Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gepaste schoenen minister ja of nee?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Okt 2017 19:51

Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik had het net in het Wat wil je kwijt topic gezet, maar ik ga er maar een topic over openen. Beetje reuring.

Even gekopieerd:

Ik wil kwijt dat dé veelbesproken schoenen met de bloemen van Mascolori van de nieuwe minister van vandaag exact dezelfde zijn als die m'n man droeg naar de bruiloft van m'n zus. Zo grappig. Ze werden alleen afgekraakt bij RTL Boulevard omdat het ongepast zou zijn, dat is wel jammer. Ik vind het juist leuk, beetje vlotte minister en leuke vertegenwoordiging van een hip Hollands merk uit Rotterdam. Die gun ik de aandacht ook.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/poli ... iet-gepast


Wat vinden jullie: Is het wel of niet gepast om als kersverse minister zulke statement schoenen te dragen? Kan het? Is het leuk? Of niet? Los van of je ze zelf leuk vindt of niet. En opvallende jurkjes bij dames dan? Is dat anders?
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Okt 2017 19:58

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Wat een gezeur. Laat mensen lekker dragen wat ze willen. Als hij nou op teenslippers kwam aanzetten, of op berenpantoffels, of op kaplaarzen of zo. Trouwens, dan nog zou het me maar matig boeien, dan zou ik hooguit denken: heeft ie nou kaplaarzen aan?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Okt 2017 20:01

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vind het hele leuke schoenen en dacht in eerste instantie, waar maak je je druk om wat iemand draagt? Maar na het lezen van dit artikel, snap ik wel wat er wordt bedoeld. Ook al is het wat traditioneel, je staat wel naast de koning en je bent immers in functie. Het gaat om een statig moment dat door een foto wordt vereeuwigd. Je hebt weinig meer dan je kledij om je respect te tonen voor de koning/het land/de staat en had daarom misschien wat meer ingetogen moeten zijn.
L2014 & H2017
<<

Anoniem257

Bericht 26 Okt 2017 20:02

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Eens met susan. Ik snap de ophef ook niet zo.
<<

ChiQ

Bericht 26 Okt 2017 20:02

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Nou voor een kantoordag vind ik ze zeker gepast, het is een nette schoen met een bijzondere print, maar zo naast de koning, op een dergelijk officieel gebeuren zeg ik nee. Wij mogen bijv op kantoor alles aan wat maar lekker zit, al kom je in je joggingspak maar als we officiele gebeurtenissen hebben kleden we ons gepast.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Okt 2017 20:02

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vond het hele leuke schoenen, maar ik vond het ook niet gepast. Voor een bruiloft vind ik het anders en een hele leuke nonchalante en speelse twist. Maar daar kom je uit feestelijke en individuele sfeer. Ik vond het ook opvallend op de foto, niet professioneel genoeg en te onderscheidend van de rest van het kabinet. Juist bij de beediging en de foto's, als het nou nog gewoon op een alledaagse dag was of heel misschien nog op prinsjesdag ofzo.. Allemaal leuk. Maar nu, nee, ik vond het een misser.
Laatst gewijzigd door Whatever op 26 Okt 2017 20:04, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 26 Okt 2017 20:04

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

O ik vind het juist leuk, eigen smaak moet prima kunnen, maar of ik ze met zon plechtigheid zou doen? Nee.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Okt 2017 20:05

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Overigens vond ik die spin op die gele jurk ook niks. :) Zelfde verhaal. Leidt af van de foto en het geheel.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 26 Okt 2017 20:08

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vond ze mooi. De jurk van Olengren ook trouwens, al vond ik de laarzen ook wel wat apart.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Okt 2017 20:09

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vind die gele jurk met spin veel meer afleiden. Hele schoenen vallen mij daardoor niet op.
2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Okt 2017 20:10

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

ik vind het gezeur. Had het ook gezien bij boulevard .
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Okt 2017 20:12

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

MrsMath schreef:Ik vond ze mooi. De jurk van Olengren ook trouwens, al vond ik de laarzen ook wel wat apart.



Ik vind die vrouw wel mooi!
Let's discover the world together.
<<

Zero

Bericht 26 Okt 2017 20:14

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Het kan me precies niks schelen. Ben toch niet zo happy met dit kabinet so far, de schoenen zijn daar echt niet de rede van.
<<

Anoniem221

Bericht 26 Okt 2017 20:14

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Zero schreef:Het kan me precies niks schelen. Ben toch niet zo happy met dit kabinet so far, de schoenen zijn daar echt niet de rede van.


Dit.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Okt 2017 20:19

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vind het logisch dat ze een net pak aantrekken. Maar de schoenen? Ik vind dit juist leuk en speels en onderscheidend.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Okt 2017 20:22

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Jeetje als we ons daar al druk om moetekn gaan maken! Ik vind het leuk! Even een speels iets. En dat hij naast de koning staat maakt het voor mij niet anders. De koning is ook maar gewoon een man die toevallig in een koninklijke familie is geboren.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Okt 2017 20:54

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Coole schoenen en zeker blijven dragen. Echt, dat mensen zich daar druk om maken. Valt me van RTL helemaal tegen, die had ik iets ruimdenkender ingeschat.
Laatst gewijzigd door Lady op 26 Okt 2017 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Okt 2017 20:56

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Olíve schreef:Jeetje als we ons daar al druk om moetekn gaan maken! Ik vind het leuk! Even een speels iets. En dat hij naast de koning staat maakt het voor mij niet anders. De koning is ook maar gewoon een man die toevallig in een koninklijke familie is geboren.


Volgens mij is hij ook helemaal niet een type dat daar een probleem van maakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 26 Okt 2017 20:57

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Zero schreef:Het kan me precies niks schelen. Ben toch niet zo happy met dit kabinet so far, de schoenen zijn daar echt niet de rede van.


Nouja dit. Als je je hier druk om maakt qua nieuwe regering, heb je je prioriteiten niet helemaal op orde volgens mij.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Okt 2017 20:58

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik maak me er niet druk om, maar ik vind het wel een raar gezicht op die foto en ik zou zelf een andere keuze gemaakt hebben.

Dit topic vraagt ook wel om een polletje eigenlijk!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem222

Bericht 26 Okt 2017 21:41

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vind de schoenen lelijk maar niet mega ongepast.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Okt 2017 21:52

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Waar maakt men zich druk om... ik vind dat die statige stoffige bende wel een moderne twist kan hebben!
december 2016
juli 2019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 26 Okt 2017 21:53

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Ik vind t wel leuk eigenlijk denk ik.
Ja even wennen zo op de foto, maar de jurken van een aantal dames zijn minstens zo opzichtig, dus wat dat betreft. ;)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Okt 2017 22:17

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Die man staat al jaren bekend om zijn schoenen. Als ze dat niet hadden gewild hadden ze ‘m niet moeten aanstellen als minister.
Verder vind ik het echt wel fijn op de een of andere manier dat er een beetje gesjord wordt aan de stijve etiquette. Die gele jurk net zo en het schijnt dat die laarzen van Ollungren ook echt niet kunnen want ze had pumps moeten dragen.
Had het overigens nog toffer gevonden als de koning ze had aangehad.

Maar goed, het moge duidelijk zijn, ik vind de schoenen wel tof en ik vind het echt geneuzel in de marge om daar over te vallen. Ik vind het veel belangrijker wat ze gaan doen, wat dit nieuwe kabinet gaat brengen.

Ik probeer ook nog steeds te begrijpen wat het verschil tussen minister voor en minister van is, dat was toch eerst niet? Of heb ik onder een steen geleefd? Ik heb wel gelezen dat minister voor onder de minister van staat. Maar daar heb je toch staatssecretarissen voor? Snap er niets van.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Okt 2017 23:06

Re: Gepaste schoenen minister ja of nee?

Is dit wat er toe doet? Wat voor schoenen of jurk iemand aan heeft? Lekker belangrijk!
Dat je niet in je hotpants en naveltruitje kunt komen, snap ik, maar dit is toch gewoon nette kleding. Of ik het mooi vind is een tweede (heb de schoenen niet eens van dichtbij gezien, dus geen idee).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers