Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

<<

Anoniem187

Bericht 19 Okt 2013 19:32

Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Het valt me op dat me minder muggenziften, er zo goed als geen rellen meer zijn en we reageren allemaal liever/begripvoller en uitgebreider.

Of valt alleen dit mij weer op?
<<

Anoniem16

Bericht 19 Okt 2013 19:51

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ja dat vind ik ook, we worden oud denk ik;)

We zijn denk ik allemaal in een andere fase van ons leven aangekomen en daardoor worden we misschien wel wijzer.
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Okt 2013 19:52

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Haha ik ben niet volwassener geworden, ik word alleen mute ;)
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 19:54

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Okt 2013 19:55

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

-ED- schreef:Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...


Gelukkig blijf jij altijd kinderachtig :) Houdt 't forum-gemiddelde recht, hè?
<<

Anoniem315

Bericht 19 Okt 2013 19:57

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ik vind dat juist niet. Volgens mij wordt er nog steeds vaak genoeg gemierenneukt en gereld.
<<

Zero

Bericht 19 Okt 2013 20:09

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ouder ja. Volwassener...




:nerd:
<<

Anoniem187

Bericht 19 Okt 2013 20:09

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

-ED- schreef:Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...


Ik verwijs u graag door naar www.viva.nl
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Okt 2013 21:42

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Roza schreef:
-ED- schreef:Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...


Ik verwijs u graag door naar http://www.viva.nl



:lol:
<<

Anoniem5

Bericht 20 Okt 2013 09:05

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Exogenesis schreef:Ik vind dat juist niet. Volgens mij wordt er nog steeds vaak genoeg gemierenneukt en gereld.


Nee, dat vind ik echt niet, dat was eerder echt veel en veel meer. Toen waren er dagelijks wel rellen en wilde je s avonds niet gaan slapen omdat je dat niet wilde missen. Dat is mij echt al in geen maanden gehad, als het geen jaar is.
<<

Anoniem166

Bericht 20 Okt 2013 09:16

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

-ED- schreef:Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...


Jouw onderschrift en avatar getuigen inderdaad van weinig volwassenheid en wijsheid, maar goed, bij een gemiddelde heb je altijd uitschieters naar links of naar rechts.

Ik vind het forum wel gegroeid de laatste jaren. Het accent is anders komen te liggen. Steeds meer mensen werken i.p.v. studeren, steeds meer trouwerijen, kinderen etc. Ik vind het vooral anders dan ten opzichte van 5 jaar eerder.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 20 Okt 2013 09:48

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

-ED- schreef:Dat heeft niks met ouder of wijzer worden te maken, eerder met ingekakt raken. *Gaap*...

Ik ben liever ingekakt dan iemand die er duidelijk plezier aan beleeft om dingen op te stoken, woorden te verdraaien en relletjes creëert.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 20 Okt 2013 09:49

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Coco schreef:
Exogenesis schreef:Ik vind dat juist niet. Volgens mij wordt er nog steeds vaak genoeg gemierenneukt en gereld.


Nee, dat vind ik echt niet, dat was eerder echt veel en veel meer. Toen waren er dagelijks wel rellen en wilde je s avonds niet gaan slapen omdat je dat niet wilde missen. Dat is mij echt al in geen maanden gehad, als het geen jaar is.

Ja het is idd wel meer geweest. Maar nog steeds vind ik dat er nog wel enorm gelet moet worden op wat je op dit forum neerzet.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Okt 2013 09:54

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ik denk dat 't algemene Kumbaya-gehalte gewoon wat hoger is geworden hier. We houden handjes vast, complimenteren foto's en kindjes en zijn alleen nog maar gemeen tegen ED, want die is toch nep.

Maar hé, zolang 't werkt?
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 20 Okt 2013 09:57

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Het gaat me er niet eens om of ze nep is of niet, en zo 'schijnheilig' als jij het forum schetst zie ik het niet. Ik zie alleen oprecht niet in waarom je bij alles en iedereen je mening moet verkondigen, en zo stellig ook nog....nee ik zie daar de lol niet van in, daar erger je mensen toch alleen mee?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 20 Okt 2013 10:00

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Al dat gerel en gedoe vond ik juist echt vervelend..
Echt dat gezeur van vrouwen onder elkaar.. Ik ben daar niet zo van, haha.

Volgens mij kan alsnog iedereen gewoon haar eigen mening geven, alleen wordt daar nu normaal over gepraat in plaats van allemaal rare steken onder water. Persoonlijk heb ik dit liever.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 20 Okt 2013 10:00

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Hmm ik zie dat mijn laatste 2 Posts wel erg tegenstrijdig zijn. Ik heb niks tegen eerlijk een mening geven, maar doe dat dan wel met respect, dat zie ik bij ED bijvoorbeeld niet terug.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Okt 2013 10:38

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Dat heel rellerige in de avonduren heb ik dan kennelijk langs me heen laten gaan. Thank God.

Anyway, ik denk dat iedereen wel wat voorzichtiger is geworden na dat grote incident toen met Wendy en het aan het licht komen van het doorlullen van biechten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Okt 2013 10:48

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ik hoop dat we met z'n allen wel iets volwassener zijn geworden ja, de meesten zitten hier nu toch zo'n 5 tot 10 jaar. Ik vind dat er nog meer dan voldoende pittig wordt gediscusseerd, maar de scherpe randjes (steken onder water, middelbare school niveau, enz) zijn er af, in elk geval bij de meesten.
L2014 & H2017
<<

anoniem213

Bericht 20 Okt 2013 14:51

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Leuk topic, laten we het gewoon bij het onderwerp houden en niet weer gezamenlijk vervallen in ED-gezeur.

Ik denk dat iedereen vooral minder deelt en minder persoonlijke verhalen leveren ook minder lange discussies op. Misschien inderdaad door eerdere verhalen, misschien ook wel omdat iedereen zich steeds bewuster is van hoe openbaar internet is.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Okt 2013 19:40

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Daar heb je inderdaad een punt June. Als ik kijk wat ik 'vroeger' voor topics opende.. Hele verhalen over mijn thuissituatie en ik vond mezelf voor zielig, heel zielig. Wilde niets van andere aannemen en schopte hier wat om mij heen. Dat doe ik nu (hopelijk) niet meer.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 20 Okt 2013 19:56

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

June schreef:Leuk topic, laten we het gewoon bij het onderwerp houden en niet weer gezamenlijk vervallen in ED-gezeur.

Ik denk dat iedereen vooral minder deelt en minder persoonlijke verhalen leveren ook minder lange discussies op. Misschien inderdaad door eerdere verhalen, misschien ook wel omdat iedereen zich steeds bewuster is van hoe openbaar internet is.


Dat en ik heb de indruk dat we meer op onze tenen lopen en minder tolerant zijn. Wanneer je een andere mening hebt, wordt je snel neergezet als dom of kortzichtig. Als ik voor mezelf mag spreken, weerhoudt mij dat ervan om echt een uitgesproken mening te hebben. Een goede discussie lijkt vaak niet echt meer aan de orde.
Wat dat betreft kan ik me ook wel een beetje in de woorden van ED vinden, we kakken een beetje in.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Okt 2013 20:07

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Die indruk heb ik helemaal dat niet, dat we op onze tenen lopen. Maar nu meng ik mij ook zelden in discussies. Hiervoor moet ik eerst een cursus discussiëren volgen. Ik kan dat helemaal niet!
<<

Artemis

Bericht 20 Okt 2013 20:08

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Ik vind het allemaal wel meevallen hoor, ik heb gewoon een mening, en ik durf die ook te noemen en aan rellen heb ik sowieso nooit echt meegedaan en ik vind er ook weinig aan.
<<

anoniem213

Bericht 20 Okt 2013 20:10

Re: Zijn wij als forumsters ouder/volwassener geworden?

Roza schreef:Die indruk heb ik helemaal dat niet, dat we op onze tenen lopen. Maar nu meng ik mij ook zelden in discussies. Hiervoor moet ik eerst een cursus discussiëren volgen. Ik kan dat helemaal niet!


Ook een onderdeel van het 'probleem', dat veel forummers roepen dat ze niet kunnen discussiëren. Ik verveel me overigens niet op het forum, maar ik denk wel dat er misschien wat minder discussies zijn. Dat komt denk ik door minder topics en minder persoonlijke verhalen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: roosje