Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Artikel op NOS over/met Briggy?

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Apr 2016 06:20

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Leuke meid ben je Briggy :)
<<

Anoniem173

Bericht 22 Apr 2016 10:29

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb het ook gezien, erg leuk!
<<

Anoniem260

Bericht 22 Apr 2016 13:54

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb het ook gezien (zonder dat ik wist dat jij het was)! Mooi stuk geworden, daar mag je trots op zijn!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Apr 2016 15:03

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb het ook gezien. Vond de aflevering erg interessant.
Je deed het leuk en duidelijk uitleggen Briggy!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem335

Bericht 22 Apr 2016 18:17

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Grappig! Mijn oom zat er gisteren ook in (evolutie bioloog). Ik ga het ook nog terug kijken.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 22 Apr 2016 19:11

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Vond de hele aflevering erg leuk en interessant. Het stukje met jou was ook echt leuk! Mooi hoe open en duidelijk je er over verteld! :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem177

Bericht 22 Apr 2016 22:19

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb vannochtend tijdens mn ontbijt terug gekeken. Ook ik vond de hele aflevering super interessant haha. En je bent een leuke meid Briggy! Heel open!
<<

Anoniem168

Bericht 23 Apr 2016 15:14

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Was leuk om te zien Briggy, je deed 't goed! Sowieso een leuke aflevering inderdaad.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 23 Apr 2016 21:26

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb het net teruggekeken. Heel leuk Briggy! Je komt heel relaxed over!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Apr 2016 07:10

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb het door de leuke reacties hier teruggekeken en het is inderdaad een mooi stukje. Je vertelt heel duidelijk over hie het voor jou is, interessant om te zien!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Apr 2016 09:13

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ik heb ook gekeken, vond het echt megainteressant. Het liep hartstikke lekker, paste heel goed in het thema van het programma. Toen je hier schreef, vroeg ik me af hoe het zat met zoenen en ook dat heb je beantwoord. Verder vind ik je een mooie, relaxte meid!
L2014 & H2017
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 30 Sep 2016 21:19

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Het is nog niet 100% procent zeker, maar waarschijnlijk schuif ik volgende maand aan bij het nieuwe programma RTL live. :O

Ik ben nu al nerveus..
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Okt 2016 07:29

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Spannend Briggy!
L2014 & H2017
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 01 Okt 2016 10:06

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Dat is een mooie uitnodiging, Briggy. Hoewel het bij televisie op de dag zelf nog kan veranderen, maar mocht het zover komen dan ben ik zeker dat je het goed gaat doen. Ik vond je in Bodyscan zo rustig en beheerst overkomen en je verhaal vertellen. Knap, met een camera voor je neus.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 07 Nov 2016 16:19

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Even een update: Het onderwerp (asexual awareness week) is helaas niet besproken in het programma. Jammer, want het onderwerp aseksualiteit kan echt meer media aandacht gebruiken. Vind het wel een beetje asociaal. Als je contact hebt gehad en er wordt gezegd, ja we bespreken het op de redactie en je hoort volgende week van ons..
Vervolgens hoor je 3 weken niets, neem je zelf contact op, krijg je antwoord dat ze er achterna gaan en of je ook op een andere dag kan (de dinsdag i.p.v. de maandag). Vervolgens hoor je alsnog niets! Als ik dat had geweten had ik die dag veel leukere dingen kunnen doen dan thuis blijven.

In ieder geval... Op het forum voor aseksuelen kwam een oproep voor een aankomend seizoen van een programma. Ik had in eerste instantie niet gereageerd omdat ik het niet zag zitten om het speciaal over mijn vorige relatie te hebben. Echter zouden de programmamakers het erg jammer vinden als het hele onderwerp niet door ging, dus hebben ze via iemand anders contact met mij opgenomen. Ik heb er over nagedacht en het met mijn vriend er over gehad, ook contact gehad met de programmamaker (dat ik het niet zie zitten om het specifiek over mijn vorige relatie te hebben, nu houden ze het algemeen). En het hele gevoel bij de communicatie is anders. Zowel via e-mail als via de telefoon (net een gesprek van 3 kwartier gehad en in de e-mail stond gelijk, 'We zullen dit keer niet in een seksshop draaien, dat kan ik je al wel vast beloven.' :hulde: ). Heb uiteindelijk er toch mee ingestemd en nu zal de opname waarschijnlijk binnen drie weken plaatsvinden. Dit programma is niet live.
Laatst gewijzigd door Briggy op 07 Nov 2016 17:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Nov 2016 16:24

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Spannend Briggy! Leuk! Laat je dat dan ook aan je ex weten? Lijkt me voor hem best wel ongemakkelijk als het onderwerp vooral je vorige relatie is.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 07 Nov 2016 17:01

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Ja zal ik doen, maar 1 van de redenen dat ik nu toch meedoe is dat het nu niet meer specifiek over mijn ex gaat :) (heb even aangepast)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Nov 2016 17:24

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Oh dat scheelt wel. Leuk voor je!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 24 Nov 2016 16:43

Re: Briggy in Katja's Bodyscan

Morgen rond drie uur starten de opnames van het programma van Lauren Verster. We filmen in Utrecht, ik heb er zin in (maar ben ook nerveus)! 's Ochtends laat ik mijn haar en make-up doen. Denk eraan om misschien krullen (foto met krullen) te laten zetten, ook omdat ik 's avonds een feest (Pann 25+) heb. We filmen bij een liefdesbrug. Ze maken zelfs een slotje voor ons om aan de brug vast te maken. Ik heb mijn vriend zo ver gekregen om het samen op te hangen, hij wil wel alleen met zijn handen op camera :wink:

Maandag komt een journaliste van de Vrouw langs voor een interview. Op 11 dec komt vervolgens een fotografe langs voor de foto's. Ze neemt een visagiste mee die naast make-up ook mijn haar zal doen (wat een hele opluchting is).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 24 Nov 2016 22:32

Re: Briggy in de media

Goed bezig, Briggy. Ik vind het mooi te zien hoe je de moeite neemt je verhaal te vertellen. Daar help je vast en zeker vele anderen mee die zich in jou herkennen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 24 Nov 2016 22:39

Re: Briggy in de media

Wat leuk maar ook wel normaal dat je nerveus bent. Ik vind het goed dat dit (meer) in de media komt, helaas hoor je er maar heel weinig over. Veel plezier alvast! Ik ben al benieuwd naar het resultaat :) Leuk dat je ons hier op de hoogte houdt ook, heel tof!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 25 Nov 2016 18:52

Re: Briggy in de media

Zo, ik ben weer thuis! Het was een super leuke opname! Echt weer een leuke crew ook.

We hebben een liefdesslotje aan de brug in Utrecht vastgemaakt en samen de sleutel in het water gegooid, nu is onze liefde voor altijd :smile: :love:

De opname ging goed, ze waren allemaal erg tevreden en vonden dat ik het goed deed. Het scheelt echt als je het al een keer eerder heb meegemaakt. Ik was ook totaal niet zenuwachtig :)

Afbeelding

Nu wachten tot (waarschijnlijk) begin februari voordat het uitgezonden wordt! Spannend!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 30 Jan 2017 11:49

Re: Briggy in de media

Vanavond om 21:25 kom ik in de uitzending van Lauren! en de liefde op NPO 3.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 30 Jan 2017 12:08

Re: Briggy in de media

Leuk! Ik kan het niet zien vanavond, maar ga het zeker even terugkijken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 30 Jan 2017 22:54

Re: Briggy in de media

Wat ben je een leuke spontane meid zeg!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers