Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor forummer ben jij vooral?

Wat voor forummer ben jij vooral?

Meelezer
12
21%
Reageren bij interesse
40
71%
Advies geven
3
5%
Advies vragen
1
2%
 
Aantal stemmen : 56
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 31 Okt 2017 14:24

Wat voor forummer ben jij vooral?

-Een meelezer?
-Reageer je alleen op topics die passen bij je interesses?
-Probeer je zoveel mogelijk advies te geven/forummers te helpen in uiteenlopende pijlers en/of onderwerpen?
-Open je vooral alleen een topic/post je alleen iets als je bijvoorbeeld een zelf vraag hebt?

Ik bedacht me net dat ik vooral tot de laatste categorie behoor... Beetje eenrichtingsverkeer en dat vind ik eigenlijk helemaal niet netjes van mezelf. :redface:

(Bij deze ga ik proberen m’n forumleven te beteren :yes: )
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Okt 2017 14:44

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb gekozen voor 'reageren bij interesse', omdat ik niet alleen advies vraag maar ook niet alleen advies geef. Maar, ik reageer ook wel eens gewoon om het reageren. Dan vind ik het onderwerp niet persé interessant, maar dan typ ik gewoon antwoord op een vraag die wordt gesteld. Bijvoorbeeld in van die topics als 'wat stop jij in de droger'.

♥♥
<<

Limoen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 27 Jan 2016 20:55

Bericht 31 Okt 2017 14:50

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

meelezer, ik ga proberen meer mee te schrijven!
2012 & 2013

Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 31 Okt 2017 15:23

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik reageer bij interesse. Ik geef ook alleen advies bij interesse. :smile:

Verder lees ik steeds meer.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 31 Okt 2017 15:29

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik reageer bij interesse.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 15:30

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Elliot schreef:Ik heb gekozen voor 'reageren bij interesse', omdat ik niet alleen advies vraag maar ook niet alleen advies geef. Maar, ik reageer ook wel eens gewoon om het reageren. Dan vind ik het onderwerp niet persé interessant, maar dan typ ik gewoon antwoord op een vraag die wordt gesteld. Bijvoorbeeld in van die topics als 'wat stop jij in de droger'.

Ja dit. Ik zou wel wat meer in 'mijn interesse' willen reageren, maar helaas is de bevolking hier zo dun dat je in een serie topic niet eens 1 pagina vol krijgt. :P
<<

Zero

Bericht 31 Okt 2017 16:01

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Reageren bij interesse. Wat de laatste maanden best weinig is geworden moet ik toegeven. Mijn reacties voegen ook niet echt veel toe op het moment.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 31 Okt 2017 16:13

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb voor meelezen gekozen omdat ik op het moment erg weinig tot niet reageer. Eigenlijk had ik ook 'reageren bij interesse' aan willen vinken omdat ik wel vaker reageer als er topics zijn die mijn interesse wekken. Helaas zijn dat er alleen niet zo veel (meer).
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem278

Bericht 31 Okt 2017 16:25

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb niet het gevoel dat mijn soort in die opties gevat kan worden. :smile:
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 31 Okt 2017 16:30

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Een eigen omschrijving mag ook hoor, Quizzle :)
<<

Anoniem313

Bericht 31 Okt 2017 16:35

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Quizzle schreef:Ik heb niet het gevoel dat mijn soort in die opties gevat kan worden. :smile:


Jij bent je eigen vakje! :banaan:

Ik vind het ook lastig, want de antwoordcategorieën zijn niet volledig en sluiten elkaar onvoldoende uit. Ik kies maar voor advies geven want dat doe ik denk ik het meeste. Al reageer ik ook wel uit interesse, bv in topics over eten en restaurants enzo. Advies vragen doe ik bijna nooit (in real life ook niet).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Okt 2017 16:39

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Waarom eigenlijk niet Caulfield?

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 31 Okt 2017 16:42

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Elliot schreef:Waarom eigenlijk niet Caulfield?


Ja, waarom eigenlijk niet. Ik heb er geloof ik niet zoveel behoefte aan. Ik vraag natuurlijk weleens iets, maar dan heel specifiek aan bepaalde personen. Ik denk er nog even over na.
<<

Anoniem313

Bericht 31 Okt 2017 16:42

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Elliot schreef:Waarom eigenlijk niet Caulfield?


Ja, waarom eigenlijk niet. Ik heb er geloof ik niet zoveel behoefte aan. Ik vraag natuurlijk weleens iets, maar dan heel specifiek aan bepaalde personen. Ik denk er nog even over na.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 16:53

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb reageren bij interesse ingevuld. Ik geef ook graag advies, maar dan natuurlijk wel wanneer het mijn interesse boxje afvinkt, want anders kan ik niet echt advies geven.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Okt 2017 16:53

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Caulfield schreef:
Elliot schreef:Waarom eigenlijk niet Caulfield?


Ja, waarom eigenlijk niet. Ik heb er geloof ik niet zoveel behoefte aan. Ik vraag natuurlijk weleens iets, maar dan heel specifiek aan bepaalde personen. Ik denk er nog even over na.

Kan hoor! Ik vroeg het me gewoon af, ik vraag zelf volgens mij best vaak advies. Meestal eigenlijk alleen ter bevestiging van m'n eigen idee, omdat ik dan graag ook van iemand anders wil horen dat 't een goed idee is. Maar soms ook omdat ik zelf ergens niet uitkom.
Misschien hecht jij minder waarde aan hoe een ander ergens over denkt, en durf je meer op je eigen gevoel te vertrouwen. Of misschien google je gewoon vaker dingen :smile:

♥♥
<<

Anoniem306

Bericht 31 Okt 2017 16:54

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

MissBitchy schreef:-Een meelezer?
-Reageer je alleen op topics die passen bij je interesses?
-Probeer je zoveel mogelijk advies te geven/forummers te helpen in uiteenlopende pijlers en/of onderwerpen?
-Open je vooral alleen een topic/post je alleen iets als je bijvoorbeeld een zelf vraag hebt?

Ik bedacht me net dat ik vooral tot de laatste categorie behoor... Beetje eenrichtingsverkeer en dat vind ik eigenlijk helemaal niet netjes van mezelf. :redface:

(Bij deze ga ik proberen m’n forumleven te beteren :yes: )


Gelukkig zijn er forummers zoals jij. Ik zou niet zo snel een topic openen. Jij opent topics en ik kan er weer op reageren. Iedereen blij :D. Ik reageer dus bij interesse en als ik denk advies te kunnen geven dan doe ik dat ook. Tot nu toe nog geen topic geopend voor advies, maar wie weet in de toekomst misschien.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2017 16:57

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb gekozen voor reageren bij interesse.
Veel topics lees ik wel en daarin reageer ik totaal niet. Soms probeer ik te reageren in een topic wat minder mijn interresse heeft, maar dan is het toch minder oprecht voor mij gevoel.

Ik probeer de laatste tijd wel meer advies te geven of ergens in mee te denken. Ik weet alleen dat ik slecht ben in het op de juiste manier te verwoorden, dus ik ben nog zoekende naar manier van reageren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem249

Bericht 31 Okt 2017 16:57

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Cotton schreef:
Elliot schreef:Ik heb gekozen voor 'reageren bij interesse', omdat ik niet alleen advies vraag maar ook niet alleen advies geef. Maar, ik reageer ook wel eens gewoon om het reageren. Dan vind ik het onderwerp niet persé interessant, maar dan typ ik gewoon antwoord op een vraag die wordt gesteld. Bijvoorbeeld in van die topics als 'wat stop jij in de droger'.

Ja dit. Ik zou wel wat meer in 'mijn interesse' willen reageren, maar helaas is de bevolking hier zo dun dat je in een serie topic niet eens 1 pagina vol krijgt. :P
Ik lees jouw serie topics altijd met plezier, maar heb zelf weinig toe te voegen dus reageer nooit. Maar ik geniet er dus wel van :-)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 31 Okt 2017 17:16

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Julia schreef:
MissBitchy schreef:-Een meelezer?
-Reageer je alleen op topics die passen bij je interesses?
-Probeer je zoveel mogelijk advies te geven/forummers te helpen in uiteenlopende pijlers en/of onderwerpen?
-Open je vooral alleen een topic/post je alleen iets als je bijvoorbeeld een zelf vraag hebt?

Ik bedacht me net dat ik vooral tot de laatste categorie behoor... Beetje eenrichtingsverkeer en dat vind ik eigenlijk helemaal niet netjes van mezelf. :redface:

(Bij deze ga ik proberen m’n forumleven te beteren :yes: )


Gelukkig zijn er forummers zoals jij. Ik zou niet zo snel een topic openen. Jij opent topics en ik kan er weer op reageren. Iedereen blij :D. Ik reageer dus bij interesse en als ik denk advies te kunnen geven dan doe ik dat ook. Tot nu toe nog geen topic geopend voor advies, maar wie weet in de toekomst misschien.


Haha lief van je!

Ik open dus vooral topics met een vraag uit eigen belang zeg maar, en weinig topics zoals bijvoorbeeld deze: een algemene vraag aan iedereen. Zodat het topic even blijft lopen zeg maar. :)
In ‘mijn’ topics krijg ik dan antwoord op m’n vraag en dan is het topic weer klaar zeg maar. Ook niet erg, maar wel vrij egoïstisch als ik daarnaast verder nooit op anderen reageer. Vandaar dat ik erop ga letten :)


Wow, ik gebruik best wel een stopwoordje zeg maar, zie ik als ik m’n reactie terug lees :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 17:19

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Claire**** schreef:
Cotton schreef:
Elliot schreef:Ik heb gekozen voor 'reageren bij interesse', omdat ik niet alleen advies vraag maar ook niet alleen advies geef. Maar, ik reageer ook wel eens gewoon om het reageren. Dan vind ik het onderwerp niet persé interessant, maar dan typ ik gewoon antwoord op een vraag die wordt gesteld. Bijvoorbeeld in van die topics als 'wat stop jij in de droger'.

Ja dit. Ik zou wel wat meer in 'mijn interesse' willen reageren, maar helaas is de bevolking hier zo dun dat je in een serie topic niet eens 1 pagina vol krijgt. :P
Ik lees jouw serie topics altijd met plezier, maar heb zelf weinig toe te voegen dus reageer nooit. Maar ik geniet er dus wel van :-)

Dat is leuk om te horen! Ik weet wel dat veel hier het iig lezen en er soms ook wel iets aan hebben, maar ik vind het wel jammer dat er in topics over specifieke series altijd maar een handjevol (of niemand) reageert. Helemaal als het over 'tegelijk met Amerika' kijken gaat, dan haken er nog veel meer af.
Over haken gesproken, sowieso wordt er weinig over hobby's geschreven. :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2017 17:25

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die én tijd hebben om allerlei series te kijken én er dan ook nog over te schrijven.
Ik vind het hier en daar wel leuk hoor, maar ik red dat verder echt niet en dan heb ik niet zo'n heel druk leven.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 17:29

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Nou op Viva en op Fok! is het geen probleem hoor. Maar daar is het ook gewoon drukker, veel meer leden, dus als er dan 20 mensen actief meeschrijven in een topic is het al erg druk.

De kans dat je hier gelijkgestemden vindt is nogal klein ja.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 31 Okt 2017 19:11

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik heb gekozen voor advies geven maar het is meer een mix tussen advies geven en reageren bij interesse.

Verder heb ik net als Caulfield maar weinig op met advies voor mezelf. Mijn reden om geen advies te vragen (hier en irl) is dat ik zelf veel zit te broeden op kwesties, en ik broed ze dan ook wel echt uit zeg maar.
#teammaple🍁
<<

Anoniem280

Bericht 01 Nov 2017 07:34

Re: Wat voor forummer ben jij vooral?

Ik reageer bij interesse.
Ik heb in het verleden veel meer gereageerd.
Door kinderen en veel onregelmatig werken ben ik niet veel/vaak op het forum te vinden.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers