Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oosterbeek / Veluwe

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 23 Sep 2017 19:26

Oosterbeek / Veluwe

Via mijn werk kan ik een paar nachtjes heel goedkoop weg, dus we gaan naar Oosterbeek toe! Nu ben ik daar totaal niet bekend.. iemand tips? Ik begreep dat Arnhem sowieso wel leuk was, verder nog tips? We willen misschien ook een dagje naar Duitsland toe gaan, als we toch aan die kant zitten.. verder gaan we sowieso voor even tijd met elkaar voor de baby en er is een zwembad + sauna, dus ik vermaak me wel! :banaan: :love:
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem286

Bericht 23 Sep 2017 19:47

Re: Oosterbeek / Veluwe

Het airbornemuseum is leuk, maar ook het openluchtmuseum in arnhem of het kroller moller is leuk om heen te gaan. Nijmegen is ook niet ver weg en leuk voor een dagje. Je kunt hier mooi fietsen en wandelen op de veluwe, dus misschien kun je fietsen huren bij het hotel?
<<

Anoniem236

Bericht 23 Sep 2017 20:26

Re: Oosterbeek / Veluwe

Burgers zoo, met de nieuwe mangrove

Wandelen in de omgeving, bijvoorbeeld de Posbank

Openluchtmuseum

Rondje Sonsbeek of andere stadsparken in Arnhem
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Sep 2017 23:57

Re: Oosterbeek / Veluwe

Oh, leuk! Dat is echt een prachtige omgeving (ik ben er opgegroeid, niet in Oosterbeek zelf maar wel in de gemeente waar het ligt).
Zit je echt in een van de twee hotels in Oosterbeek of in die in Wolfheze (er even vanuit gaande dat je in de keten met een B zit)?
Bij het hotel in Wolfheze kun je namelijk prachtig wandelen bij de Wodanseiken. Sowieso kun je in de hele omgeving mooi wandelen. Je kunt onder andere ook mooi wandelen bij Mariendaal (Oosterbeek), het Renkums beekdal (Renkum) of Planken Wambuis (ik geloof dat dat onder Ede valt). Je kunt ook naar de Hoge Veluwe gaan en daar wandelen, of fietsen op de witte fietsen.
In park de Hoge Veluwe heb je ook het Kroller Moller museum. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, terwijl ik heel graag musea bezoek. Het museum zelf is mooi, maar de kunst spreekt mij persoonlijk minder aan. Als je geïnteresseerd bent in de tweede wereldoorlog kun je naar het Airbornemuseum gaan, dat is in Oosterbeek zelf. In Arnhem heb je het museum voor moderne kunst (als je daar heen wilt kun je het beste de bus pakken denk ik). En het openlucht museum is natuurlijk ook erg leuk. Als je een kasteel bezoeken leuk vindt kun je naar kasteel Doorwerth gaan.
Arnhem zelf vind ik tegenwoordig echt niets meer aan terwijl ik er vroeger veel kwam, al kun je er wel aardig winkelen. Nijmegen is ook best dichtbij en vind ik persoonlijk gezellliger.
Ik heb echt nog veel meer tips voor dingen die in de omgeving te doen zijn (maar misschien net wat verder weg), maar ik weet natuurlijk niet zo goed wat je leuk vindt of hoever je voor iets wilt rijden. Dus als je nog meer tips wilt, laat maar weten!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Sep 2017 00:03

Re: Oosterbeek / Veluwe

Ik weet niet wanneer je gaat, maar het eerste weekend van december hebben ze wintermarkt in sonsbeekpark in Arnhem. Is ook altijd leuk.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers