Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderpostzegels

<<

Anoniem278

Bericht 28 Sep 2017 18:29

Re: Kinderpostzegels

Ik heb ze vanmiddag gekocht van een schattig kind.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Sep 2017 21:33

Re: Kinderpostzegels

Hier is nog niemand geweest, nu waren we gistermiddag ook niet thuis en ook vanavond niet. En er wonen ook maar erg weinig kinderen hier in de buurt die het kunnen verkopen.
:heart: :heart: 2011
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 29 Sep 2017 14:46

Re: Kinderpostzegels

Wat een verdrietig verhaal Mien :(

Toevallig net meisje aan de deur gehad, super schattig kindje. Heb zo'n leuke Pim en Pom tas gekocht.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 29 Sep 2017 22:43

Re: Kinderpostzegels

Ik heb ze hier nog niet vernomen, maar zo vaak ben ik ook niet thuis.
Leuke tas Briggy!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 30 Sep 2017 12:49

Re: Kinderpostzegels

Ik vind de pleisters geweldig. Ze zijn hier nog niet langsgeweest ik wacht nog even af of ze komen anders koop ik ze online.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Okt 2017 10:46

Re: Kinderpostzegels

Heftig Mien!

Ik koop elk jaar sowieso de postzegels.

Ik verstuur nog best veel kaarten. Met bijvoorbeeld geboorte of overlijden of ziekte en soms zomaar.
2014 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers