Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe iPhone

<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 25 Okt 2017 12:15

Nieuwe iPhone

Sinds de update naar iOS 11 is mijn iPhone 6 een beetje gaan flippen. Ineens kon ik niet meer bellen, loopt ie vast als ik meerdere apps open heb staan, batterij wordt heel warm. Dan reset ik 'm en kan ik weer even door, maar na een dag is het weer bingo. Ik heb 'm al teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw geïnstalleerd. Dit leek het probleem op te lossen, maar binnen een week had ik weer hetzelfde probleem. Erg vermoeiend! Niet dat ik zo vast zit aan m'n telefoon, maar het essentiële van zo'n ding, er mee bellen, is toch wel handig :laughcry:

Ok lang verhaal, maar nu ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe. Ik twijfel tussen de iPhone 7 en 8. iPhone X vind ik echt te duur. En dan heb je nog 7 plus en 8 plus. Keuzestress! Die plus telefoons lijken mij zo groot. Wie van jullie heeft een van deze iPhones en wat zijn jouw ervaringen? En hoeveel GB? Ik heb nu 16 haha! En dat bestaat gelukkig al niet meer. Neem aan dat ik dan aan 64 GB echt wel genoeg heb. Ik hou wel van foto's en films maken, maar vind het niet erg om regelmatig de boel op mijn computer te zetten.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 25 Okt 2017 12:19

Re: Nieuwe iPhone

Ik krijg vandaag de 7 plus binnen. Ik heb voor 128GB gekozen, ik maak nogal veel foto's en filmpjes haha! Verder heb ik voor deze gekozen vanwege de portretfunctie en verbeterde frontcamera. Nog geen ervaring dus!
L2014 & H2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Okt 2017 12:20

Re: Nieuwe iPhone

Mijn grens qua problemen met de 6 is ook bereikt (batterij is dood, hij is traag en geheugen is steeds vol) en ik ga toevallig vanmiddag een iPhone 7 aanschaffen met 32GB. Ik twijfel ook een beetje over of ik genoeg heb aan 32GB maar ik verwacht van wel.

Misschien helpt dit nog bij je keuze:

https://www.iculture.nl/gids/iphone-opslag-kiezen/
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Okt 2017 12:33

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb de 8 eigenlijk alleen omdat ik graag 64 gig wilde. Meer heb ik weinig aan want dan mort ik nog een grotere cloud hebben. 32 vond ik te weinig. Ben er wel echt heel blij mee. En vind de nieuwe iOS updat ook heel fijn.
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Okt 2017 12:35

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb ook 64 gig, er staan nu bijna 4000 foto's op en ik zit ongeveer op de helft van m'n opslagruimte. Maar daar heb je toch geen 8 voor nodig? Ik heb een 6S (ik dacht een 7 maar zie nu dat 't zelfs 'maar' een 6S is dus).

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Okt 2017 12:42

Re: Nieuwe iPhone

Elliot schreef:Ik heb ook 64 gig, er staan nu bijna 4000 foto's op en ik zit ongeveer op de helft van m'n opslagruimte. Maar daar heb je toch geen 8 voor nodig? Ik heb een 6S (ik dacht een 7 maar zie nu dat 't zelfs 'maar' een 6S is dus).


De 7 is er in 32 of 128. 32 vond ik te weinig en 128 te veel. En van een 6 naar een 6 vond ik zonde
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Okt 2017 12:43

Re: Nieuwe iPhone

Oh zo! Ik wist niet dat de 7 er niet in 64 gig was :)

♥♥
<<

Anoniem223

Bericht 25 Okt 2017 14:49

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb een iPhone 7, omdat mijn 6 het begaf toen de 8 nog niet uit was. Anders had ik daar ook tussen getwijfeld. Nu ik wat artikelen heb gelezen over de verschillen tussen de 7 en 8 zou ik denk ik alsnog voor de 7 zijn gegaan. De verschillen schijnen niet zo groot te zijn. Vond ik tussen 6 en 7 overigens ook niet.
Mijn 6 was steeds vol en nu heb ik 32GB, ik heb nu 14GB vol dus ik denk dat ik toch liever een groter gehuegen had gehad, maar die was me te duur. ik moest hem toen halsoverkop hebben, ik zat met een spoedgeval en mijn 6 deed helemaal niks meer, dus heb hem los gekocht in een telefoonzaak in het dorp.
Blijft overigens echt een top toestel vind ik. Maar ik ben dan ook wel al jaren verknocht aan mijn iPhone.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 25 Okt 2017 22:46

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb vandaag de 8 gekregen, had inderdaad ook de problemen die je noemt met de 6. Vooral whatsapp crashte regelmatig. Daarbij zat er een barst in mijn scherm en in mijn cameralens. Op de meeste foto's zag je dit niet, maar een enkele keer kwam er toch een streep over het beeld door de lichtinval.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zero

Bericht 25 Okt 2017 23:57

Re: Nieuwe iPhone

Ik neig nu ook naar de 8 plus, ook al vind ik hem erg groot. Ik merk dat ik toch graag met instagram bezig ben en een goede camera is dan echt niet verkeerd.
En ik was afgelopen maandag jarig en heb heel veel geld gehad waardoor ik uiteindelijk een apple watch 3 heb gekocht. Ik merk nu al dat ik mijn telefoon veel minder vaak pak, omdat ik de meeste berichten op mijn horloge lees.
(Uiteindelijk reageer je toch lang niet op alles dus dan kan ik een grotere telefoon gewoon in mijn tas doen en pas pakken als het nodig is. Opnemen kan immers ook met het horloge)
Ik heb nu een 6s, hij van de week echt accu problemen maar heeft daar de laatste dagen eigenlijk geen last meer van. In november mag ik verlengen dus ik heb nog geen haast.

Maar ben super blij met mijn watch!
Duur grapje wel. Ik had het ook zelf van zijn lang zal ze leven niet kunnen betalen, maar ik heb zulke lieve vrienden en familie :king:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Okt 2017 06:54

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb gisteren dus de 7 gekocht en ik ben er nu al heel blij mee!! Veel sneller dan mijn zes en de batterij is echt een verademing. Vandaag ga ik een beetje spelen met de camera, die moet ook erg verbeterd zijn. Jaa ik ben gelukkig, haha!

Wat een mooie cadeaus Taeda en Zero, wauw!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 26 Okt 2017 07:30

Re: Nieuwe iPhone

Ik heb de 7 plus inmiddels. De camera is echt geweldig. Het toestel vind ik aan de grote kant (zeker voor mijn mini handjes), maar soit.
L2014 & H2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers