Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Man tevreden met jou?

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 19 Okt 2013 07:36

Man tevreden met jou?

*
Laatst gewijzigd door Knillis op 29 Sep 2017 09:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 07:45

Re: Man tevreden met jou?

HIj is ook blij met mijn uiterlijk zover ik weet haha. Hij noemt mij ook lekker ding nog altijd dus denk dat het wel goed zit ;) Nee ik weet dat hij mij goed vind zoals ik ben, gelukkig haha. Ook nu ik afgevallen ben en aan het afvallen ben.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Okt 2013 08:08

Re: Man tevreden met jou?

Ja, hij vindt mij perfect en zegt dit ook dagelijks. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb (nog) geen kinderen gehad, ik hoop dat hij het dan ook nog vindt (vast wel).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Okt 2013 09:00

Re: Man tevreden met jou?

Mijn man is tevreden. Ik ben ruim 10 kilo afgevallen na ons trouwen (eerst aangekomen in onze verkeringstijd) en hij vindt dit mooier. Dat is vooral omdat ik zelf zekerder ben en dat ook uitstraal.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 47

Bericht 19 Okt 2013 09:13

Re: Man tevreden met jou?

Mijn vriend is tevreden met mij. Na een rotperiode waarin ik even niet lekker in m'n vel zat en was aangekomen, gaat het nu weer goed met me. Ik heb alles een plek kunnen geven en heb overal weer zin in en dat straal ik ook uit. Mijn vriend is daar blij mee.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 19 Okt 2013 10:07

Re: Man tevreden met jou?

Mijn vriend is tevreden, uit dit ook regelmatig. Maar als ik nog dunner zou worden, zou hij wat minder mooi vinden denk ik. Maar dat was ik ook niet van plan haha.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Okt 2013 10:16

Re: Man tevreden met jou?

Mijn vriend is tevreden met mij. Maar net als ik vind dat hij iets van 5 kilo kwijt moet vind hij dat van mij ook (en terecht).
2014 2016
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 10:21

Re: Man tevreden met jou?

bosjesvrouw schreef:Mijn vriend is tevreden met mij. Maar net als ik vind dat hij iets van 5 kilo kwijt moet vind hij dat van mij ook (en terecht).


Dan is hij daar toch niet tevreden mee? Wel vervelend als je partner vind dat hij/zij kilo's kwijt moet vind ik.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 19 Okt 2013 10:24

Re: Man tevreden met jou?

Ja, hij is tevreden. Ik heb een paar littekens die ik zelf echt heel lelijk vind, maar hij vindt dat juist leuk, hij fantaseert erbij dat ik met een tijger heb gevochten.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Okt 2013 11:09

Re: Man tevreden met jou?

Hij vindt me uiteraard leuk er uit zien. Wel ziet ie me het liefst met lang haar, maar ik ben daar te eigenwijs voor. Vond het zelf kort leuker namelijk.
<<

Anoniem14

Bericht 19 Okt 2013 11:23

Re: Man tevreden met jou?

D'n Ibbel schreef:
bosjesvrouw schreef:Mijn vriend is tevreden met mij. Maar net als ik vind dat hij iets van 5 kilo kwijt moet vind hij dat van mij ook (en terecht).


Dan is hij daar toch niet tevreden mee? Wel vervelend als je partner vind dat hij/zij kilo's kwijt moet vind ik.


Mwah, ik heb dat ook eens tegen mijn vriend gezegd. Niet op een lullige manier natuurlijk. Hij waardeerde dat wel en gaf me ook gelijk. Hij is vervolgens 12 kilo afgevallen en zit lekkerder in zijn vel. Ik vond dat ik er wel iets van moest zeggen dat hij steeds meer aankwam, voor zijn gezondheid ook en om te voorkomen dat het ergere overgewicht zou worden. Zijn moeder en zusje hadden er trouwens ook iets over gezegd en zijn vrienden vielen het ook op.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Okt 2013 11:36

Re: Man tevreden met jou?

Mijn vriend is voor zover ik weet wel tevreden met mij.
Ik ben wel aangekomen tijdens onze relatie, maar ben nu ook weer wat aan het afvallen. Er is 5kg af en dat valt hem niet eens echt op, haha. Nou heeft hij ook nooit gezegd dat ik af moet vallen oid.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 19 Okt 2013 11:56

Re: Man tevreden met jou?

Van mijn vriend mogen er nog wel wat kg's af bij mij, soms zegt hij mij dat net iets te vaak.. Qua lichaam stelt hij de eisen wel een beetje onrealistisch hoog helaas (dat doet hij bij zichzelf ook). Ik ben al veel afgevallen een paar jaar terug, want in het begin had hij wel een beetje gelijk. Nu zie ik er naar mijn zin goed uit. Ik krijg ook veel complimentjes van andere mannen, dus ik neem aan dat het goed zit. Ik wil alleen dat mijn vriend tevreden is, dat frustreert soms wel eens.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 19 Okt 2013 12:10

Re: Man tevreden met jou?

Ja, hij is uitermate tevreden.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Okt 2013 12:19

Re: Man tevreden met jou?

Jep, hij is meer tevreden met mij dan dat ik met mijzelf ben.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 12:23

Re: Man tevreden met jou?

Gympie schreef:
D'n Ibbel schreef:
bosjesvrouw schreef:Mijn vriend is tevreden met mij. Maar net als ik vind dat hij iets van 5 kilo kwijt moet vind hij dat van mij ook (en terecht).


Dan is hij daar toch niet tevreden mee? Wel vervelend als je partner vind dat hij/zij kilo's kwijt moet vind ik.


Mwah, ik heb dat ook eens tegen mijn vriend gezegd. Niet op een lullige manier natuurlijk. Hij waardeerde dat wel en gaf me ook gelijk. Hij is vervolgens 12 kilo afgevallen en zit lekkerder in zijn vel. Ik vond dat ik er wel iets van moest zeggen dat hij steeds meer aankwam, voor zijn gezondheid ook en om te voorkomen dat het ergere overgewicht zou worden. Zijn moeder en zusje hadden er trouwens ook iets over gezegd en zijn vrienden vielen het ook op.



O ja het is zeker wel hoe je het brengt hoor. Dat maakt al heel veel verschil. Fijn dat hij het zo goed oppakte. Maar goed ik snap wel als hij steeds meer aankwam dat je het dan wel aangeeft op een niet lullige manier. En dan is hij wel meer aangekomen dan 5 kilo denk ik? Maar goed het is iig wel ja hoe je het brengt ;)
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 12:34

Re: Man tevreden met jou?

Ja, mijn man vindt eigenlijk altijd dat ik er goed uitzie. Eigenlijk ben ik ook niet veel veranderd sinds we elkaar 6 jaar geleden ontmoetten. Ik weeg nog hetzelfde en ook voor de rest ben ik niet veel veranderd, hoogstens zijn er wat lijntjes in mijn gezicht bijgekomen, maar dat vindt hij juist mooi. Ook als ik er eens wat minder uitzie, dan vindt hij mij nog steeds mooi.

Volgens mij moet er heel wat gebeuren voordat hij ontevreden zou zijn. In onze relatie draait het om heel andere zaken dan om uiterlijk.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Okt 2013 12:41

Re: Man tevreden met jou?

-ED- schreef:Ja, mijn man vindt eigenlijk altijd dat ik er goed uitzie. Eigenlijk ben ik ook niet veel veranderd sinds we elkaar 6 jaar geleden ontmoetten. Ik weeg nog hetzelfde en ook voor de rest ben ik niet veel veranderd, hoogstens zijn er wat lijntjes in mijn gezicht bijgekomen, maar dat vindt hij juist mooi. Ook als ik er eens wat minder uitzie, dan vindt hij mij nog steeds mooi.

Volgens mij moet er heel wat gebeuren voordat hij ontevreden zou zijn. In onze relatie draait het om heel andere zaken dan om uiterlijk.


Wat ik me wel eens afvraag hè, waar draait het bij jullie wel om? Ik zie jou zo vaak zeggen; 'gelukkig draait het daar bij ons niet om'. Hierdoor vraag ik me af waar het bij jullie wél om draait?
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 12:48

Re: Man tevreden met jou?

Vooral om het maken van écht contact, om het zo maar eens samen te vatten. Het op één lijn zitten, elkaar begrijpen, met elkaar praten, met elkaar lachen, met elkaar huilen, elkaar steunen en om intimiteit.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Okt 2013 12:51

Re: Man tevreden met jou?

Maar er moet ook wel iets van fysieke aantrekkingskracht zijn lijkt me. Ik kan me voorstellen dat een intelligente gesprekspartner heel opwindend kan zijn, maar uiteindelijk wil het oog ook gewoon wat.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 12:56

Re: Man tevreden met jou?

Nou idd net wat Marin zegt. Er moet wel iets aantrekken in hem zijn uiterlijk voor ik er echt voor val. Je moet er tenslotte wel naar kijken haha. Natuurlijk is het een samenhang van inhoud en uiterlijk, maar er moet toch iets zijn waarop je valt.

Ik kan mij wel voorstellen dat als je enorm zou aankomen terwijl hij op je is gevallen toen je slank was, dat hij je dan niet meer aantrekkelijk vind. Dat dat wat afknapt. Ligt ook wel vaak aan de reden denk ik waarom je zoveel aankomt.
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 13:01

Re: Man tevreden met jou?

Wat ik dus zeg: wij vinden van elkaar dat we er goed uitzien en er is zeker fysieke aantrekkingskracht, alleen die fysieke aantrekkingskracht is niet gebaseerd op een bepaalde mate van beharing, of spieren, het is op de één of andere manier een aantrekkingskracht die verder voert dan dat soort oppervlakkige zaken.
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 13:02

Re: Man tevreden met jou?

Ik zou het trouwens ook niet aantrekkelijk vinden als mijn man erg zou aankomen, maar dat heeft dan naast zijn veranderende uiterlijke verschijning ook te maken met een veranderende levensstijl: iemand die passief op de bank zakken chips naar binnen werkt is nu eenmaal weinig aantrekkelijk te noemen. Ik ben wel gevallen voor zijn actieve en ambitieuze levensstijl.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 13:10

Re: Man tevreden met jou?

Het is toch een combinatie van? En niet alleen het een of het ander?

Maar goed je man is tevreden met jou en dat was de vraag van dit topic haha :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Okt 2013 13:16

Re: Man tevreden met jou?

Hij is voor zover ik weet tevreden. En een paar kilo meer of minder doen daar niet aan af, hoewel hij wel liever heeft dat ik niet weer hetzelfde gewicht krijg als het begin van onze relatie, toen vond hij mij te dun. Oh en hij zou het op prijs stellen als ik wat minder rommel maak :)
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers