Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje, budget €3

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 20 Sep 2017 20:12

Cadeautje, budget €3

Ik organiseer een borrel voor mijn team & koop voor iedereen een cadeau als bedankje, ik heb alleen maar budget van €3. Ik dacht zelf aan douchegel met maskertje ingepakt met folie met een kaartje eraan. Niet heel origineel, maar heel veel meer opties kan ik niet bedenken met zo weinig geld haha.. en ik heb ook nog 6 mannen, dus tips gezocht!! Help?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Sep 2017 20:18

Re: Cadeautje, budget €3

Een speciaalbiertje met een lief kaartje? Die zijn rond de 2/3 euro :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Sep 2017 20:20

Re: Cadeautje, budget €3

Of heel fout pindarotsjes met als kaartje 'dit team is mijn rots in de branding' Je werkt aan het strand toch? Lekker toepasselijk ;)
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 20 Sep 2017 20:30

Re: Cadeautje, budget €3

Bier is leuk idee! Ik zit alleen met geloven en durf geen alcohol als cadeautje te geven.. pinda rotsjes is wel grappig idee!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 20 Sep 2017 21:43

Re: Cadeautje, budget €3

Kruidvat douchegel kost iets van een euro en wel lekker!

Ik zou zelf even naar Action gaan en kijken wat je daar kunt vinden. Hebben ze vaak ook wel leuke dingen voor dit soort gelegenheden!
<<

Anoniem313

Bericht 20 Sep 2017 22:01

Re: Cadeautje, budget €3

Pippa schreef:Bier is leuk idee! Ik zit alleen met geloven en durf geen alcohol als cadeautje te geven.. pinda rotsjes is wel grappig idee!

Van veel speciaalbiertjes heb je ook een alcoholvrije variant, bv Nanny State van Brew Dog. Ik vind die pindarotsjes ook wel geinig, en anders lekkere muffins of bars ofzo, van een bakkerij? Ik denk wel snel aan iets te eten, vind douchegel persoonlijk een beetje mwoah.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers