Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeaus geven zonder reden?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Nov 2017 10:02

Re: Cadeaus geven zonder reden?

Ik zou het geven met Sinterklaas. En dat even melden aan de oorspronkelijke gevers. Zou niet weten wat daar raar aan is. Ik heb het zelf nog nooit gehad maar dat komt ook omdat we de echt kleinekinderverjaardagen (1, 2) niet vier(d)en voor groot publiek. Gewoon de opa’s en oma’s en tantes en ooms. Dat levert geen bergen speelgoed op gelukkig, ik hou ook niet van overdadig gedoe.
#teammaple🍁
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Nov 2017 10:16

Re: Cadeaus geven zonder reden?

Ik haalde dan ouder speelgoed weg en zette iets nieuws neer wat nog nieuw in de doos zat.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem301

Bericht 03 Nov 2017 10:43

Re: Cadeaus geven zonder reden?

Ik zou het ook met Sinterklaas en/of kerst geven, want als hij al zoveel heeft zoals je aangeeft, wordt het alleen maar meer als je het nu geeft en zelf ook nog eens cadeaus gaat kopen voor Sinterklaas.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 03 Nov 2017 11:17

Re: Cadeaus geven zonder reden?

Als de gevers en geen problemen mee hebben kun je het best geven met sinterklaas. Hier is dat in het verleden ook wel door mensen in mijn omgeving geopperd. Toch heb ik het nooit gedaan, omdat ik het toch wat 'stom' vond om een al gegeven cadeau nog eens te geven.

Maar ik ben sowieso niet echt representatief want mijn kinderen zijn eigenlijk schandalig verwend. Niet dat ze zich ook zo gedragen (en dat hoop ik zo te houden), maar ze hebben en krijgen veel te veel. Zowel met legitieme gelegenheden als tussendoor. Ik vind het ook gewoon leuk om ze tussendoor 'zomaar' eens wat te geven, maar zo zijn er meer mensen in de omgeving. Maar, ik probeer het nu wel een beetje in te perken, want ik word er momenteel een beetje moe van hoeveel 'zooi' we wel niet hebben. Veel dingen worden ook gewoon gebruikt hoor, maar dan nog. Het is zo snel ontploft hier en ik voel me soms net als in een speelgoedwinkel als ik om me heen kijk :laughcry:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Nov 2017 12:30

Re: Cadeaus geven zonder reden?

SophieZMY schreef:Waarom zou je niet (een deel) met sinterklaas geven eigenlijk? Hij weet dat toch nog niet, plus dat beperkt de gigantische overdaad aan spullen ook nog wat.

En anders zou ik af en toe gewoon wat bij de al bestaande collectie zetten. Nieuwe doos duplo gewoon toevoegen aan de voorraad duplo die ie al heeft. Kan hij er lekker mee spelen en heb je niet dat “tussendoor zomaar cadeaus” effect.

Eens. Wij deden dat wel gewoon. Simpelweg om die overdaad aan speelgoed enigszins te beperken. En zo nu en dan haalde ik gewoon iets tevoorschijn omdat ik dacht dat hij er wel aan toe was om mee te spelen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2017 13:20

Re: Cadeaus geven zonder reden?

We hebben besloten het grote cadeau voor de sinterklaas ergens later in het jaar te geven en er een doos toet toet voor te pakken. En voor de anderen, die mogen hun eigen cadeau weer geven :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 03 Nov 2017 13:48

Re: Cadeaus geven zonder reden?

Ah, slim hun eigen cadeau weer geven!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat