Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Okt 2017 21:11

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Ik zou dat zelf heel sneu vinden voor dat meisje en haar wel alsnog vragen. Mijn dochter had laatst ook acht kinderen op haar feestje in plaats van de zes die ik in gedachten had. Alleen maar omdat er anders twee kinderen uit de groep buiten de boot zouden vallen en ik dat heel sneu vond. Je zal maar dat kind zijn dat op geen enkel feestje terug wordt gevraagd.
2011 2012 2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Okt 2017 21:17

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Indigo, het is gewoon niet mogelijk het past niet in de auto's. Die zitten gewoon vol met in allebei de auto's vier kinderen. En daarbij ze is niet het enige meisje uit de klas niet is gevraagd.
:heart: :heart: 2011
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Okt 2017 21:29

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Ik zeg alleen maar dat het mijn keus niet zou zijn. Ik zou het sneu vinden voor dat meisje.
2011 2012 2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Okt 2017 21:30

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Indigo schreef:Ik zeg alleen maar dat het mijn keus niet zou zijn. Ik zou het sneu vinden voor dat meisje.


Snap ik vind ik ook maar dan zijn er nog 3 meisjes voor wie het sneu is. Dus ik geef aan dat het ook verder onmogelijk is om nog meer kinderen te vragen.
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Okt 2017 21:34

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Ik ben zelf wel altijd heel bang om iemand over te slaan. Mijn dochter speelt met heel veel meisjes en het is dan echt moeilijk om een selectie te maken omdat ik niet iemand wil buitensluiten. Dit jaar ga ik daarom alle meisjes van de klas vragen voor een meidenpartijtje (ik wilde eerst de hele klas vragen en een disco geven, maar weet van vorige disco's dat jongens dansfeestjes toch niet echt iets vinden dus die moeite bespaar ik mezelf dan wel) omdat ze met vrijwel iedereen wel eens speelt of gespeeld heeft, op eentje na, het nieuwe meisje, maar die ga ik uiteraard ook niet buitensluiten. Maar, ik snap tegelijkertijd ook dat andere ouders niet zo zijn en dat zij wel gewoon een maximum van X kinderen aanhouden. En dat Y dus niet overal wordt teruggevraagd, hoe jammer dat ook voor haar is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Okt 2017 21:47

Re: kinderfeestjes, doen jullie aan terug vragen?

Snap jouw punt ook wel hoor Studiebol en dat het qua organisatie lastig is. Het is alleen dat ik voor dat meisje hoop dat ze wel op andere feestjes wordt uitgenodigd.

Wat lief van jou Susan dat je alle meisjes uit de klas uitnodigt. Zoiets heb ik nu ook gedaan bij mijn dochter laatst. Wat je schrijft over dat je bang bent om iemand over te slaan herken ik goed. Misschien sla ik daar ook wel een beetje in door.
2011 2012 2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers