Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe naam

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 30 Okt 2017 21:45

Re: Nieuwe naam

Ik zou gewoon even ophouden met het forum voor vandaag. Morgen weer een dag en dan ziet de wereld er een stuk zonniger uit denk ik!
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 21:47

Re: Nieuwe naam

Marin schreef:Ehm Fedora, ben je zwanger?


Laten we het hopen. Dan weten we waar mijn kutgedrag vandaan komt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Okt 2017 21:47

Re: Nieuwe naam

Mijn hemel volgens mij gaat het nu echt niet goed :(
Ik zie dat je mij ook van fb hebt verwijderd. Daar zul je dan ook je redenen wel voor hebben. Ik wens je succes Fedora en ik hoop dat je geen gekke dingen doet.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Okt 2017 21:47

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Elliot schreef:Waarschijnlijk omdat je het door je schrijfstijl heel snel duidelijk is dat jij het bent.

Je zegt een nieuwe start te willen maken en vervolgens sla je als een wilde om je heen en roeptoeter je tegen iedereen de meest botte dingen. Dat komt niet heel oprecht over allemaal.


Ik deed inspiratie op. Ik zei niet dat ik mijn naam zou veranderen.



Ik zeg dat toch ook niet?

Ik zou de tip van GP ter harte nemen.

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 30 Okt 2017 21:49

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Marin schreef:Ehm Fedora, ben je zwanger?


Laten we het hopen. Dan weten we waar mijn kutgedrag vandaan komt.


Hee Fedora, volgens mij gaat het echt niet goed met je en weet je dat zelf ook. Dus laten we hopen dat je niet zwanger bent, want dat kan beter onder andere omstandigheden. Zorg je goed voor jezelf? Neem ff rust en afstand joh. Ben je alleen, of is je man ook thuis?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43716

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Okt 2017 21:51

Re: Nieuwe naam

Ja eens met Caulfield en GP.
Neem even een avondje voor jezelf. Ik weet niet wát er is maar het is niet goed.
Let's discover the world together.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 30 Okt 2017 21:56

Re: Nieuwe naam

Kom op Fedora, je slaat nu helemaal door. Wat je net over Femm schrijft, pure haat? Dat kan toch niet joh. Wat is er met je aan de hand vanavond? Ik weet eigenlijk niet eens zo goed wat ik lees. Het is heel raar.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 30 Okt 2017 21:56

Re: Nieuwe naam

Jeetje Fedora, misschien is het inderdaad wel goed om gewoon even echt afstand te nemen. En wellicht weer eens terug te komen (onder een nieuwe, voor ons onbekende, naam). Er komt allemaal wel erg relschopperig over.
Je bent echt niet te volgen nu.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Okt 2017 22:01

Re: Nieuwe naam

Zou iemand anders op haar account zitten?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 30 Okt 2017 22:03

Re: Nieuwe naam

Sam schreef:Zou iemand anders op haar account zitten?


Zou zomaar kunnen. Haar openingspost zo duidelijk en de rest zo onvriendelijk.

Haar verhalen zijn altijd langdradig, onsamenhangend en soms onwerkelijk maar nooit heel onaardig.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Okt 2017 22:04

Re: Nieuwe naam

Jee zeg! Doe even normaal! Ben je niet helemaal goed ofzo vanavond? Je gedraagt je nog vreemder dan normaal. Als je forummers zo haat, blokkeer ze dan lekker, dan hoef je hun (vervelende) reacties niet te zien en hoef je ook niet zo wild om je heen te schoppen en dat kleine beetje begrip wat je hebt van mensen niet volledig onderuit te schoppen.
30-04-2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Okt 2017 22:05

Re: Nieuwe naam

Oké ik mis iets hoor. Waarom ben je iedereen zo aan het afkatten?

Nieuwe naam; anoniem6856.
R. 2013
D. 2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Okt 2017 22:07

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Marin schreef:Ehm Fedora, ben je zwanger?


Laten we het hopen. Dan weten we waar mijn kutgedrag vandaan komt.


Laten we hopen van niet. Het lijkt me beter voor het kindje als de omstandigheden, overall, wat beter zijn.
30-04-2017
<<

Anoniem244

Bericht 30 Okt 2017 22:17

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Betty schreef:Ik vrees dat je niet zo snel van een "imago" af komt :P


Dat valt te betwijfelen. Jouw imago bij mijn man is er al. En ik kan zeggen dat deze niet al te best is. Dus dom reageren kunnen we allemaal, nu nog echt inhoudelijk reageren. Kijk, en dit mag ik nog onder deze naam. ;)


Dan heeft hij dat over mij ongetwijfeld ook na gister?
Lekker aardig ook trouwens
<<

Anoniem244

Bericht 30 Okt 2017 22:20

Re: Nieuwe naam

Fedora schreef:
Marin schreef:
Fedora schreef:
Dat valt te betwijfelen. Jouw imago bij mijn man is er al. En ik kan zeggen dat deze niet al te best is. Dus dom reageren kunnen we allemaal, nu nog echt inhoudelijk reageren. Kijk, en dit mag ik nog onder deze naam. ;)


Ik weet niet of je wat tegen Betty hebt maar eh hallo?
Wat is dit voor reactie?
Je hebt nou eenmaal een bepaald imago en een forumgeschiedenis. Een nieuwe naam gaat daar niets aan veranderen, dat zou je na die 86 verschillende namen toch wel moeten weten lijkt me. Voor je eigen gevoel kan je natuurlijk prima je naam veranderen, als je je daarbij beter bij voelt.


86 is overdreven, maar ik heb er genoeg gehad. Dat je dit benoemt zie ik niet als aanval.

Betty heeft me op Facebook dusdanig aangevallen. En ik vond het prima. Tot mijn vrienden er over vielen. Dat betekent dat ik niet gek ben en haar opmerking daadwerkelijk onder de gordel was. Gisteren nog een prima discussie gehad met Radler over voetbal, geen opmerking onder de gordel, maar die van Betty ging me te ver. En deze opmerking was de reden om ook haar van mijn Facebook te verwijderen. Imago prima, onder de gordel ben ik nu wel klaar mee.


Ow :smile:
Geen idee wat voor opmerking dat was.., maar dan nog steeds onnodig en niet aardig
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2017 22:20

Re: Nieuwe naam

Radler schreef:
Fedora schreef:
Betty schreef:Ik vrees dat je niet zo snel van een "imago" af komt :P


Dat valt te betwijfelen. Jouw imago bij mijn man is er al. En ik kan zeggen dat deze niet al te best is. Dus dom reageren kunnen we allemaal, nu nog echt inhoudelijk reageren. Kijk, en dit mag ik nog onder deze naam. ;)


Dan heeft hij dat over mij ongetwijfeld ook na gister?
Lekker aardig ook trouwens


Gek genoeg had je helemaal gelijk, Radler! Hij wilde wel even, maar God ik heb de broek aan. :P
<<

Anoniem244

Bericht 30 Okt 2017 22:23

Re: Nieuwe naam

Ik heb altijd gelijk :-D

Maar heb die discussie of nouja opmerking van Betty ook gelezen.
Wat was daar onder de gordel aan? Vond daar niks gemeens / onaardigs / onder de gordel aan... echt niet
<<

Anoniem336

Bericht 30 Okt 2017 22:58

Re: Nieuwe naam

Nou zeg, wat een bezopen reacties Fedora.
Tijd om de telefoon weg te leggen, en lekker te gaan slapen.
<<

Anoniem282

Bericht 30 Okt 2017 23:00

Re: Nieuwe naam

Femm schreef:
Sam schreef:Zou iemand anders op haar account zitten?


Zou zomaar kunnen. Haar openingspost zo duidelijk en de rest zo onvriendelijk.

Haar verhalen zijn altijd langdradig, onsamenhangend en soms onwerkelijk maar nooit heel onaardig.


Dan weet ik niet hoeveel jaren je hier al komt, maar het zou bijna een uitdrukking kunnen zijn dat 'ze weer een Fedora/Maura/ABE etc. doet'. Ik ken iig niet anders van haar dat ze nog een avondje sneren uitdeelt/gaat rellen en dan voor een tijdje van het forum verdwijnt, om zich na een aantal maanden weer onder een nieuwe naam aan te melden. Misschien is dat ook weleens anders gegaan, maar naar mijn weten is dat eerder de uitzondering geweest.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Okt 2017 23:13

Re: Nieuwe naam

Sugarfall schreef:Kom op Fedora, je slaat nu helemaal door. Wat je net over Femm schrijft, pure haat? Dat kan toch niet joh. Wat is er met je aan de hand vanavond? Ik weet eigenlijk niet eens zo goed wat ik lees. Het is heel raar.


Nou, dit inderdaad. Heel bijzonder wat hier gebeurt. Fedora, het lijkt me ook goed om even te stoppen met forummen en eens flink met jezelf aan de slag te gaan. Ik hoop ook dat je niet zwanger bent, want dat lijkt me niet goed onder deze omstandigheden.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 30 Okt 2017 23:17

Re: Nieuwe naam

Wauw... Fedora, heb je weet eens gezopen?
<<

Anoniem242

Bericht 30 Okt 2017 23:21

Re: Nieuwe naam

Dee schreef:Wauw... Fedora, heb je weet eens gezopen?


Mmm dat vind ik juist niet. Want dan is het vooral een onsamenhangend verhaal.

Ik denk ook oprecht dat het niet zo goed gaat. Ik las net in een topic dat je je beter voelde dan ooit door de therapie die je volgt. Maar ik krijg de indruk dat het erg op en af met je gaat. Eerder tegen het manisch depressief aan. Dat bedoel ik oprecht niet vervelend.
Je hebt genoeg meegemaakt en gek is het niet als het niet lekker met je gaat.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Okt 2017 23:22

Re: Nieuwe naam

Dee schreef:Wauw... Fedora, heb je weet eens gezopen?


Hou eens op.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 30 Okt 2017 23:25

Re: Nieuwe naam

Al heel wat jaren guattari, maar meestal blokkeerde ik haar dus heel het verdwijnen van namen/personages heb ik nooit meegekregen. Ik vond haar als fedora in ieder geval nooit onaardig overkomen, vond wel een hoop andere dingen...
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem244

Bericht 30 Okt 2017 23:44

Re: Nieuwe naam

Wauw het hele topic gelezen... gaat het goed met je Fedora?
Wat een nare schijt reacties geef je hier... bah!
Je begint te bekken tegen Betty dat ze gemeen tegen je deed, je man en een vriendin vonden dit ook.
Nou sorry er was niks raars aan Betty haar tip.. niet sarcastisch, niet gemeen gewoon niks wat daar op lijkt.
Snap echt niet hoe zowel jij, je man als vriendin dat kunnen lezen als gemeen / sarcastisch etc...
Daarna ga je hier nog eens als een malle tekeer...

Hoe kan je in vredesnaam Betty beschuldigen van iets wat je daarna zelf vele malen erger en gemener doet.
You go girl!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers