Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samen slapen met je kind.

<<

Anoniem301

Bericht 08 Nov 2017 10:40

Re: Samen slapen met je kind.

Isolt schreef:Nu het zo koud is vind ik het nog fijner. E trapt de dekens af ik leg ze weer netjes terug :smile: Hij heeft zijn ene handje de hele tijd tegen mij aan. Lekker warm. De andere heb ik vannacht zelf af en toe gepakt. Anders krijg ik met voeden zulke koude borsten :smile:

Ah, wat lief zijn handje tegen jou aan :love:
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Nov 2017 10:59

Re: Samen slapen met je kind.

Marin schreef:Kan jij dat echt Olíve, gaan en staan waar je wilt, met kind op de arm dat slaapt, of in de draagzak? Ik bedoel dat totaal niet veroordelend maar juist verbaasd. HOE doe je dat?
Ik kan wel bijv gaan plassen als ik O in de draagzak of -doek heb, maar doortrekken kan niet, wordt ie wakker. Afwas uitruimen? Idem dito. Was opvouwen etc lukt ook slecht ivm bukken en hoog reiken. Wat dat betreft heb ik me beetje vergist in hoe makkelijk dat dragen is. Het werkt voor ons alleen als ik achter de computer zit en hij moet slapen.
Zodra hij in z'n eigen bedje slaapt raas ik juist door het huis om dingen te doen, eindelijk, tijd!


Nee echt huishouden niet. Was opvouwen, afwassen, en andere staande dingen wel. In mijn geval bedoelde ik vooral Z. Wegbrengen, overblijfmoeder zijn, boodschappen doen enz.steeds bukken en zo kan idd niet.

Elliot: toen Z. Nog jonger was sliep ze in de kinderwagen bij anderen. Maar idd was er geen spraken van een kdv want dan zou het absoluut lastiger zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2017 11:38

Re: Samen slapen met je kind.

Ah ja met die dingen is 't wel handig Olive!
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 09 Nov 2017 12:58

Re: Samen slapen met je kind.

Carrie schreef:
Isolt schreef:Nu het zo koud is vind ik het nog fijner. E trapt de dekens af ik leg ze weer netjes terug :smile: Hij heeft zijn ene handje de hele tijd tegen mij aan. Lekker warm. De andere heb ik vannacht zelf af en toe gepakt. Anders krijg ik met voeden zulke koude borsten :smile:

Ah, wat lief zijn handje tegen jou aan :love:


Ja, zo houdt hij goed in de gaten dat mama niet stiekem er vandoor gaat. :smile:
10-08-2017 ♥
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 11 Nov 2017 23:39

Re: Samen slapen met je kind.

Elliot schreef:
Geel schreef:
Olíve schreef:Oh sorry, ik doelde op je laatste zin. Stel een baby huilt steeds als je het in bed legt, vind je het dan ook te mager om te concluderen dat het tegennatuurlijk is om de baby apart te laten slapen? Ik kan jouw stukje even niet dik gedrukt maken doordat ik op mijn telefoon zit maar is het nu duidelijker?
Ah, ik snap 'm. Nee hoor, ik ben helemaal niet voor of tegen samen slapen. Als je baby (zeker tot zes maanden) steeds huilt als je het in bed legt, moet je het gewoon troosten vind ik, en doen wat jullie fijn vinden.
Ik vind het alleen te mager om het gedrag van zoogdieren te gebruiken als bewijs dat het tegennatuurlijk is om apart te slapen, zoals Luenca doet.

Eens met Geel (beetje mosterd dit inmiddels), en heb nog wel een aanvullende vraag aan Luenca ook: Hoe doe je dat dan met slaapjes overdag? Ga je dan ook bij je kind in bed liggen? Volgens jouw beredenering is het overdag dan toch net zo 'zielig' om je kind alleen in bed te leggen?



Op mijn arm of draagzak
Zolang slaapt ze nml toch niet momenteel overdag
11 oktober 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde