Bericht 20 Sep 2017 20:15

Re: Zwangerschapscursus

Elliot schreef:
Suus schreef:Ik ben begonnen met 29 weken en was toen het minst ver van mijn cursusgroep. Ik zou dus ook voor de laatste optie gaan.

Dit had ik ook, ik vond dat echt stom. Sowieso was het tijdens de zomervakantie en waren we maar met drie, waarvan ééntje al dik 33 weken was toen we begonnen en zij kreeg een tweeling dus zij beviel al voor het einde van de cursus. De ander liep 3 weken op mij voor. We hebben na afloop ook nooit meer afgesproken, de tweeling is van augustus, het andere kindje van eind september en de mijne van begin november. Er zit zoveel verschil tussen dat ik daar helemaal geen behoefte aan had. Zelfs de les met baby's is nooit georganiseerd omdat dat totaal geen zin had, toen ik eindelijk was bevallen was de moeder van de tweeling al bijna weer aan het werk :laughcry:

Dat is ook wel een heel groot verschil! En maar een klein clubje. Het viel bij ons mee gelukkig, we waren met 8 en er was nog iemand in september uitgerekend (een week voor mij). De rest in juli en augustus. Uiteindelijk is er 1 baby eind juli geboren, 3 in augustus en toch nog 4 in september. Mijn dochter was wel de laatste, maar scheelde maar 4 dagen met de een na laatste. We hebben elkaar nog wel eens gezien na die tijd, laatste keer is bijna een jaar geleden toen alle kinderen 3 waren. Maar het zijn geen vriendinnen van me geworden. We woonden ook niet echt bij elkaar in de buurt helaas.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019