Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fedora trouwt vandaag!

<<

Anoniem250

Bericht 20 Sep 2017 15:40

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd Fedora!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2017 15:47

Re: Fedora trouwt vandaag!

Jullie zagen er super mooi uit Fedora! Zo te lezen was het een mooie dag helemaal zials jullie wilden. Gefeliciteerd en veel geluk samen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Sep 2017 16:05

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd Fedora!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 20 Sep 2017 16:16

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.
<<

anoniem224

Bericht 20 Sep 2017 16:26

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd! Mooie foto's en fijn om te lezen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Sep 2017 16:31

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd! Mooie foto's en leuk geschreven!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Sep 2017 16:37

Re: Fedora trouwt vandaag!

Wat waren jullie prachtig! Van harte gefeliciteerd!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem221

Bericht 20 Sep 2017 16:42

Re: Fedora trouwt vandaag!

JustMeDaan schreef:Oké. Dan ben ik daar dus op vakantie geweest.


Vond je het leuk? We weten dat we met het jaar toeristischer worden, maar wij snappen nooit zo goed wat er nu zo leuk is aan onze woonplaats. Maar goed, wij wonen hier en dat zal ook een verschil maken. :)

Dank jullie wel, allemaal! :D
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 20 Sep 2017 16:52

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd! Zo te lezen was het een dag zoals je wilde. Veel geluk samen!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 20 Sep 2017 18:01

Re: Fedora trouwt vandaag!

Fedora schreef:
JustMeDaan schreef:Oké. Dan ben ik daar dus op vakantie geweest.


Vond je het leuk? We weten dat we met het jaar toeristischer worden, maar wij snappen nooit zo goed wat er nu zo leuk is aan onze woonplaats. Maar goed, wij wonen hier en dat zal ook een verschil maken. :)

Dank jullie wel, allemaal! :D


Ja hoor. We hebben ons prima vermaakt. We zaten op het vakantiepark met een P. Als je dan weet wat ik bedoel haha.
Het is ook gewoon even eruit zijn. En omdat we in het naseizoen zaten was die optie lekker goedkoop voor een week. We hebben net beton gelegd in onze woonkamer dus het moest even budget. En we wisten dat het daar prima is. Vorig jaar ook geweest. Als je er woont dan is het normaal he.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem221

Bericht 20 Sep 2017 18:17

Re: Fedora trouwt vandaag!

JustMeDaan schreef:
Fedora schreef:
JustMeDaan schreef:Oké. Dan ben ik daar dus op vakantie geweest.


Vond je het leuk? We weten dat we met het jaar toeristischer worden, maar wij snappen nooit zo goed wat er nu zo leuk is aan onze woonplaats. Maar goed, wij wonen hier en dat zal ook een verschil maken. :)

Dank jullie wel, allemaal! :D


Ja hoor. We hebben ons prima vermaakt. We zaten op het vakantiepark met een P. Als je dan weet wat ik bedoel haha.
Het is ook gewoon even eruit zijn. En omdat we in het naseizoen zaten was die optie lekker goedkoop voor een week. We hebben net beton gelegd in onze woonkamer dus het moest even budget. En we wisten dat het daar prima is. Vorig jaar ook geweest. Als je er woont dan is het normaal he.


We hebben gelukkig maar één park en die begint toevallig ook nog met een P, dus ik geloof dat ik weet wat je bedoelt. Wel het meest omstreden park van het noorden, omdat hij in het bezit is van een cult/sekte. In de zomer moeten de leden hun woning verlaten, zodat de vakantiegangers erin kunnen. In de winter moeten ze hun woning ook verlaten, omdat het dan als centrum van voor asielzoekers met verblijfsstatus dient. Noem je deze mensen dan nog steeds asielzoekers? Hoe dan ook. P (als in zwemplas) is geliefd in S., verder mogen we op het park niet komen. :laughcry:
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 20 Sep 2017 19:38

Re: Fedora trouwt vandaag!

Wat zag je er prachtig uit!! En jullie fotos zijn zo leuk!! Heel veel geluk saampjes
<<

Anoniem221

Bericht 20 Sep 2017 20:22

Re: Fedora trouwt vandaag!

We krijgen mondjesmaat meer foto's binnen. Soms zit daar een filmpje tussen en wat ben ik dankbaar dat er mobieltjes bestaan. Mijn slappe lach is zelfs gefilmd. Leuk. Zo kan ik nog even nagenieten. :D
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 21 Sep 2017 21:57

Re: Fedora trouwt vandaag!

Fedora schreef:
JustMeDaan schreef:
Fedora schreef:
Vond je het leuk? We weten dat we met het jaar toeristischer worden, maar wij snappen nooit zo goed wat er nu zo leuk is aan onze woonplaats. Maar goed, wij wonen hier en dat zal ook een verschil maken. :)

Dank jullie wel, allemaal! :D


Ja hoor. We hebben ons prima vermaakt. We zaten op het vakantiepark met een P. Als je dan weet wat ik bedoel haha.
Het is ook gewoon even eruit zijn. En omdat we in het naseizoen zaten was die optie lekker goedkoop voor een week. We hebben net beton gelegd in onze woonkamer dus het moest even budget. En we wisten dat het daar prima is. Vorig jaar ook geweest. Als je er woont dan is het normaal he.


We hebben gelukkig maar één park en die begint toevallig ook nog met een P, dus ik geloof dat ik weet wat je bedoelt. Wel het meest omstreden park van het noorden, omdat hij in het bezit is van een cult/sekte. In de zomer moeten de leden hun woning verlaten, zodat de vakantiegangers erin kunnen. In de winter moeten ze hun woning ook verlaten, omdat het dan als centrum van voor asielzoekers met verblijfsstatus dient. Noem je deze mensen dan nog steeds asielzoekers? Hoe dan ook. P (als in zwemplas) is geliefd in S., verder mogen we op het park niet komen. :laughcry:


Nou, wij kregen dit verhaal dus ook te horen van iemand daar. Zij was met haar kleinkinderen aan het zwemmen in het zwembad van het park. Zij zwom echter zelf niet. Allergie voor chloor ofzo. En zij had het ook over een sekte. We hebben er niks van gemerkt en vorig jaar ook niet. Maar zij was dus wel gewoon in het zwembad enz.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Sep 2017 22:18

Re: Fedora trouwt vandaag!

Klinkt als een prachtige dag! (heb jammer genoeg de foto's gemist)
<<

Anoniem221

Bericht 21 Sep 2017 22:44

Re: Fedora trouwt vandaag!

JustMeDaan, wij merken als inwoners van S. ook niets van de sekte. We weten dat ze eigenaar zijn en hoe het daar waarschijnlijk werkt en ik geloof dat mijn man en ik één keer mensen van de sekte hebben gezien. Compleet gekleed van nek tot enkel met een raar mutsje op. Maar we komen ze nooit tegen in de supermarkt of in het centrum. In dat opzicht sluiten ze zichzelf af. Ik heb wel recensies gelezen van het park en daarin wordt vaak gesproken over de beperkingen door het geloof die ze daar aanhangen. Wij weten dat ze in de zomer en herfst/winter hun woning (gewoon een vakantiewoning) moeten verlaten en waarschijnlijk naar huis gaan (schijnen ook allemaal nog een eigen huis te hebben). Maar het zijn verhalen en wij merken er als inwoners van S dus ook vrij weinig van. Fijn dat jullie er ook niets van hebben gemerkt en gewoon een leuke vakantie hebben gehad. :)

Dank je, Tabbie. :)
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 22 Sep 2017 09:21

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd Fedora, klinkt als een hele mooie dag! Heel veel geluk samen!

Wil je straks niet misschien nog even de foto's laten zien? Ben zo benieuwd!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Sep 2017 09:24

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd Fedora!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Sep 2017 10:40

Re: Fedora trouwt vandaag!

Klinkt als een prachtige dag! :heart: Jammer dat ik de foto's gemist heb.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem221

Bericht 22 Sep 2017 16:03

Re: Fedora trouwt vandaag!

*En deze zijn weer foetsie. Maar de laatste blijft nog 24u staan. ;-)
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 22 Sep 2017 22:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Sep 2017 17:54

Re: Fedora trouwt vandaag!

Prachtig Fedora! :love: Wat stralen jullie en wat zien jullie er mooi uit! Jullie zijn een prachtig koppel.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Sep 2017 18:54

Re: Fedora trouwt vandaag!

Prachtig! Jij, je jurk, je man, de foto's, echt wow zo mooi
<<

Anoniem257

Bericht 22 Sep 2017 19:23

Re: Fedora trouwt vandaag!

Ik vind de foto met jou en je man zijn stropdas zo leuk haha! Maar die heb je niet geplaatst
<<

Anoniem212

Bericht 22 Sep 2017 19:34

Re: Fedora trouwt vandaag!

Gefeliciteerd! Wat een mooie foto's!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 22 Sep 2017 20:15

Re: Fedora trouwt vandaag!

Mooie jurk had je aan en je man had het voor zichzelf ook heel leuk uitgezocht!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers