Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lennox is bevallen!

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Sep 2017 14:16

Re: Lennox is bevallen!

Maakt het écht iets uit? Stel Lennox is iemand met een enorme kinderwens maar heeft geen partner of kan geen kinderen krijgen maar haar wens is om toch mee te kunnen praten met moeders om het gemis wat op te vullen. Is dat dan echt heel erg?

Ik geloof trouwens wel dat Lennox echt is en vind het rot dat dit topic deze wending krijgt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Sep 2017 14:19

Re: Lennox is bevallen!

Ook al zou het allemaal fake blijken, je had ook gewoon je mond kunnen houden. Je hóeft te reageren hè.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2017 14:22

Re: Lennox is bevallen!

Nee hoor, als je gewoon eerlijk bent is dat niet erg.
Op een klein forum leef je gewoon met elkaar mee en dan is het gewoon zuur als iemand liegt.
Als mensen dat normaal vinden, ook prima. Terug OT dan maar.

Als ik het fout heb, heb ik het fout. Ik zal daar dan echt niet omheen draaien hoor. En zoals ik al zei; Ik hoop dat het deze keer gewoon echt is, maar het is toch logisch dat het lastig vertrouwen is door een computer schermpie?
Ik vond haar onder haar andere accounts net zo leuk en geïnteresseerd en aardig.

Schijnbaar mag je dat dan niet uitspreken.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2017 14:22

Re: Lennox is bevallen!

Ooh La La! schreef:Ook al zou het allemaal fake blijken, je had ook gewoon je mond kunnen houden. Je hóeft te reageren hè.

Ja ik ben vergeten dat we hier allemaal lief voor elkaar moeten zijn.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2017 14:24

Re: Lennox is bevallen!

Ik zou het wel heel jammer en sneu vinden voor Lennox als dit onterecht over haar gezegd wordt.
Ik hoop en denk dat ze gewoon een andere Lennox is dan de voorgaande.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Sep 2017 14:25

Re: Lennox is bevallen!

Maar Cotton op pagina 2 zeg je dat je zelf ook al tegen haar gezegd hebt dat je hoopt dat het echt is dit keer.
Dan is het toch klaar.
Ik ben het eens met Ooh Lala dat het dan niet nodig is om dit topic daarvoor te gebruiken.
2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2017 14:25

Re: Lennox is bevallen!

Ben het wel eens met je Cotton, dat als iemand faket (schrijf je dat zo?) dat dat niet leuk is. Gaat hierin niet om Lennox, maar in het algemeen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Sep 2017 14:28

Re: Lennox is bevallen!

Cotton schreef:
Ooh La La! schreef:Ook al zou het allemaal fake blijken, je had ook gewoon je mond kunnen houden. Je hóeft te reageren hè.

Ja ik ben vergeten dat we hier allemaal lief voor elkaar moeten zijn.


Nee dat hoeft helemaal niet, maar het is behoorlijk sneu om - als alles oprecht is - in je kraamweek zoiets over jezelf te lezen. Zeker in een topic dat is geopend om gefeliciteerd te worden. Dat vind ik ongepast. Je uitspraak draagt ook gewoon totaal niks bij aan dit topic.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2017 14:29

Re: Lennox is bevallen!

Of het gepast is om hier te zeggen, ja, misschien niet maar dit is een forum en niet het echte leven dus ik snap wel dat Cotton gewoon typt wat ze wil typen. In het echte leven ben je misschien wat voorzichtiger, maar op een forum is het toch normaal om te typen wat je vindt/denkt.

Overigens heeft Lennox volgens mij zelf ook gewoon gezegd dat zij die forummer was die toen had gelogen, dus daar bestaat geen twijfel over verder.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Sep 2017 14:30

Re: Lennox is bevallen!

Cotton, dat je twijfels hebt is je goed recht. De vorige keer had je het ook bij het juiste eind.
Echter komt Lennox hier al maanden onder deze naam. Waarom je uitgerekend dit topic op dit moment dan als soort podium gebruikt voor je twijfels vind ik wel vreemd en niet erg aardig naar haar toe. Of ze nou echt is of niet.
Natuurlijk is het niet OK als ze nep is, maar om dat nou in specifiek dit topic te komen melden vind ik niet erg netjes.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2017 14:31

Re: Lennox is bevallen!

Salome schreef:Maar Cotton op pagina 2 zeg je dat je zelf ook al tegen haar gezegd hebt dat je hoopt dat het echt is dit keer.
Dan is het toch klaar.
Ik ben het eens met Ooh Lala dat het dan niet nodig is om dit topic daarvoor te gebruiken.

Dat ging over haar account toen ze na haar tweede fake account weer terug kwam, niet over deze zwangerschap o.i.d. en dat was gewoon open en bloot op het forum.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2017 14:33

Re: Lennox is bevallen!

Marin schreef:Cotton, dat je twijfels hebt is je goed recht. De vorige keer had je het ook bij het juiste eind.
Echter komt Lennox hier al maanden onder deze naam. Waarom je uitgerekend dit topic op dit moment dan als soort podium gebruikt voor je twijfels vind ik wel vreemd en niet erg aardig naar haar toe. Of ze nou echt is of niet.
Natuurlijk is het niet OK als ze nep is, maar om dat nou in specifiek dit topic te komen melden vind ik niet erg netjes.

Ik ga me er niet voor excuseren. Ze heeft een baby gekregen en vorige keer was dat niet waar. De aanleiding van mijn reactie in juist dit topic lijkt me dus wel duidelijk. Netjes of niet.

Het was trouwens helemaal niet bedoeld als podium. Ik ging er wel vanuit dat iedereen haar verleden wel kent. Pas toen er vragen kwamen bleek dat dus niet zo te zijn.
<<

Anoniem328

Bericht 18 Sep 2017 14:36

Re: Lennox is bevallen!

Dat je twijfels hebt en ze vervolgens uit, dat mag. Maar in een bevallingstopic vind ik het echt niet kunnen en erg ongepast. Had het dan een keer eerder gezegd! Als het wel gewoon echt is, dan is dit knap lullig en verpest dit waarschijnlijk het hele topic voor haar.

Lennox fijn dat alles goed met jullie gaat. Lekker genieten van je meisje!!
<<

Anoniem210

Bericht 18 Sep 2017 14:38

Re: Lennox is bevallen!

Het klopt dat ik destijds onder een ander account foto's van VTwonen heb gepost. Daar heb ik oprecht heel veel spijt van.
Ik heb geprobeerd om met dit account met een scone lei te beginnen en overal eerlijk over te zijn.
Ik begrijp dat door de foto's van VTwonen mijn geloofwaardigheid niet altijd 100% is. Maar het kwetst mij wel enorm dat mijn vorige zwangerschap en dus mijn oudste dochter in twijfel wordt getrokken. Mijn dochter bestaat zeker wel en de foto's van mijn zwangerschap waren ook echt. Maar blijkbaar is de fout die ik gemaakt heb mij fataal geworden.
<<

Anoniem328

Bericht 18 Sep 2017 14:40

Re: Lennox is bevallen!

Lennox probeer je er niks van aan te trekken. Jij hebt nu belangrijkere dingen aan je hoofd!
Je dochter is geboren, het gaat goed met jullie, dat is het enige dat telt nu.
En nu hup genieten jij!! :ja:
<<

Anoniem247

Bericht 18 Sep 2017 14:40

Re: Lennox is bevallen!

Gefeliciteerd Lennox met jullie dochter!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2017 14:46

Re: Lennox is bevallen!

Lennox schreef:Het klopt dat ik destijds onder een ander account foto's van VTwonen heb gepost. Daar heb ik oprecht heel veel spijt van.
Ik heb geprobeerd om met dit account met een scone lei te beginnen en overal eerlijk over te zijn.
Ik begrijp dat door de foto's van VTwonen mijn geloofwaardigheid niet altijd 100% is. Maar het kwetst mij wel enorm dat mijn vorige zwangerschap en dus mijn oudste dochter in twijfel wordt getrokken. Mijn dochter bestaat zeker wel en de foto's van mijn zwangerschap waren ook echt. Maar blijkbaar is de fout die ik gemaakt heb mij fataal geworden.

Dat is het niet Lennox. Ik denk dat je je Rosalie account vergeten bent waar je de ene keer al een dochter had en de andere keer nog voor het eerst moeder moest worden.
Het is 1+1 waarvan ik hoop dat er niet nog een +1 is.
<<

Anoniem253

Bericht 18 Sep 2017 14:51

Re: Lennox is bevallen!

Gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2017 21:17

Re: Lennox is bevallen!

Gefeliciteerd! Heel veel geluk!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Sep 2017 21:53

Re: Lennox is bevallen!

Olijfje schreef:Dat je twijfels hebt en ze vervolgens uit, dat mag. Maar in een bevallingstopic vind ik het echt niet kunnen en erg ongepast. Had het dan een keer eerder gezegd! Als het wel gewoon echt is, dan is dit knap lullig en verpest dit waarschijnlijk het hele topic voor haar.


Helemaal mee eens, ik vind dit echt niet netjes om dat nu in dit topic zo te vermelden. Ze schreef destijds mee in het januari/februari 2016 topic. En ik heb daarin nooit het idee gehad dat haar zwangerschap niet echt zou zijn.

Fijn dat alles goed gaat Lennox! Lekker genieten van je meiden.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Sep 2017 09:02

Re: Lennox is bevallen!

Jezzie schreef:
Olijfje schreef:Dat je twijfels hebt en ze vervolgens uit, dat mag. Maar in een bevallingstopic vind ik het echt niet kunnen en erg ongepast. Had het dan een keer eerder gezegd! Als het wel gewoon echt is, dan is dit knap lullig en verpest dit waarschijnlijk het hele topic voor haar.


Helemaal mee eens, ik vind dit echt niet netjes om dat nu in dit topic zo te vermelden. Ze schreef destijds mee in het januari/februari 2016 topic. En ik heb daarin nooit het idee gehad dat haar zwangerschap niet echt zou zijn.

Fijn dat alles goed gaat Lennox! Lekker genieten van je meiden.

Hoezo 'nooit het idee gehad'? Zij heeft dat toentertijd toch zelf gezegd :nerd:

♥♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Sep 2017 10:23

Re: Lennox is bevallen!

Ze heeft toch een dochter van februari 2016? Dus dan heeft zij toch gewoon meegeschreven met o.a. Jezzie in dat topic?

Ik vind het ook een beetje onnodig om het verleden in dit topic op te rakelen, denk dat de meerderheid niet eens weet wie ze was vroeger, dus dat het wel logisch is dat de meerderheid niets van haar verleden weet. Ik vind het ook wel raar dat je eerder al tegen haar had gezegd dat je twijfelde, waarom moet dat hier dan nog eens herhaald worden? Iedereen heeft wel eens domme/stomme dingen gedaan in haar leven, maar ze geef zelf aan dat ze er oprecht spijt van heeft dus dan vind ik het niet nodig om haar hier weer op te wijzen in dit topic.
2012 & 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Sep 2017 15:48

Re: Lennox is bevallen!

Ze heeft haar account laten verwijderen.
Best jammer.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 19 Sep 2017 15:54

Re: Lennox is bevallen!

Lennox is nu "weg" ? Heeft zichzelf verwijderd ?
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 19 Sep 2017 16:27

Re: Lennox is bevallen!

.
Laatst gewijzigd door Believe op 08 Dec 2017 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers