Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tinder

<<

Artemis

Bericht 29 Dec 2013 18:03

Re: Tinder

Haha, nou, tinderupdate: guppie nr 1 blijkt iets minder onschuldig dan gedacht en heeft gewoon een vriendin :')

Dat gaat hem dus niet worden. Valt me op dat er véél vreemdgaande mannen op zitten. En dan niet als in open relatie, maar gewoon stiekem. Guppie nr 2 blijft leuk, woont alleen niet om de hoek, maar daar ga ik in 2014 zeker een keer mee afspreken als het zo doorgaat.

Veder kwam een vriendin van mij er wel achter door tinder dat ze met iemand in dezelfde trein zat op het moment dat ze een match werden, en die zijn op het station wat gaan drinken samen. Heel grappig.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Dec 2013 18:48

Re: Tinder

Artemis schreef:Haha, nou, tinderupdate: guppie nr 1 blijkt iets minder onschuldig dan gedacht en heeft gewoon een vriendin :')

Dat gaat hem dus niet worden. Valt me op dat er véél vreemdgaande mannen op zitten. En dan niet als in open relatie, maar gewoon stiekem. Guppie nr 2 blijft leuk, woont alleen niet om de hoek, maar daar ga ik in 2014 zeker een keer mee afspreken als het zo doorgaat.

Veder kwam een vriendin van mij er wel achter door tinder dat ze met iemand in dezelfde trein zat op het moment dat ze een match werden, en die zijn op het station wat gaan drinken samen. Heel grappig.


Dat verbaast me ook écht niet dat er veel vreemdgaande mannen op zitten. En vrouwen denk ik ook hoor. Het is hartstikke toegankelijk, je hoeft je nergens voor in te schrijven (als in.. een profiel oid aan te maken) en een wereld aan vrouwen/ mannen gaat voor je open.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 31 Dec 2013 14:36

Re: Tinder

Ik ken mijn vriend via Tinder. Tussen alle "Ben je open-minded"-vragen (lees: Wil je ook alleen seks?) door kreeg ik eens een heel serieus gesprek en we bleven maar kletsen. We hebben vrij snel daarna afgesproken en kennen elkaar nu zes weken. Hij is na de tweede date eigenlijk niet meer weggegaan :heart:
<<

Anoniem23

Bericht 31 Dec 2013 14:37

Re: Tinder

Nouu wat leuk Derpy!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 31 Dec 2013 14:39

Re: Tinder

Artemis schreef:Wáárom denken mannen dat het echt extreem sexy is als ze met een grote vis in hun handen op de foto gaan? Waarom?!?!?

En al die snowboardende, duikende, skiënde, surfende dudes zijn ook wel vermoeiend. Ja, je bent vást heel dynamisch enzo, maar kom op zeg.....


De tijger aaiende mannen was ik na tien foto's ook wel zat.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 31 Dec 2013 14:40

Re: Tinder

Harrison schreef:Nouu wat leuk Derpy!


Ja :cheering: We zeggen steeds dat we rustig aan moeten doen, maar dat doen we eigenlijk helemaal niet.
<<

Anoniem23

Bericht 31 Dec 2013 14:44

Re: Tinder

Haha, goed bezig. Veel geluk en liefde in het nieuwe jaar!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 31 Dec 2013 14:46

Re: Tinder

Thanks :) Jij ook en hopelijk iedereen hier!
<<

Artemis

Bericht 31 Dec 2013 15:00

Re: Tinder

Ik ben dol op bruiloften in juni. En voor deze maak ik een uitzondering voor wat betreft mijn aversie tegen bruiloften. Dat je het weet. :cheering:
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 07 Jan 2014 18:08

Re: Tinder

Artemis schreef:Ik ben dol op bruiloften in juni. En voor deze maak ik een uitzondering voor wat betreft mijn aversie tegen bruiloften. Dat je het weet. :cheering:


We moeten eerst deze maand nog gaan samenwonen, maar het wordt ergens rond 20 juni.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Jul 2014 20:04

Re: Tinder

misschien weten jullie het probleem? of een oplossing?

Ik zat vanmiddag nog op tinder, open de app vanavond en lag ik er ineens af. Inloggen met facebook, drukte ik op zei die dat ik al bekend was (had niet eens mijn gegevens ingevuld) dus druk op OK en dan kreeg ik dat ik mijn tel nummer moest invoeren, nou tig keer gedaan, hij zegt dat het niet lukt, probeer opnieuw. App eraf gegooid, tel opnieuw uit/aan, software update, ik kom er niet meer op. nahhhh wat baal ik hiervan zeg!! had leuke chats en kwam oude bekende tegen waarmee ik aan het chatten was hoe kom ik nou toch weer erop?!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2014 20:12

Re: Tinder

Is het uit met je vriend, EB?
❤ 7 juni 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Jul 2014 20:15

Re: Tinder

Klopt ja. Ik heb er een punt achter gezet.
Nooit dagje weggeweest bijna nooit samen geslapen, blabla dus tsja.

Ik blijf proberen maar hij pakt mijn tel nummer niet. En als ik krijg inloggen met fb dan gaattie gelijk door naar die code aanvraag
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 15 Jul 2014 20:20

Re: Tinder

Ik zou inderdaad zeggen: app verwijderen en opnieuw installeren. Maar dat werkt dus niet..
Anders installeren en verder even niets mee doen. Als het niet alleen bij jou is zal er vandaag of morgen een update zijn en dan doet ie het vast weer! Heb het ook gehad..
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Jul 2014 20:26

Re: Tinder

Oke zal wel ff afwachten maar ben bang dat het niet lukt meer. Nieuwe fb is zo aangemaakt maar heb geen ander tel nummer
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 21 Jul 2014 21:17

Re: Tinder

Al gelukt expressob? Dan kun je ook meeschrijven in het date-topic :D
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 22 Jul 2014 14:23

Re: Tinder

Bij deze heb ik Tinder.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 22 Jul 2014 16:28

Re: Tinder

Haha Slakje ;)

Ik had mijn vriend vrij snel ontmoet via Tinder. Echt een lucky shot schijnbaar, want ik hoor best wel wat negatieve verhalen!
<<

Anoniem110

Bericht 23 Jul 2014 09:17

Re: Tinder

Me to! Ik had ook een lucky shot :love:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Jul 2014 09:40

Re: Tinder

Ik had veel foute kikkers :dance:
<<

Anoniem149

Bericht 23 Jul 2014 10:27

Re: Tinder

Pff Tinder, ik ben nog niet een leuk exemplaar tegen gekomen! Heb nu een tijd niet gekeken, misschien moet ik het weer eens een kans geven.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 23 Jul 2014 12:54

Re: Tinder

Fijn om te weten dat het ook goed kan.

Wilde even kijken of ik nog aantrek had. Wel, ik kreeg gelijk een.zelfvertouwenkick
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 23 Jul 2014 13:09

Re: Tinder

Ik vind het nu wel jammer dat ik zo'n eenvoudige (wat oudere) mobiele telefoon heb waarmee je alleen kunt bellen en smssen. Ik moet geloof ik toch eens aan de smartphone (niet alleen om Tinder hoor, hoewel ik daar wel benieuwd naar ben, maar ook vanwege whatsapp enzo)

Leuk Slakje :-)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 26 Jul 2014 09:52

Re: Tinder

Ravioli schreef:Al gelukt expressob? Dan kun je ook meeschrijven in het date-topic :D


Nee hij doet het echt niet meer. Helaassssssss
<<

Anoniem57

Bericht 30 Jul 2014 13:33

Re: Tinder

expressob schreef:
Ravioli schreef:Al gelukt expressob? Dan kun je ook meeschrijven in het date-topic :D


Nee hij doet het echt niet meer. Helaassssssss


Soms helpt je probleem googlen, er zijn bijna altijd wel mensen met hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers