Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show de schoenen van je kind.

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Okt 2017 22:25

Re: Show de schoenen van je kind.

Gijs. schreef:
Lady schreef:Waar komen die bruine vandaan Gijs? Precies wat ik zoek!

Ze zijn van het merk Blackstone en ik heb ze van Idenza!



Beter, we hebben een Idenza in de stad. Wel een prijzig schoentje denk ik..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 24 Okt 2017 22:35

Re: Show de schoenen van je kind.

Voor degenen met dr Martens voor de kinderen, vinden jullie kinderen ze direct fijn lopen? Mijn dochter heeft al een paar laarzen, maar zoek nog iets anders erbij en twijfel al tijden over dr Martens. Maar kan me van mezelf herinneren dat ik het de eerste tijd een drama vond die dingen, incl blaren en alles. Daarna liepen ze heerlijk overigens. Maar zeker bij kinderschoenen wil ik dat ze gelijk fijn lopen.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 24 Okt 2017 23:09

Re: Show de schoenen van je kind.

Carrie schreef:
HollyGolightly schreef:Maar point taken. Zelfs als ik algemene dingen zeg als 'grijze banken' of kinderschoenen dan wordt dat nog persoonlijk opgepakt. En echt wat maakt het uit dat een of andere tuttebel uit Brabant je kinderschoenen niet mooi vindt, omdat ze kinderschoenen in het algemeen lelijk vindt?

Nee het maakt natuurlijk niet écht iets uit en ik voel me ook niet gekwetst ofzo, maar het komt gewoon niet zo aardig/leuk over, that's all. Heel erg lelijk is meteen zo'n statement. Mensen plaatsen toch een soort van trots hier hun schoenen en dan worden ze in een klap allemaal lelijk genoemd.

Edit: heb ik me ook vaak schuldig aangemaakt, maar probeer daar op te letten.

Serieus? Maken we hier een punt van maken? Ik vind ook veel kinderschoenen lelijk. Daarme bedoel ik niet schoenen specifiek hier getoond en dat betekent ook dat mijn kind een keer 'in mijn ogen' lelijke schoenen zal dragen omdat dat nou eenmaal goed is voor zn voeten. Echt onnodig kritisch doen op een onschuldige opmerking van HG, vind ik eigenlijk storender.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 25 Okt 2017 07:00

Re: Show de schoenen van je kind.

Hippie schreef:Voor degenen met dr Martens voor de kinderen, vinden jullie kinderen ze direct fijn lopen? Mijn dochter heeft al een paar laarzen, maar zoek nog iets anders erbij en twijfel al tijden over dr Martens. Maar kan me van mezelf herinneren dat ik het de eerste tijd een drama vond die dingen, incl blaren en alles. Daarna liepen ze heerlijk overigens. Maar zeker bij kinderschoenen wil ik dat ze gelijk fijn lopen.


Die van J zijn veel dunner soepeler leer dan die van mij. Ze zijn ook gevoerd terwijl de mijne enkel leer zijn.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Okt 2017 07:27

Re: Show de schoenen van je kind.

Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Okt 2017 08:10

Re: Show de schoenen van je kind.

minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 25 Okt 2017 09:18

Re: Show de schoenen van je kind.

Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Ohhh wat een leuke website is dat! :love:
<<

Anoniem250

Bericht 25 Okt 2017 09:24

Re: Show de schoenen van je kind.

Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Die Spaanse schoentje van Petit Puk, weet iemand hoe die kwaliteit is? Die schoenen vind ik wel leuk. Ik weet dat de schoenen van Zara helemaal niet goed zijn voor kindervoetjes, dus ik durf deze schoenen ook niet zomaar te bestellen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 25 Okt 2017 09:31

Re: Show de schoenen van je kind.

Hippie schreef:Voor degenen met dr Martens voor de kinderen, vinden jullie kinderen ze direct fijn lopen? Mijn dochter heeft al een paar laarzen, maar zoek nog iets anders erbij en twijfel al tijden over dr Martens. Maar kan me van mezelf herinneren dat ik het de eerste tijd een drama vond die dingen, incl blaren en alles. Daarna liepen ze heerlijk overigens. Maar zeker bij kinderschoenen wil ik dat ze gelijk fijn lopen.

Mijn dochter vond ze meteen fijn lopen, ik kan me van mezelf ook nog herinneren dat ik ze vroeger in moest lopen, maar dat had zij dus niet.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Okt 2017 09:34

Re: Show de schoenen van je kind.

Carrie schreef:
Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Ohhh wat een leuke website is dat! :love:


Echt hè :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 25 Okt 2017 09:41

Re: Show de schoenen van je kind.

Ooh La La! schreef:
Carrie schreef:
Ooh La La! schreef:
Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Ohhh wat een leuke website is dat! :love:


Echt hè :)

Ja, vooral dat tafeltje met stoelen met konijnenoren! Leuk voor op haar nieuwe kamer in de toekomst. Heb 'm meteen in mijn favorieten gezet.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Okt 2017 09:53

Re: Show de schoenen van je kind.

Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Ja! Precies wat ik zoek! Alleen helaas helemaal niks in zijn maat, ga eens kijken of een maatje groter al zou kunnen en anders even verder kijken op de site. Tanx!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Okt 2017 10:01

Re: Show de schoenen van je kind.

T heeft schoentjes van Keq. Eigen merk Schuurman schoenen. Hij heeft echt nog een flex zool nodig want hij valt nog regelmatig. Ik kon niet echt slagen en vond de gewone jongens schoenen veel mooier. Volgende keer!
Ik kan ze niet meer vinden op de site maar het is zoiets maar dan hoger:
Afbeelding
2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Okt 2017 10:21

Re: Show de schoenen van je kind.

minoessepoes schreef:
Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Ik zoek van die Clarks dessert boots achtige schoenen voor S, alleen dan in maat 23 ( volgens mij heeft Clarks ze niet in deze maat), het liefst in antraciet of zo, iemand een idee waar ik schoentjes kan vinden die daar op lijken?

https://www.google.nl/search?biw=320&bi ... EtuyK9ri4A


Bij petitpuk.nl heb ik zoiets wel eens gezien. Weet niet hoe de kwaliteit is, trouwens.


Ja! Precies wat ik zoek! Alleen helaas helemaal niks in zijn maat, ga eens kijken of een maatje groter al zou kunnen en anders even verder kijken op de site. Tanx!


Ze vallen vrij groot las ik dus wellicht is maatje 22 ruim genoeg. Check even de maattabel.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Okt 2017 10:25

Re: Show de schoenen van je kind.

Bedankt voor de reactie over de dr Martens, klinkt goed! Toch maar eens kijken binnenkort :)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 25 Okt 2017 20:17

Re: Show de schoenen van je kind.

Onderstaande heeft M. Van F kan ik geen plaatje vinden maar die heeft bruine kliitebandschoenen.

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Okt 2017 20:28

Re: Show de schoenen van je kind.

Zijn schoenen van Zara nou ook alweer niet goed?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem336

Bericht 25 Okt 2017 21:06

Re: Show de schoenen van je kind.

Ik zie hier veel jongensschoenen voorbij komen, met een m.i. vrij kwetsbare neus.
Een dergelijke neus zou hier binnen 3 dagen al beschadigd zijn.

heb ik dan echt van die stuntapen die overal in en op kruipen :confused:
Mijn jongens zijn overigens bijna 5, en 7 1/2.

Ik let hier wel op bij aankoop, wat helaas resulteert in veelal minder leuk schoenen. Bluhh
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Okt 2017 21:13

Re: Show de schoenen van je kind.

Elja schreef:Ik zie hier veel jongensschoenen voorbij komen, met een m.i. vrij kwetsbare neus.
Een dergelijke neus zou hier binnen 3 dagen al beschadigd zijn.

heb ik dan echt van die stuntapen die overal in en op kruipen :confused:
Mijn jongens zijn overigens bijna 5, en 7 1/2.

Ik let hier wel op bij aankoop, wat helaas resulteert in veelal minder leuk schoenen. Bluhh


Met meisjesschoenen is dit ook. Mijn beide dochters krijgen gewoon schoenen die we mooi vinden. Zij zijn beide ook stuntpiloten. Dat ze snel minder mooi worden is dan maar zo. Het zijn kinderschoenen denk ik dan...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem250

Bericht 25 Okt 2017 21:44

Re: Show de schoenen van je kind.

Susan schreef:Zijn schoenen van Zara nou ook alweer niet goed?


De verkoopster van de schoenenwinkel zei dat Zara schoenen echt funest waren voor kindervoeten. Kan ook een verkoperstruc zijn, maar haar uitleg over het voetbed klonk wel aannemelijk.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Okt 2017 21:48

Re: Show de schoenen van je kind.

Ik denk ook wel dat schoenen van bv Zara of H&M ofzo niet zo goed zijn voor kindervoeten.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Okt 2017 07:58

Re: Show de schoenen van je kind.

Ik denk dat het wel grotendeels een verkooptruc is. Zeker als ze met zware termen als funest komen. Als ze iets genuanceerder zijn neem ik het al sneller wat serieuzer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Okt 2017 08:01

Re: Show de schoenen van je kind.

Ik las trouwens een interessant artikel over dat het sowieso vaak verkooppraatjes zijn,

http://www.loopvisie.nl/news/kinderschoenen/

Ik let er zelf vaak wel op dat een schoen stevig is in de hiel, dat de zool op de goede plek buigt en ik voel even aan het voetbed, maar hele ketens afschrijven omdat er geroepen wordt dat die schoenen slecht zijn, dat doe ik niet meer echt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Okt 2017 08:21

Re: Show de schoenen van je kind.

De schoentjes van de Zara zijn, zeker in voor de kleinste maten, toch echt wel erg stug hoor.
Heb het vaak geprobeerd maar het is alsof ze op houten plankjes lopen. Wellicht valt dat met de grotere maten (en ze dus al een paar jaar goed lopen) mee, dat weet ik niet. Maar voor de kleinste maatjes zou ik Zara niet aanraden.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Okt 2017 08:24

Re: Show de schoenen van je kind.

Nou, ik koop wel gewoon schoenen van Zara of Scapino of van Haren. Ik moet straks drie kids in nieuwe schoenen heisen, het gaat handen vol geld kosten als dat allemaal schoenen van minimaal 100 euro per paar worden. Ik geloof er niet zo in dat dure schoenen perse beter zijn.

Afgelopen winter ben ik er wel ingetrapt en kocht ik voor 100 euro hele stoere, leuke laarsjes voor de oudste. Nou die heeft de hele winter alleen maar geklaagd dat ze niet lekker zaten. Daarbij zagen ze er binnen een week al helemaal uitgeleefd uit, ik vond het zo zonde van mijn geld.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers