Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritant speelgoed

<<

Anoniem231

Bericht 18 Okt 2017 07:17

Irritant speelgoed

Wat is het meest irritante speelgoed wat je in huis hebt?

Hier is dat een gereedschapskoffertje. Zoon vindt het geweldig om ermee te spelen maar ik vind het verschrikkelijk! Heeft hele irritante geluidjes en zoon zet het nooit uit. Het gevolg daarvan is dat hij na een minuut niet spelen geluid maakt, na 5 en na 10 minuten. Dan roept het weer om aandacht.

We hebben ook een teigetje in huis. Een knuffel die reageert op beweging. Dan klinkt er zo'n pong. Maar dat doet hij dus ook als hij ergens ligt en je loopt rond. Zo gevoelig is die. Hierbij kan mijn zoon hem niet uitzetten omdat je hem eerst moet openmaken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Okt 2017 07:50

Re: Irritant speelgoed

Nopper! Dat wordt uit de doos gehaald, tien seconden mee gespeeld en ik vind het een week lang overal terug.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem236

Bericht 18 Okt 2017 08:36

Re: Irritant speelgoed

Bijna alles met geluid, irritante domme liedjes en door blijft gaan als je het niet uitzet.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 18 Okt 2017 08:58

Re: Irritant speelgoed

Een schildpad die geen aan en uit knop heeft en al aan schiet zodra er ander speelgoed tegenaan stoot. En een piano die elke keer als je hem aan en uit zet op het hardste geluidsniveau aan gaat. Die ligt dus ook al een aantal maanden bovenop de kast.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Okt 2017 09:16

Re: Irritant speelgoed

Wat Lotus zegt! Hier zijn dat vooral de toet toet auto's. Leuk als zoon ermee speelt, maar irritant als hij ze niet uit zet en ze op willekeurige momenten een eigen leven gaan leiden. Zit je 's avonds op de bank, begint er ineens zo'n autootje vanuit de bak te praten of zingen :laughcry:
<<

Brooke

Bericht 18 Okt 2017 09:25

Re: Irritant speelgoed

Keyboard wat een heel hard volume heeft, dochter kan dat zelf harder zetten, omdat het een knop is als alles andere knoppen. Het doet echt pijn aan je horen, zo hard. Heb watten met leukoplast op de gaatjes van het geluid geplakt, zodat het wat gedempt wordt.

Ook een Cars-auto vind ik irritant. Ding gekregen en er zit geen aan een uit knop op. Elke keer als dat ding maar een klein beetje beweegt, komt er een piepend remmend geluid uit. Zo irritant als je wat wilt pakken uit de speelgoedkist.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2017 09:33

Re: Irritant speelgoed

Ik heb momenteel de mazzel dat D. helemaal lyrisch is van houten blokjes en een zooi Bob de Bouwer auto's die geen geluid maken. Vet chill. Wat ik enorm irritant vind zijn zijn tamboerijntje en kiekeboe-boerderij van V-tech. Die liedjes, bah! Oh en hij heeft een achterlijke radio die het alfabet zingt maar niet op de juiste manier. En een rare ballad over kleuren, bah wat een vervelende radio is dat toch.

♥♥
<<

Anoniem257

Bericht 18 Okt 2017 12:57

Re: Irritant speelgoed

Vtech de ronde bal. "Rol rol rol de bal vrolijk in het rond"blablabla ik vind het liedje irritant, ik vind het geluid op de vloer irritant(ratelt). Ik vind het echt een rot ding. We hebben er zelfs 2 van -_-
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2017 13:01

Re: Irritant speelgoed

Ik vind V-Tech best wel hinderlijk. Dat het geluid maakt oké, maar dat het ook nog geluid maakt zelfs als kindje er mee op is gehouden met spelen vind ik pas echt vervelend. Voor mezelf (horensdol van die liedjes en piepjes) maar ook omdat het weer afleidt tijdens het spel met een volgend speeltje. Ik probeer 'm dus vrij snel weer echt uit te zetten als ik zie dat O. er weer klaar mee is.
Hij heeft maar 1 V-Tech speeltje thuis (gekregen van de schoonmaakster en grote favoriet) en had een leuk autostuurtje ervan op vakantie, maar dat terugroepende geluid vind ik wel hinderlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 18 Okt 2017 13:02

Re: Irritant speelgoed

Alles met liedjes. Zo hysterisch allemaal!

En momenteel met stip op 1 al zijn keukentje spullen. Dus etenswaren, bestek, servies etc. Hij gooit het door het hele huis heen en is er volgens klaar mee. En ik zit dan met een ontploft huis :laughcry:
<<

Patsy

Bericht 18 Okt 2017 13:03

Re: Irritant speelgoed

De "piano" waarbij dieren meezingen met het gekozen muziekje. Echt horror is dat ding en ze vinden hem geweldig.
<<

Patsy

Bericht 18 Okt 2017 13:04

Re: Irritant speelgoed

Betty schreef:Vtech de ronde bal. "Rol rol rol de bal vrolijk in het rond"blablabla ik vind het liedje irritant, ik vind het geluid op de vloer irritant(ratelt). Ik vind het echt een rot ding. We hebben er zelfs 2 van -_-



Oja die. Dat ding maakt echt kabaal op de vloer, gelukkig zijn ze er nu te oud voor hier.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:02

Bericht 18 Okt 2017 13:27

Re: Irritant speelgoed

Mijn zoontje ontdekte gisteren de deksels van de pannen..
Verder geluid technische nog niets te klagen, al heb ik een hekel aan de blokjes en duplo dat ligt dan door de hele woonkamer. En wie kan dat opruimen :smile:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Okt 2017 13:29

Re: Irritant speelgoed

Ik heb bijna geen speelgoed meer met liedjes of geluiden. Maar wij hadden ook die kiekeboe-boerderij en zoon was helemaal fan, ik krijg nu nog flashbacks.
Ik plak trouwens altijd een plakbandje of schilderstape over de plek waar het geluid uitkomt. Dan dempt het nog een beetje.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2017 13:32

Re: Irritant speelgoed

Voor iedereen die zich (terecht) ergert aan al dat speelgoed met geluid: plak een plakbandje over het deel wat het geluid uit komt en je hebt de helft minder volume!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 18 Okt 2017 16:00

Re: Irritant speelgoed

Furby, horror! Dat ding lijkt bezeten, begint uit het niets opeens super irritant en hard te ‘praten’. En dan die oplichtende ogen erbij.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 18 Okt 2017 16:01

Re: Irritant speelgoed

Oja strijkkralen! Als kids daarmee hebben gespeeld vind ik die maanden later nog overal terug.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Okt 2017 16:02

Re: Irritant speelgoed

Klei, dat maakt altijd zo'n rommel, de hele vloer/tafel/stoelen liggen bezaaid met ministukjes klei als ze klaar zijn met spelen.
Ik heb het achterin een kast laten verdwijnen, dus er is gelukkig al een hele tijd niet meer mee gespeeld.
<<

Anoniem236

Bericht 18 Okt 2017 18:39

Re: Irritant speelgoed

Ja Liadan, klei!!! Zoon vindt het zo ontzettend leuk maar ik heb zo n hekel aan al die kruimels klei overal.

En in t oude huis hadden wij het Ikea keukentje beneden staan, spelen deden ze er niet mee, alleen het bestek aan die ringen lostrekken. Die ringen raakte kwijt waardoor bestek niet teruggehangen kon worden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2017 18:44

Re: Irritant speelgoed

Ehm. Komt dit topic even goed uit.

Bij thuiskomst van vakantie lag er een gigantisch pakket op ons te wachten uit Amerika, van m'n host mom. Dit zat erin.

Afbeelding


Wat een hysterisch apparaat! Verschrikkelijk! Maar wel echt zo lief van haar, echt zo Amerikaans haha. Olivier vindt het prachtig.
En ook totaal niet ergonomisch lijkt me dus hij mag er niet te lang in van ons. Maar hij is een enorm blij ei met dit gevaarte.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Okt 2017 18:49

Re: Irritant speelgoed

Geniaal ding Marin. Inderdaad heerlijk Amerikaans. Gelukkig hebben jullie een grote woonkamer haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2017 18:51

Re: Irritant speelgoed

Silly-One schreef:Geniaal ding Marin. Inderdaad heerlijk Amerikaans. Gelukkig hebben jullie een grote woonkamer haha.


Hij staat al boven. :palm:

Maar daar is het best handig eigenlijk voor als ik moet plassen enzo, gezien hij vandaag al over de eerste verdieping tijgerde.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Okt 2017 18:59

Re: Irritant speelgoed

Whaha you make my day Marin. Dat koppie van O. Fantastisch.
2016
<<

Anoniem257

Bericht 18 Okt 2017 20:00

Re: Irritant speelgoed

Haha jumper roo!! Mijn vriend wilde ook zo'n 1 voor K. ik vind het ook dood eng dus heb het uit zijn hoofd gepraat! O. vind het geweldig haha :D
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Okt 2017 20:08

Re: Irritant speelgoed

Ik vind klei en verf en zo irritant. Het geeft zóveel troep! Ik vind wel dat ze gewoon dat soort dingen moet kunnen doen maar ik stel het nooit zelf voor :smile: . Al die kleikruimeltjes laat ik tegenwoordig even liggen na het spelen. Dan drogen ze uit en zijn ze veel makkelijker op te vegen/zuigen.
Ik vind het verder heel irritant als ze muziek gaat maken. Met sambaballen, triangel, piano'tje enz.

Kortom: mijn kinderen zijn qua creativiteit gedoemd te mislukken, hun moeder wijst elke neiging tot creativiteit af. :laughcry:
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers