Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


First world problems

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Jul 2021 11:02

Re: First world problems

We kijken regelmatig op de app (ook als we thuis zijn) wat het doet in de Efteling. Het lijkt alleen maar erger te worden
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem325

Bericht 13 Jul 2021 12:21

Re: First world problems

High Heels schreef:Het is al weer zo ontzettend druk bij de Efteling 🤣.
En dan vooral bij de achtbanen, en dat is nou net waarvoor ik vandaag (alleen) in de Efteling ben.
Gelukkig heb ik tot 17 uur alle tijd


Ik heb een reservering voor vandaag, maar het is niet echt lekker weer om te wandelen vandaag. Mag van 13:00 tot 15:00 naar binnen, hopelijk wordt het droog.

Zag inderdaad dat de achtbanen als vrijwel enige lange wachtrijen had, arme jij 😅
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Jul 2021 12:41

Re: First world problems

Heb net een enorme bui in mijn nek gehad. Maar nu is het gelukkig droog.
Overweeg alleen wel om zo naar huis te gaan, want ik ben ondank de regenjas en paraplu toch aardig doorweekt
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Jan 2022 08:34

Re: First world problems

De zwemlesservice van onze bso gaat stoppen 😩 onze oudste ging elke week met de bso naar de zwemles, ideaal. We hadden er zelf geen omkijken naar en zij hoefde niet een van haar vrije middagen (waar ze met vriendjes en vriendinnetjes kan afspreken) te missen vanwege zwemles. Maar door personeelstekort kunnen ze het niet meer aanbieden. We kunnen haar niet zelf brengen die dag (we hadden niet voor niks bso) dus we moeten gaan kijken voor een ander moment vrees ik 😑 ik vind het echt stom, ik hoop dat er nu geen onderbreking van de zwemlessen komt voor haar, want ze vindt het zo leuk en ze doet het ook goed.
december 2016
juli 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Jan 2022 09:19

Re: First world problems

Wauw dat klinkt als een geweldige service idd Niekske! Ideaal! Balen hoor.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Jan 2022 11:27

Re: First world problems

Oh dat is balen! Klinkt echt handig. Hopen idd dat er snel een ander plekje voor haar is zonder onderbreking!
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jun 2022 22:33

Re: First world problems

Ik heb echt een mega first world problem, ik wil shoppen, maar weet niet wat ik moet kopen haha
⁠♡♡♡
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 15 Jun 2022 06:34

Re: First world problems

Haha Uffe! Ik zou, met het mooie weer op komst wat leuke zomerkleding of slippertjes/sandaaltjes gaan shoppen 😁
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jun 2022 07:48

Re: First world problems

Ik hier ook: wij gaan zaterdagvroeg op vakantie en moet nog de koffers inpakken. Kortom stress!
<<

Anoniem327

Bericht 15 Jun 2022 09:12

Re: First world problems

Het is nu woensdag? Hoelang doe je over koffers inpakken? Hoe kan het dat je daar nu al stress van hebt?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Jun 2022 09:48

Re: First world problems

Sadie schreef:Het is nu woensdag? Hoelang doe je over koffers inpakken? Hoe kan het dat je daar nu al stress van hebt?


Jij hebt zelf een first world problem lijkt het wel, je zorgen maken over alles wat hier gepost wordt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem328

Bericht 15 Jun 2022 09:58

Re: First world problems

Oh Tabbie I feel you!
Wij hebben altijd al een week van tevoren de caravan op ons oprit staan dus ik heb alle tijd om hem rustig beetje bij beetje in te pakken maar ik trek dat inpakken ook erg slecht. Wordt er zo onrustig van. Heb pas rust als alles erin zit en ik ook precies weet waar alles ligt. Het inpakken is dan ook echt mijn taak.

Kwestie van accepteren Tabbie en als je zaterdag weg bent dan komt die rust wel :smile:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Jun 2022 10:14

Re: First world problems

Oh ik voel je wel hoor Tabbie! Ik ga op vrijdags op vakantie, ben die week alleen thuis met de meiden en moet ook nog gewoon werken. Dus wanneer ik de tassen moet pakken... Denk het weekend ervoor, maarja dan kan het weer weer veranderen voor de week erna. Dus ik moet nog even denken hierover.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Jun 2022 10:54

Re: First world problems

Geeft het je geen rust als je opschrijft wat mee moet? Ik maak altijd zelf een week voor de vakantie een lijstje met spullen die gepakt moeten worden. Zodat ik daar qua was ook rekening mee kan houden.
Daags van de voren begin ik met alles in een tas te gooien en dit geeft mij een stuk minder stress.

Mijn broer heeft zelfs excel lijstjes gemaakt per soort vakantie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem327

Bericht 15 Jun 2022 11:20

Re: First world problems

Jip schreef:Oh ik voel je wel hoor Tabbie! Ik ga op vrijdags op vakantie, ben die week alleen thuis met de meiden en moet ook nog gewoon werken. Dus wanneer ik de tassen moet pakken... Denk het weekend ervoor, maarja dan kan het weer weer veranderen voor de week erna. Dus ik moet nog even denken hierover.

Je hebt toch ook gewoon de avonden? Of werk je iedere avond?
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 15 Jun 2022 11:20

Re: First world problems

Ik pak altijd pas een paar uur van tevoren, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen stress zou geven. Tabbie, ik zou inderdaad een lijstje maken zodat je af kan vinken wat je al ingepakt hebt. Op internet zijn heel veel lijstjes te vinden! Als je 'm aanpast naar jullie situatie kan je m volgende keer weer gebruiken.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1840

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 15 Jun 2022 11:25

Re: First world problems

Ik ben ook een zeer kort van tevoren inpakker.
Ik begin wel altijd met een lijstje op m'n telefoon een paar dagen van tevoren. Elke keer als me dan iets te binnen schiet zet ik t erop. Wat ik dan nog moet kopen zet ik op de boodschappenlijst.
Dan kan ik zonder zorgen/stress last minute alles in een tas gooien.

Ik denk ook altijd maar zo: op plaats van bestemming hebben ze ook winkels :-)
<<

Anoniem327

Bericht 15 Jun 2022 11:34

Re: First world problems

Ik kan ook altijd maar kort van te voren pakken want alles ik moet inpakken heb ik gewoon nodig in mn dagelijks leven :smile:
Ik maak altijd een (kort!) lijstje van wat echt echt echt mee moet (paspoort, medicatie, dat niveau) en voor de rest geldt de regel van Max.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Jun 2022 11:43

Re: First world problems

Ik pak ook kort van te voren in en toch kan ik daar best wel over na moeten denken. Dit jaar gaan wij bijvoorbeeld op vrijdag op vakantie en op donderdag moet ik nog werken. Nu gaat dit helemaal goed komen want we gaan naar Texel dus met alleen een telefoon ben ik er ook. De stress snap ik dan wel weer.
2015 💙
<<

Anoniem327

Bericht 15 Jun 2022 11:49

Re: First world problems

Mijn man draait de dag ervoor twee tot drie extra wasjes. Als alles schoon is, dan hoeft hij alleen nog alles in de goede tassen te doen. Hij pakt ook de schoenen in en zorgt voor de zwem/strandtas (handdoeken, badpakken, slippers)

De rest doe ik. Het lukt me bijna altijd om binnen het uur alles te pakken.

Ik denk altijd in zeven categorieën:
1. nuttig (paspoorten, rijbewijs, pinpas en creditcard, tickets, sleutels)
2. eten (eten voor onderweg en de eerste avond)
3. verzorgingsspul (shampoo, tandenborstels, zonnebrand, pleisters, nagelschaar, pincet, make up)
4. slapen (knuffels, lampjes, wekkers, pyjama, eventueel kussen, of beddengoed)
5. accessoires (kam, elastiekjes, zonnebril)
6. electra (telefoon, horloges, snoeren, laders, tablets)
7. plezier (spelletjes, steps en fietsen, buitenspeelgoed)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Jun 2022 12:15

Re: First world problems

Ik vind inpakken vreselijk, haha! Ben altijd bang dat ik dingen vergeet. We gaan dit weekend naar Pinkpop en de kinderen uit logeren, dus moet spullen pakken voor mezelf, maar ook voor hen. Zie er nu al tegenop. Heb al wel lijstjes, maar echt pakken lukt nog niet omdat we veel nog gebruiken. Ben soms wel jaloers op mijn man, die pakt gerust een kwartier voor vertrek zijn spul en heeft die stress totaal niet.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem327

Bericht 15 Jun 2022 12:32

Re: First world problems

Suus schreef:Ik vind inpakken vreselijk, haha! Ben altijd bang dat ik dingen vergeet. We gaan dit weekend naar Pinkpop en de kinderen uit logeren, dus moet spullen pakken voor mezelf, maar ook voor hen. Zie er nu al tegenop. Heb al wel lijstjes, maar echt pakken lukt nog niet omdat we veel nog gebruiken. Ben soms wel jaloers op mijn man, die pakt gerust een kwartier voor vertrek zijn spul en heeft die stress totaal niet.

Pakt hij dan alleen voor zichzelf? Niet voor zijn kinderen?
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 15 Jun 2022 12:34

Re: First world problems

Maar dat laatste ook echt, Suus. Ik probeer overal aan te denken en wil niet ergens om verlegen komen te zitten, heb daarnaast ook medicatie wat echt mee moet. Terwijl mijn vriend gewoon klaar is met kleding en zijn telefoonoplader, de rest koopt hij ter plaatse wel als hij het vergeten zou zijn. Dat wil ik ook haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Jun 2022 12:44

Re: First world problems

Wij maken een gedeelde notitie aan waarin we voorafgaand een lijst maken wat we mee moeten nemen. Daar zorgen we samen voor en kort voor vertrek checken we of we alles hebben. Ik ben meestal meer bezig met inpakken omdat ik daar vaak meer tijd voor heb.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Jun 2022 12:46

Re: First world problems

Ik pak ook altijd de avond van te voren of de dag zelf. Zorgen de dagen ervoor dat alles gewassen is. Maak soms wel een lijstje op mijn telefoon (gedeelde lijst met mijn man) voor specifieke dingen die we niet moeten vergeten. Maar ik heb ook geen zin in tassen die een week in de weg staan en eigenlijk ook geen zin om me er al eerder druk over te maken haha. Zolang ik voor iedereen paspoorten, geld en een lader voor telefoons heb lukt het vast allemaal wel.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers