Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babywas

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 19 Okt 2017 20:55

Re: Babywas

- Wanneer heb je dit gedaan?
Eerste keer toen mijn verlof begon met 34 weken. Laatste strijk zat ik te doen met 35+3, maar niet afgekregen omdat ik halverwege naar de wc moest en daar mijn vliezen plots braken. Bij de tweede had ik alles met 35 weken klaar om die reden.

- Waarmee heb je het gewassen?
Beide keren met neutral. Bij zoon nog een tweede fles gekocht en daarna overgegaan op ons eigen wasmiddel (wel nog steeds zonder wasverzachter) bij dochter, nadat de fles op was geen nieuwe meer gekocht.

- Heb je het gestreken?
Bij zoon heb ik eindeloos zijn was zitten strijken. Bij dochter alleen de eerste keer daarna niet meer. Scheelt een hoop tijd.

- Heb je nog tips voor speciale dingen? Zoals iets eerst in koud water zetten oid.
Ik stop tegenwoordig bij nieuwe kleren een of twee van die kleurdoekjes erbij en een enkele keer laat ik het een nachtje weken als ik bang ben dat bv een spijkerbroekje gaat afgeven. Verder was ik alles gewoon bij elkaar wit en kleur, gaat tot nu toe prima met die kleurddoekjes erbij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Okt 2017 13:31

Re: Babywas

Urban Naked schreef:Ook een vraagje: wat maakt het uit wanneer 30 andere mensen dit hebben gedaan? Niet lullig bedoeld hoor maar ik kan me niet voorstellen wat de meerwaarde van die wetenschap is voor je eigen babywas.

Snap je vraag hoor! :)
Ik had het er in m'n omgeving over dat ik daar al aan beginnen wilde en werd zo'n beetje voor gek verklaard dat dat veel te vroeg was.
Dus dacht, ga hier eens vragen hoe het hier zit. Maar de meesten allemaal wat later inderdaad.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Okt 2017 13:31

Re: Babywas

Bedankt voor alle antwoorden!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 20 Okt 2017 13:57

Re: Babywas

Ik had het ook niet eerder kunnen doen want dan heb je wel alle spullen nodig haha, anders valt er niks te wassen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Okt 2017 18:28

Re: Babywas

Burn schreef:
Urban Naked schreef:Ook een vraagje: wat maakt het uit wanneer 30 andere mensen dit hebben gedaan? Niet lullig bedoeld hoor maar ik kan me niet voorstellen wat de meerwaarde van die wetenschap is voor je eigen babywas.

Snap je vraag hoor! :)
Ik had het er in m'n omgeving over dat ik daar al aan beginnen wilde en werd zo'n beetje voor gek verklaard dat dat veel te vroeg was.
Dus dacht, ga hier eens vragen hoe het hier zit. Maar de meesten allemaal wat later inderdaad.

Oh ja ok. Ja goed ik kan me zelf niet zoveel voorstellen bij het überhaupt nadenken over wanneer je dat wilt doen, laat staan er met anderen over praten. Dat doe ik ook niet met m’n afwas of het schoonmaken van het balkon. Wat gedaan moet worden dat doe ik gewoon, vandaar dat ik die behoefte aan andermans mening niet begreep :)
#teammaple🍁
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 20 Okt 2017 18:37

Re: Babywas

Ik zou me vooral niet te veel aantrekken van wat anderen vinden. Ik ben blij dat ik nu niks meer hoef te doen ivm last van mijn rug / bekken en slecht slapen. Je weet immers niet hoe je zwangerschap gaat verlopen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Okt 2017 07:23

Re: Babywas

Ik geloof zo rond week 34/35, in mijn verlof in ieder geval.
Mijn moeder heeft alles gestreken toen, ik haat strijken. En tegenwoordig strijd ik dus ook niets van hem.
10.04.17
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Okt 2017 07:41

Re: Babywas

Oh en ik was alles van R met Babyreus
10.04.17
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers