Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2017 20:15

Weekendplannen

Hebben jullie leuke plannen?

Ik ben nu op de bank aan het hangen voor de tv. Heb een drukke en stressvolle werkweek gehad en slecht geslapen, dus even chillen.
Morgenmiddag komt m'n vader hier en dan nemen we de trein naar A'dam. Eerst eten met m'n zusje en dan met z'n drieën naar The Rolling Stones. Zin in! En De Staat staat in het voorprogramma. :cheering:
Voor zondag heb ik nog geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 29 Sep 2017 20:17

Re: Weekendplannen

Ik ben vandaag met mijn zus & neefje even een rondje centrum gelopen, zit nu te relaxen op de bank met laptop en tv op de achtergrond. Morgen heb ik een babyshower van een kennis en verder wil ik nog even uitslapen, bijkomen etc ,voordat ik maandag weer moet werken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 29 Sep 2017 20:17

Re: Weekendplannen

Ik ben vandaag met mijn zus & neefje even een rondje centrum gelopen, zit nu te relaxen op de bank met laptop en tv op de achtergrond. Morgen heb ik een babyshower van een kennis en verder wil ik nog even uitslapen, bijkomen etc ,voordat ik maandag weer moet werken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2017 20:19

Re: Weekendplannen

Have fun bij de Stones, Bliss. Heel tof. En de Staat is ook leuk.

Ik heb vakantie!
Morgen gaan we een nachtje weg met vriendengroep van m'n man inclusief partners en kinderen. Onder andere met de broer van Lady en z'n gezin! Grappig!
We slapen of in de grote boerderij of in zo'n hippe safari achtige tent. Eigenlijk lijkt dat laatste me wel leuk. De kids gaan pizza bakken maar onze O is daar natuurlijk nog te klein voor. En wij gaan ook lekker gezellig eten met z'n allen.

Zondag komen we in de loop van de middag weer thuis. Dan gauw laatste dingen inpakken, vroeg slapen, wekker om 3 uur en dan maandagochtend naar España!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2017 20:23

Re: Weekendplannen

Lekker rustig avondje dus, Pippa! Hoe voel je je?
Marin, wat grappig dat je met Lady's broer gaat. Is dat een vriend van je man? Weet hij ook dat jij en Lady elkaar van hier kennen?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2017 20:25

Re: Weekendplannen

Ja haha maar bij vindt het wel wat vreemd (logisch haha). En ja sinds kort pas hoor. Ik ken die hele groep nog niet zo goed dus dat vind ik wel spannend. Maar wordt vast gezellig.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 29 Sep 2017 20:26

Re: Weekendplannen

Veel plezier Bliss! Marin, alvast een hele fijne vakantie!

Ik voel me wel oké, alleen laatste dagen wel echt flink zwanger met bijbehorende klachten, moet stapje terug doen en dat is nog even wennen :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem221

Bericht 29 Sep 2017 20:27

Re: Weekendplannen

Vanavond even lekker relaxt met man op de bank.
Morgen is het Open Huis en we doen mee. Een buurman, die beneden ons woont, doet ook mee en we zijn al de hele week bezig met het duidelijk maken aan winkelaars dat ze bij ons mogen komen kijken. Groot voordeel is dat de woning van de twee directe buren nu definitief verkocht zijn en dat ook op hun borden staat. Hopen dat er voor ons morgen een koper tussen de kijkers zit. Als er al kijkers komen.... Afwachten! Spannend!
Zondag hebben we geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Sep 2017 20:29

Re: Weekendplannen

Succes Fedora, hoop dat er veel mensen op af komen.
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 29 Sep 2017 20:40

Re: Weekendplannen

Spannend, Fedora!
En leuk Bliss, veel plezier morgen!

Morgen heb ik een familiedagje. Ik ga eerst even bij mijn moeder langs, daarna bij mijn broertje en 's avonds eten bij mijn schoonouders. De kinderen blijven daar slapen en wij gaan samen naar een feestje (meestal moeten we 'ruziemaken' wie er mag gaan :smile: ).

Zondag nog niks gepland, ik hoop lekker uitslapen :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Sep 2017 20:43

Re: Weekendplannen

Marin wat leuk een nachtje weg en dan op vakantie

Bliss veel plezier bij the stones

Fedora succes hoop dat er veel mensen komen

Pippa veel plezier bij de babyshower

Vandaag kwam een vriendin langs. Even dorp ingeweest. Gezellig gegeten en gekletst

Morgen niet zoveel. Als het mooi weer is wil ik even met de nieuwe camera op pad. En morgenavond vakantie boeken bij mijn ouders

Zondag gaan we naar een concert van Tim Akkerman zin in
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 29 Sep 2017 20:51

Re: Weekendplannen

Oeh Tim Akkermans. Nu heb ik opeens allemaal flashbacks van vroeger en de vele foto's die je altijd postte met hem. Veel plezier zondag!

Marin, geniet van de vakantie! Grappig dat de broer van Lady ook meegaat. Zo lijkt een wereld wel heel klein.

Pippa, veel plezier bij de babyshower!

Bliss, geen idee wie de band is in het voorprogramma, maar have fun!

Ik hoop echt dat morgen de dag is dat we verder kunnen in ons leven. Lijkt me ook wel gek. De meeste van mijn buren daar heb ik acht jaar mee in hetzelfde portiek geleefd. Gaat gek zijn als ik hier de deur dichttrek. Maar het is nodig, tijd voor een normaal huis met meerdere kamers en een tuintje. :D
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Sep 2017 20:53

Re: Weekendplannen

Wat een leuke plannen allemaal!

Ik had vandaag al weekend. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en even boodschappen gedaan. Vanmiddag lekker een stukje gewandeld en van het mooie weer genoten. Vanavond samen met mijn man tapas gegeten (samen thuis).
Morgen gaan we lunchen met een vriendin van mij en haar nieuwe vriend. Daarna hebben we een familiefeest van de familie van mijn man, het is een bbq.
Zondag heb ik een dansworkshop en 's avonds gaan we naar een concert.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Sep 2017 21:27

Re: Weekendplannen

Vanavond op de bank.
Morgenvroeg korfballen met mn teampie, daarna voetbal kijken bij mijn man.
En daarna richting Jordana! We gaan daar een nachtje logeren en pannenkoeken eten. En dan zondag weer terug.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Sep 2017 22:00

Re: Weekendplannen

Jaaaa ik heb ook een keer een weekend vrij! Normaal werk ik eigenlijk altijd. Vandaag wel gewerkt, van 10 tot 21.15 uur, daarna lekker naar huis. Wat gedronken en gekletst met vriend. Die is nu naar bed, moet morgenvroeg nog paar uur werken. Als hij morgen thuis is gaan we samen lunchen en daarna gaan we nieuwe kleren kopen met zijn moeder. Ze is dementerend, dus ze kan onze hulp wel gebruiken. 'S avonds hebben we een feest, mijn peetoom wordt 70.
Zondag lekker uitslapen en relaxen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Sep 2017 22:01

Re: Weekendplannen

Fedora klopt de foto's haha. Ga nog steeds met hem op de foto
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 29 Sep 2017 22:28

Re: Weekendplannen

Weekendje weg, babyshower, de Stones, leuke plannen allemaal meiden!
Geniet lekker van jullie weekend :)

Zaterdag / We gaan naar het Nijntje-museum :smile: Als we weer thuiskomen zijn mijn schoonouders er ook al. Zij komen oppassen en wij gaan naar een bedrijfsfeest van mijn man.
Zondag / Nog niet veel plannen. 's Middags op kraamvisite bij vrienden en ik wil nog even hardlopen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 30 Sep 2017 06:03

Re: Weekendplannen

Gisteren had ik al weekend. Ik heb toen boodschappen gedaan met dochter en in de middag hebben we lekker gefietst. Om 18.00 uur werd onze nieuwe kast bezorgd en die heb ik 's avonds helemaal ingericht.

Vandaag gaan we even naar de markt en lekker spelen. Na het slaapje van dochter gaan we naar mijn ouders. Mijn nicht en haar man uit Amerika zijn in NL en we gaan met z'n allen eten. Ze komen ook het schilderij brengen dat mijn nicht speciaal heeft gemaakt voor het 40 jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. Ben zo benieuwd!

Zondagochtend ga ik met een paar moeders van hier met onze kids naar ballorig.
De rest van de dag geen plannen. Misschien nog even fietsen. Ligt aan het weer.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Sep 2017 07:24

Re: Weekendplannen

Oh is dat dit weekend Marin. Veel plezier :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem245

Bericht 01 Okt 2017 06:46

Re: Weekendplannen

Vrijdag had ik al vroeg weekend, heb thuis beetje gepoetst en toen bij een vriendin gegeten.
Gisteren zou ik een etentje hebben met familie, maar dat ging niet door dus had onverwacht een vrije zaterdag. Ik heb met de honden gewandeld, boodschappen gedaan, beetje in huis gelummeld en lekker gekookt en verder helemaal niets! Echt heerlijk, 2 films met zoon gekeken en lekker op tijd naar bed.
Vandaag ga ik repeteren, en komt een andere vriendin naar de kittens kijken, en omdat het kan gaan we maar gezellig gourmetten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Okt 2017 14:15

Re: Weekendplannen

Hoe was het Marin?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Okt 2017 14:28

Re: Weekendplannen

Heel leuk! Heerlijke locatie, perfect voor alle (22!) kinderen, ook met de regen. En lekker gegeten. Lieve nichtjes heb je, die oudste is zo lief zoet en vond O. ook lief. En je broer en m'n man kunnen 't wel samen vinden, hebben wel zelfde gevoel voor humor. Wij zijn vanochtend vroeg wel weggegaan weer ivm vakantie morgen. Volgend jaar weer!

Jij leuk weekend gehad?
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 01 Okt 2017 16:22

Re: Weekendplannen

Fijn dat het zo geslaagd was. Zo leuk dat je mijn nichtjes hebt ontmoet :). Wij waren vorige week op familieweekend en toen had ik ze ook een heel weekend om me heen, daar heb ik echt van genoten. Door de afstand zien we ze (te) weinig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers