Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

<<

Anoniem16

Bericht 19 Okt 2013 20:20

Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Gaan jullie dat invoeren?

Ik hoorde er net al over bij Kassa maar dacht dat het mee zou vallen maar ze willen serieus enorm veel weten. Ik ga hem dus niet activeren, dan maar geen persoonlijke deals..

De nieuwe Bonuskaart
Albert Heijn introduceert de nieuwe Bonuskaart. Met de nieuwe Bonuskaart kun je gebruik blijven maken van onze vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen. Je kunt deze kaart direct gebruiken aan de kassa, bij de zelfscanservice en op onze website. Je kunt je oude Bonuskaart nog tot 6 januari volgend jaar blijven gebruiken. Daarna zijn de oude kaarten niet meer geldig en worden alle oude Bonuskaartnummers en bijbehorende gegevens verwijderd of onomkeerbaar versleuteld. Als je klant bent in de AH webwinkels blijft wel je online bestelhistorie beschikbaar, die is niet gekoppeld aan je oude Bonuskaartnummer. Wil je gebruik blijven maken van de Sleutelservice? Meld je hiervoor dan aan via Mijn ah.nl. Dit kan vanaf woensdag 6 november 2013. Als je de Bonuskaart activeert, krijg je de Sleutelservice automatisch.

Het persoonlijke Bonuskaartprogramma
Hoe beter we je kennen, hoe beter we je van dienst kunnen zijn. Zo ontvang je aanbiedingen, bedankjes en informatie die perfect aansluiten bij je boodschappenlijstje en voorkeuren. Aanbiedingen kunnen bijvoorbeeld zijn:
Extra Bonuskortingen op producten die je vaak koopt. Of op producten waarvan we denken dat ze je zullen aanspreken. Bijvoorbeeld omdat je in het verleden vergelijkbare producten hebt gekocht of omdat andere klanten vergelijkbare producten kochten.
Bijzondere voordeeltjes zoals korting op je boodschappen of bezorgkosten bij online bestellen, uitnodigingen voor wijnproeverijen of Air Miles Bonus Deals in je favoriete AH winkel en recepten voor, of informatie over, producten die je vaak koopt.
Extra spaar- of inwisselmogelijkheden op basis van je Air Miles kaart (als je ervoor kiest je Air Miles kaart te koppelen).
Een cadeautje voor je verjaardag (als je dat hierna aangeeft).
Uiteraard zullen we je ook laten weten als producten die je vaak koopt in de landelijke Bonus zijn.
Welke gegevens verwerken we hiervoor?
Om deze aanbiedingen te kunnen doen, analyseren we vanaf het moment van activering van je Bonuskaart de daarmee gedane aankopen en je websitebezoekgegevens en vergelijken dit met het koop- en bezoekgedrag van andere klanten, zoals:
De specifieke producten die je koopt bij Albert Heijn
Het bedrag dat je per keer besteedt bij Albert Heijn
De plaats en tijd waarop je een aankoop doet en via welk kanaal je dat doet (bijv. in een winkel, online via ah.nl of Appie op je smartphone)
Wat je op onze website bekijkt
Verder verwerken we je Bonuskaartnummer en de gegevens die je aan ons hebt opgegeven zoals je naam, geslacht, adres, woonplaats, e-mailadres, voorkeuren en geboortedatum. Je geboortedatum verwerken we om te controleren of we je aanbiedingen voor alcoholische dranken mogen doen en (als je daarvoor kiest) een cadeautje te sturen op je verjaardag.
<<

Anoniem83

Bericht 19 Okt 2013 20:25

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik kan er niet mee zitten. Wat zouden ze voor kwaad kunnen met die gegevens dan? Eerlijk gezegd dacht ik dat ze deze gegevens al gebruikten. Ik activeer 'm gewoon...
<<

Anoniem16

Bericht 19 Okt 2013 20:26

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik vind het eigenlijk niet nodig dat ze gaan kijken naar wanneer ik boodschappen doe, voor welk bedrag etc.
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Okt 2013 20:29

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Printje schreef:Ik vind het eigenlijk niet nodig dat ze gaan kijken naar wanneer ik boodschappen doe, voor welk bedrag etc.


Want? Ben je bang dat WakkerDier in je bosjes ligt omdat je goedkope Plofkip hebt gekocht?
<<

Nyx

Bericht 19 Okt 2013 20:29

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik heb geen geheimen, dus van mij mogen ze weten wat ik zoal in hun supermarkt koop en waar ik woon etc.
<<

Anoniem16

Bericht 19 Okt 2013 20:29

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

nee geen idee maar ik vind het niet nodig. Wij kopen echt totaal geen spannende dingen maar ik vind dat het ze niets aangaat.
<<

Anoniem 48

Bericht 19 Okt 2013 20:30

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Mini schreef:Ik kan er niet mee zitten. Wat zouden ze voor kwaad kunnen met die gegevens dan? Eerlijk gezegd dacht ik dat ze deze gegevens al gebruikten. Ik activeer 'm gewoon...


+1
<<

Anoniem166

Bericht 19 Okt 2013 20:30

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik dacht ook dat dat al lang gebeurde, niet de hele specifieke acties op jou gericht, maar ze slaan wel op wat je koopt.

Printje, jij hebt toch ook zo'n klantenvoordeelkaart van Kruidvat? Daar slaan ze ook gegevens op voor persoonlijke aanbiedingen. Vind je dat niet erg dan?
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Bericht 19 Okt 2013 20:30

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Printje schreef:Ik vind het eigenlijk niet nodig dat ze gaan kijken naar wanneer ik boodschappen doe, voor welk bedrag etc.


+1, maar ik heb toch liever wel de 'bonusprijs', dus ik zal 'm dan ook gewoon activeren.
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Anoniem83

Bericht 19 Okt 2013 20:31

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Oh dat is geen geheim bij mij. Ik vind het vooral makkelijk via AH.nl dat ze je producten onthouden en evt. vergelijkbare aanbieden. 3x zo snel boodschappen doen online voor mij.
<<

Anoniem16

Bericht 19 Okt 2013 20:31

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Chocoholic schreef:
Printje schreef:Ik vind het eigenlijk niet nodig dat ze gaan kijken naar wanneer ik boodschappen doe, voor welk bedrag etc.


+1, maar ik heb toch liever wel de 'bonusprijs', dus ik zal 'm dan ook gewoon activeren.



Je krijgt dat ook gewoon zonder dat je hem activeert. Het verschil is dat je gerichtere aanbiedingen erbij krijgt. Het staat uitgelegd op de site wat het verschil precies is.
<<

Nyx

Bericht 19 Okt 2013 20:33

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Sanne schreef:Ik dacht ook dat dat al lang gebeurde, niet de hele specifieke acties op jou gericht, maar ze slaan wel op wat je koopt.



Dat klopt inderdaad. Als ik mijn bonuskaartnummer invoer op hun site, dan kan ik zien wat ik zoal koop en wat mijn favorieten zijn. Mijn bonuskaart is alleen niet gekoppeld aan mijn gegevens. De kaart heb ik ooit eens meegenomen van mijn toenmalige vriend en toen we uit elkaar gingen hebben we elkaar alleen de kaarten niet teruggegeven.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Okt 2013 20:33

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik activeer hem ook. Van mij mogen ze best weten dat ik trostomaten, triangelbroodjes en Dove deodorant koop.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Okt 2013 21:00

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Printje schreef:
Chocoholic schreef:
Printje schreef:Ik vind het eigenlijk niet nodig dat ze gaan kijken naar wanneer ik boodschappen doe, voor welk bedrag etc.


+1, maar ik heb toch liever wel de 'bonusprijs', dus ik zal 'm dan ook gewoon activeren.



Je krijgt dat ook gewoon zonder dat je hem activeert. Het verschil is dat je gerichtere aanbiedingen erbij krijgt. Het staat uitgelegd op de site wat het verschil precies is.


Zolang ik de kortingen zonder activatie ook krijg vind ik het prima.
Ben het met Printje eens, het gaat ze niks aan wat, waar en voor hoeveel ik koop.
En die extra aanbiedingen boeien me niet. Daardoor ga je alleen maar meer kopen waardoor je duurder uit bent.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem7

Bericht 19 Okt 2013 22:13

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Die registraties zijn er echt altijd al geweest, dus wat dat betreft verandert er echt niets.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Okt 2013 22:31

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Maple schreef:Die registraties zijn er echt altijd al geweest, dus wat dat betreft verandert er echt niets.


Volgens mij ook ja. Het maakt me ook echt niet uit dat ze weten wat ik koop.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Okt 2013 22:33

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

SoGood schreef:Ik activeer hem ook. Van mij mogen ze best weten dat ik trostomaten, triangelbroodjes en Dove deodorant koop.


Ik trek pas de grens bij Odorex deo.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 20 Okt 2013 09:15

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Het zal mij ook een biet zijn dat de AH weet wat ik regelmatig koop. Als ik daardoor af en toe een coupon krijg met extra korting voor mijn appels of crackers is dat alleen maar mooi meegenomen.
<<

Anoniem26

Bericht 20 Okt 2013 09:41

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Jules schreef:Het zal mij ook een biet zijn dat de AH weet wat ik regelmatig koop. Als ik daardoor af en toe een coupon krijg met extra korting voor mijn appels of crackers is dat alleen maar mooi meegenomen.


Mee eens. Kan me er niet druk om maken.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 20 Okt 2013 10:21

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Volgens mij houden ze dit soort gegevens nu ook al bij hoor. Heb niet het idee dat er echt iets veranderd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 47

Bericht 20 Okt 2013 11:37

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ik kan me er niet druk om maken. Al doe ik weinig boodschappen bij de AH, omdat de AH niet in de buurt zit.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 20 Okt 2013 12:12

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Maar als je dat niet wil, krijg je dus geen korting meer? Want de bonuskaarten zijn nog maar geldig tot 6 januari.

Mij maakt het ook niet zoveel uit, ik dacht ook dat ze dit al altijd bijhielden.
<<

Anoniem40

Bericht 20 Okt 2013 15:52

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Ze houden nu alleen bij welk bonuskaartnummer welke producten koopt. Dat bonuskaartnummer is niet automatisch gekoppeld aan de persoon. Dat gaan ze nu dus wel doen.
Ik zou me er niet zo druk om maken, ze kunnen echt niet zo veel met die informatie. Inderdaad gaan ze aanbiedingen op jou afstemmen in de hoop dat je dan meer bij AH koopt, maar daar ben je altijd nog zelf bij.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 20 Okt 2013 18:07

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

Aangezien er al een registratiesysteem is heb ik er geen problemen mee. Misschien kan het CBS deze gegevens ook wel voor hun onderzoeken gebruiken.
<<

Anoniem162

Bericht 21 Okt 2013 11:04

Re: Nieuwe persoonlijke bonuskaart ah..

heeft iemand de nieuwe kaart al?
ik heb nu zo'n kleine die ik aan mijn sleutelbos heb hangen, is de nieuwe weer klein?
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers