Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritant speelgoed

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Okt 2017 20:19

Re: Irritant speelgoed

Hier staan de toet toet auto's echt op nummer één. Elke keer begint ie weer met zijn geluiden.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem316

Bericht 18 Okt 2017 21:23

Re: Irritant speelgoed

Alles met veel herrie. Gelukkig vindt L nu blokken het leukste :wink:
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 19 Okt 2017 20:22

Re: Irritant speelgoed

Niet perse irritant, maar gewoon stom speelgoed, little people. Had ik op een gegeven moment erg veel van gekregen en gekocht en er werd totaal niet naar omgekeken, miskoop.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 19 Okt 2017 20:48

Re: Irritant speelgoed

Katrien schreef:
Betty schreef:Vtech de ronde bal. "Rol rol rol de bal vrolijk in het rond"blablabla ik vind het liedje irritant, ik vind het geluid op de vloer irritant(ratelt). Ik vind het echt een rot ding. We hebben er zelfs 2 van -_-



Oja die. Dat ding maakt echt kabaal op de vloer, gelukkig zijn ze er nu te oud voor hier.

Ohjah die is ook heel fijn :palm: zoon heeft hem pas uit de boxla getrokken voor dochter. Dat ding knalt ook overal hard tegen aan en maakt een pokkeherrie op de vloer. Zoon vind het dan ook leuk om de draaiende knop vast te houden waardoor hij soort van een vastlopend geluid maakt, nog irritanter.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 19 Okt 2017 21:07

Re: Irritant speelgoed

Mijn zoon maakt al het speelgoed irritant :palm:
Houten speelgoed zonder geluid lijkt fijn en verantwoord, naar als je kind het alleen maar in één zwiep van tafel veegt, en dat niet doet omdat hij er op de grond mee wil spelen, maar omdat het zo’n lekker hard geluid maakt, dan ben je daar ook gauw klaar mee.

Verder gewoon alles van V-Tech met geluid. Ik vind geluid niet zo erg, maar die vrouwenstem... brrrrr...
De stem van bijvoorbeeld het brandweerautootje van ToetToet (mannenstem) vind ik veel beter.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Okt 2017 21:25

Re: Irritant speelgoed

Klei daar heb ik echt een hekel aan.

Voor de rest vind ik het niet zo erg.
2014 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 20 Okt 2017 07:19

Re: Irritant speelgoed

Mijn kids hebben van oma een speelgoed laptopje mee gekregen dat is echt een heel irritant lawaaiding en ze maken er ook altijd ruZie over wat het nog irritanter maakt
<<

Anoniem281

Bericht 20 Okt 2017 08:09

Re: Irritant speelgoed

We hebben 't weggedaan, maar ik vond één autootje van Toettoet echt verschrikkelijk. Victor Vrachtwagen. "Kom ga mee, door het land. Blabla, gaan we. Samen. Goederen. Leeevereennn."

Echt een rijmelarij van likmevessie en ik werd er zó chagrijnig van.

Nu heeft Tobias een stel krijtjes die liedjes zingen, van Fisherprice geloof ik. En dan hebben ze allemaal hun eigen liedje. 'Ik ben Rood en ik ben bóós! Als ik kras dan... Word ik blij!' en 'Rrrrroood!' gevolgd door een boos getrommel. Dat is geen eens een liedje! Het is een zin. Met een deuntje op de achtergrond. 't Blauwe krijtje doet 'Voel ik me blauw, verdrietig en naar.. Met een zucht is mijn verdriet weer klaar!' En dan een melodramatische 'Oohh..' zucht er achteraan.

Wie the fuck bedenkt die onzin? Ik vind 't zulk stomme liedjes en geluidjes en speelgoed en stom gewoon. Het allerergste vind ik gewoon dat ik nu op m'n werk zit, bezig ben met planningen en zo. En ondertussen dus zit speelgoedliedjes te neuriën.
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2017 08:18

Re: Irritant speelgoed

Van Zoefzoef dieren is Petra het paard ook vreselijk irritant. "Ik ben Petra, ik ben een paard, hinnik". Ik denk serieus dat de bedenker een Petra kent waar hij een grote hekel aan heeft. Anders verzin je zoiets niet.
<<

Anoniem281

Bericht 20 Okt 2017 08:21

Re: Irritant speelgoed

Oh die wil ik! Mijn schoonmoeder heet Petra.
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2017 08:24

Re: Irritant speelgoed

Bazinga schreef:Oh die wil ik! Mijn schoonmoeder heet Petra.


Haha! Leuk cadeau voor sinterklaas :smile:
<<

Anoniem281

Bericht 20 Okt 2017 08:28

Re: Irritant speelgoed

Ik overweeg het...

Er is op Babytv ook wel 's zo'n dom liedje; 'Kallie de Kameel die heeft.. 5 bulten. Kallie de kameel die heeft... 5 bulten! Hee Kallie hee.'

En dat wordt dan steeds minder, per 'couplet' en 't eindigt met:

'Kallie de Kameel die heeft.. Geen bult. Want Kallieee..

.. Is een paard.'

Ik heb er geen woorden voor.
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2017 08:43

Re: Irritant speelgoed

Dat klinkt ook wel heel fout. En dan te bedenken dat ze dat na gaan zingen :omg:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 20 Okt 2017 08:47

Re: Irritant speelgoed

Alles van Vtech waar geluid uit komt irriteert me.
Dat dierengeluidenkeyboard is ook een vreselijk ding.
Verder hekel aan strijkkralen, play doh, insteek mozaïek, aquabeads en een soort klei met balletjes erin. Ofwel alles waar je huis een troep van wordt en wat je daarna zelf kan opruimen en schoonmaken.
Vooral dat playdoh... ik gooi het na 1x vaak weg.
04-2014
10-2015
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Okt 2017 08:54

Re: Irritant speelgoed

Het enige dat wij hebben wat geluid maakt is Nijntje speelt verstoppertje en Nijntje stoelendans. Ik heb al weken het liedje in mijn hoofd haha.

En een tip qua klei. D. heeft madmattr. Zit tussen kinetic sand en klei in. Droogt niet uit en kruimel dus niet. En het is steviger dan dat zand.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Okt 2017 09:39

Re: Irritant speelgoed

Hier zijn de meeste dingen waar ik me aan irriteer allemaal van die ik-hoor-nergens-bij-poppetjes-en-speeldingen. Spul van de McDonald's, dingen uit surprise eieren, klein prul van de Action, etcetera. N. onthoudt ook elk klein detail, dus als ik al die losse prullaria weleens weg doe, vraagt ze er geheid naar na een tijd. Irritant. Oja, en knuffels. Heel veel knuffels, een stuk of 40/50 inmiddels. Maar elke knuffel heeft een naam, een verhaal en N. hecht zich eraan. Lastig weg te doen dus.

Mijn schoonmoeder komt vaak, heel lief hoor, met van die prullaria. Een doos met 1000 stickers van Frozen (N. heeft een hekel aan knutselen en is haar Frozen periode al voorbij), leesboekjes voor beginners over prinsessen (N. leest al op hoog niveau en is meer van de mysterieuze en spannende boeken), kleine opbergdoosjes, knutselboeken, nep-barbies/poppetjes van de Action of iets dergelijks.

Anyway, hier dus best veel 'irritant' speelgoed in huis, maar weg doen is ook lastig. N. hecht zich overal aan.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 20 Okt 2017 10:11

Re: Irritant speelgoed

bosjesvrouw schreef:Klei daar heb ik echt een hekel aan.

Voor de rest vind ik het niet zo erg.


Hier net zo. Klei is inmiddels het huis uit.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Okt 2017 10:25

Re: Irritant speelgoed

Qua geluid etc. staat "Dora" (dat ding om te verstoppen) met stip op 1.

Verder: glitter! Als dochter met glitter heeft geknutseld zit werkelijk alles onder de glitter. Tafel, stoelen, vloer, dochter zelf, de andere knutselspullen. En wie mag het opruimen... :thumbdown:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Okt 2017 10:29

Re: Irritant speelgoed

Lady schreef:Voor iedereen die zich (terecht) ergert aan al dat speelgoed met geluid: plak een plakbandje over het deel wat het geluid uit komt en je hebt de helft minder volume!


Dat doen wij inderdaad ook altijd. Werkt perfect :thumbup:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Okt 2017 13:17

Re: Irritant speelgoed

Parisienne schreef:Hier zijn de meeste dingen waar ik me aan irriteer allemaal van die ik-hoor-nergens-bij-poppetjes-en-speeldingen. Spul van de McDonald's, dingen uit surprise eieren, klein prul van de Action, etcetera.

Ja! Ik heb alles in bakken en die hebben allemaal een thema of merk, duplo, Little people of auto’s en tractors. En dan heb ik een doos met van dat rommel spul. Daar gaat mijn systeem!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 21 Okt 2017 10:19

Re: Irritant speelgoed

In de categorie knutselspul echt met stip op 1: glitters! Laatst uitnodigingen gemaakt met dochter, voor haar feestje. Daar moesten natuurlijk glitters op.. Halve huis zat onder en ik vrees dat de ontvangers van de uitnodigingen ook een portie hebben gekregen :laughcry:

En kinetic sand, ook horror! Op zich veeg je het makkelijk samen als het bijvoorbeeld op tafel ligt, en ik laat ze ermee spelen op het deksel van de bewaarbak. Maar dan nog, zeker als de jongste het gebruikt heeft dan liggen er ook op de grond overal kleine beetjes zand.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2017 12:33

Re: Irritant speelgoed

Toet toet auto's, wanneer ik ze savonds in Pep zn kamer met mn voet aan stoot en ze gaan zingen. Alles wakker....
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 21 Okt 2017 17:19

Re: Irritant speelgoed

Ik ben wel heel relaxed zo te lezen :-D vind alleen verven nooit zo’n succes omdat dat niet normaal kan maar meteen 3dubbel dikke lagen waardoor het papier scheurt. Verder mogen ze hier alles, klei, zand, strijkkralen, glitter... even stofzuigen en tis weer netjes.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 21 Okt 2017 17:49

Re: Irritant speelgoed

Sam schreef:Toet toet auto's, wanneer ik ze savonds in Pep zn kamer met mn voet aan stoot en ze gaan zingen. Alles wakker....

whaha oh echt. Die dingen komen van mij niet op de bovenverdieping hoor. :smile:
2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2017 19:21

Re: Irritant speelgoed

Salome schreef:
Sam schreef:Toet toet auto's, wanneer ik ze savonds in Pep zn kamer met mn voet aan stoot en ze gaan zingen. Alles wakker....

whaha oh echt. Die dingen komen van mij niet op de bovenverdieping hoor. :smile:


Ja, irritant. Maar zo handig als ik weer eens bergen was op moet bergen en zij zich boven een uur vermaken. Alleen kom je dan dus wel eens een verdwaalde tegen :smile:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers