Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


First world problems

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2021 20:37

Re: First world problems

Ja hij regelt 'alles' qua bankzaken ja (wat precies allemaal weet ik ook niet hoor). Veel heb ik er niet mee te maken natuurlijk, m'n man meer, maar dit soort dingen regelt hij ook voor mij. Alleen was het waarschijnlijk tien keer sneller geweest als ik de gewone ABN telefoonlijn had kunnen bellen. En dat is wel irritant. Dan gaat 't beetje z'n doel voorbij vind ik. Maar goed morgenochtend bel ik wel even en dan is 't hopelijk gauw geregeld want ik wil gewoon een credit card weer voor de vakantie. Wel zo'n prettig idee. Wat jij zegt zal niet gaan, want ik heb zelf geen inkomen dus het moet via m'n man. (dat geeft verder niet hoor).

Nou ja een echt first world problem dus. ☺️
Let's discover the world together.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 01 Jul 2021 03:34

Re: First world problems

Ow ja dan kan dat natuurlijk niet. Dat is ook stom, een echt first world problem dus. Ik snap je frustratie. Wat mij betreft had je het best mogen laten staan hoor!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Jul 2021 07:01

Re: First world problems

Ik ben een keer met het OV naar het werk en dat is zo chill. Ben alleen wel langer onderweg, 75 minuten ipv 50. Maar ik heb al een gedeelte werk af waardoor ik straks veel chiller begin. Echt een luxeprobleem dat ik nu niet weet of ik wel of geen ov kaart van het werk wil. Heb ook geen idee wat voor reiskostenvergoeding ik krijg en hoeveel ik daar op bij leg.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem319

Bericht 03 Jul 2021 10:48

Re: First world problems

Mijn ebike zou deze week binnen komen maar zit ineens toch een 4 weken langere levertijd op 😭 En hopen dat hij dan wél komt want er zijn problemen met de uitlevering van de accu’s. Zag het zo zitten om in de zomer lekker flink te gaan fietsen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 05 Jul 2021 09:14

Re: First world problems

Wij wonen in een heerlijk groene wijk, overal bomen, struiken, vogeltjes. Maar af en toe wordt ik wel knettergek van het lawaai van de grasmaaiers, grastrimmers en heggenscharen 🙉
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jul 2021 09:36

Re: First world problems

Blue Phone schreef:Wij wonen in een heerlijk groene wijk, overal bomen, struiken, vogeltjes. Maar af en toe wordt ik wel knettergek van het lawaai van de grasmaaiers, grastrimmers en heggenscharen 🙉


Hahaha snap het wel hoor, is ook een irritant geluid! Ik word gek van de kikkers, ook een lekker first world problem. Ze kwaken zo hard en 's nachts is dat wel wat minder..
Maarja, verder is het hier wel zalig, met al die geluiden van vogels, kikkers en schapen 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jul 2021 09:42

Re: First world problems

Ooh ja die kikkers. Ik sliep bij m'n moeder van 't weekend en de buren daar hebben een vijver.

En ik snap je irritatie betreft de maai en snoei geluiden BP!
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Jul 2021 12:10

Re: First world problems

Heel herkenbaar. Wij hebben koeien staan, praktisch naast ons huis. Die kunnen soms ook flink losgaan.

En soms ontsnappen ze en staan ze in onze voortuin 😂
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Jul 2021 12:53

Re: First world problems

Maple schreef:Mijn ebike zou deze week binnen komen maar zit ineens toch een 4 weken langere levertijd op 😭 En hopen dat hij dan wél komt want er zijn problemen met de uitlevering van de accu’s. Zag het zo zitten om in de zomer lekker flink te gaan fietsen.


Dit had ik ook en ineens was de accu er. Dat is echt drama op het moment inderdaad
2015 💙
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 05 Jul 2021 13:32

Re: First world problems

Bloom schreef:Heel herkenbaar. Wij hebben koeien staan, praktisch naast ons huis. Die kunnen soms ook flink losgaan.

En soms ontsnappen ze en staan ze in onze voortuin 😂

Haha, dit is herkenbaar!
Ik heb ook al meerdere malen loslopende pony’s gevangen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jul 2021 13:47

Re: First world problems

Al kun je, je wel afvragen of fietsen op een ebike nog wel onder de activiteit 'fietsen' valt. Je hebt nauwelijks tot geen weerstand meer op zo'n ding, dus spieren zal je er niet mee kweken tov een normale fiets. Eigenlijk zou er een nieuw werkwoord voor moeten komen zoals bijv. ik ga e-biken of hybride fietsen etc...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2021 13:56

Re: First world problems

Hee Fred.. Google eens op hybride fiets!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 05 Jul 2021 13:59

Re: First world problems

Ligt er maar net aan hoe je de fiets gebruikt Fred.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jul 2021 21:51

Re: First world problems

Je beweegt altijd meer dan wanneer je stil blijft zitten. Ook een simpele gedachte! Ik ben echt heel blij met mijn fiets, en baal van al die regen de laatste dagen.
<<

Anoniem319

Bericht 05 Jul 2021 22:01

Re: First world problems

Het is ook maar net hoe zwaar je de ondersteuning zet, natuurlijk. En idd, je beweegt meer dan wanneer je op de bank zit te Netflixen. En je hebt in elk geval geen last van mij op MTB-trails 👍🏻
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 06 Jul 2021 10:10

Re: First world problems

Onze wijk is nog in aanbouw. Maar in onze straat is er echt een parkeerprobleem. Dit hebben we al (meer dan) eens aangekaart bij de gemeente. Maar omdat de wijk nog niet af is gebeurt er niks. Behalve 4/5 straten verder op. Kortom, wij zitten nog steeds met een parkeerprobleem waardoor we regelmatig in de blub staan (fijn als je net je auto hebt gewassen ook... dat doe ik bewust al bijna nooit nu) of straten verderop. :12:
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 06 Jul 2021 12:34

Re: First world problems

Vervelend agnes!

Ik heb ook een groot probleem, de was vouwt zichzelf niet op en de bank ligt te lekker 😉
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5682

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jul 2021 12:51

Re: First world problems

Ik heb er ook 1;
De wachtrijen in de Efteling zijn zo lang momenteel
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jul 2021 13:22

Re: First world problems

vervelend High Heels. Vooral omdat je denk nog even voor de vakanties losbarten te gaan. Maar je een hoop scholen gaan toch nog hun schoolreisjes door laten gaan.

Ik baal dat ik een hotel wil gaan boeken voor een paar dagen weg. Heb ik mijn portemonnee thuis liggen met mijn CC erin. Kan nu dus niet boeken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem325

Bericht 06 Jul 2021 16:59

Re: First world problems

High Heels schreef:Ik heb er ook 1;
De wachtrijen in de Efteling zijn zo lang momenteel


Ja het is al druk begreep ik he? Ik probeerde te reserveren, kan pas volgende week gaan.. Dat is meteen mijn first world problem 😁
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5682

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jul 2021 21:24

Re: First world problems

Auxo schreef:
High Heels schreef:Ik heb er ook 1;
De wachtrijen in de Efteling zijn zo lang momenteel


Ja het is al druk begreep ik he? Ik probeerde te reserveren, kan pas volgende week gaan.. Dat is meteen mijn first world problem 😁


Ik heb vandaag rond half 5 maar alvast een nieuwe reservering gemaakt. Volgende week dinsdag ben ik er weer. Ik heb dan een vrije dag, maar mijn partner moet gewoon werken (thuis), dus dan ga ik lekker de hort op.
Wanneer ga jij?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5682

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jul 2021 21:26

Re: First world problems

Silly-One schreef:vervelend High Heels. Vooral omdat je denk nog even voor de vakanties losbarten te gaan. Maar je een hoop scholen gaan toch nog hun schoolreisjes door laten gaan.

Ik baal dat ik een hotel wil gaan boeken voor een paar dagen weg. Heb ik mijn portemonnee thuis liggen met mijn CC erin. Kan nu dus niet boeken.


Ik kwam inderdaad een school (en bekende) uit E-L tegen en zag er inderdaad nog meer lopen.
Ook kwamen we er nog meerdere malen ouders en kinderen van onze school tegen, bij ons hadden ze studiedag.

Is het inmiddels al wel bij jou gelukt?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 06 Jul 2021 21:30

Re: First world problems

Ik verbaas mij er meer over dat er zo laat in het schooljaar nog een studiedag is.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Jul 2021 21:31

Re: First world problems

Toetie schreef:Ik verbaas mij er meer over dat er zo laat in het schooljaar nog een studiedag is.


Zuid heeft pas over 2 (3?) weken vakantie.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem325

Bericht 06 Jul 2021 21:31

Re: First world problems

High Heels schreef:
Auxo schreef:
Ja het is al druk begreep ik he? Ik probeerde te reserveren, kan pas volgende week gaan.. Dat is meteen mijn first world problem 😁


Ik heb vandaag rond half 5 maar alvast een nieuwe reservering gemaakt. Volgende week dinsdag ben ik er weer. Ik heb dan een vrije dag, maar mijn partner moet gewoon werken (thuis), dus dan ga ik lekker de hort op.
Wanneer ga jij?

Ik ga donderdag volgende week. Dinsdag was inderdaad ook nog vrij, maar dan krijg ik kraamvisite dus gaat helaas niet.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers