Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


I have

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Okt 2017 11:34

Re: I have

Carrie schreef:
Harrison schreef:Dat is ook wel weer zo, Carrie. Al zou je natuurlijk ook kunnen zeggen dat het overkoepelende probleem seksuele intimidatie/verkrachting/aanranding an sich is, en niet geslachtsgebonden. Er worden immers ook veel jongens slachtoffer gemaakt door mannen, dat is óók een groot probleem. En niet minder erg.

Nee dat is zeker niet minder erg, dat ben ik helemaal met je eens.

Maar het is op grote getale dus wél geslachtsgebonden, vrouwen zijn hierin eeuwen lang de lul.
Vrouwen worden nog steeds in 2017 onderdrukt door mannen.


Hebben mannen daardoor minder het recht om zich uit te spreken vind je? Moeten ze het voor zich houden omdat er meer vrouwen slachtoffer zijn dan mannen? Ik vind van niet. Ik vind dat je jezelf als vrouw dan onnodig in een extra slachtofferrol plaatst. Iedereen, ongeacht geslacht moet zich gelijkwaardig kunnen uiten over seksueel geweld dat hem/haar is aangedaan vind ik.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2017 11:55

Re: I have

Olíve schreef:
Carrie schreef:
Harrison schreef:Dat is ook wel weer zo, Carrie. Al zou je natuurlijk ook kunnen zeggen dat het overkoepelende probleem seksuele intimidatie/verkrachting/aanranding an sich is, en niet geslachtsgebonden. Er worden immers ook veel jongens slachtoffer gemaakt door mannen, dat is óók een groot probleem. En niet minder erg.

Nee dat is zeker niet minder erg, dat ben ik helemaal met je eens.

Maar het is op grote getale dus wél geslachtsgebonden, vrouwen zijn hierin eeuwen lang de lul.
Vrouwen worden nog steeds in 2017 onderdrukt door mannen.


Hebben mannen daardoor minder het recht om zich uit te spreken vind je? Moeten ze het voor zich houden omdat er meer vrouwen slachtoffer zijn dan mannen? Ik vind van niet. Ik vind dat je jezelf als vrouw dan onnodig in een extra slachtofferrol plaatst. Iedereen, ongeacht geslacht moet zich gelijkwaardig kunnen uiten over seksueel geweld dat hem/haar is aangedaan vind ik.


Nee, en dat is ook niet wat ik zeg.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Okt 2017 16:31

Re: I have

Ik vraag het he. Ik zeg niet dat dat jouw letterlijke boodschap is maar het is wel wat ik er een beetje in proef. Daarom stel ik de vragen. Ook als een soort hardop denken. Ik ben namelijk van mening dat de mannen die zich hieraan schuldig hebben gemaakt en maken echt wel aan een digitale schandpaal genageld moeten worden maar dat iedereen zich ook gehoord moet voelen die zelf nare ervaringen heeft gehad. Voor alle mensen die dit al die jaren mee hebben moeten maken. Al vanaf het begin van de mensheid.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 18 Okt 2017 16:37

Re: I have

#Metoo kan gebruikt worden door mannen en vrouwen die slachtoffer zijn
#Ihave kan gebruikt worden door mannen en vrouwen die daders zijn

Zo begrijp ik het toch goed?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Okt 2017 18:53

Re: I have

Ja
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers