Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lennox is bevallen!

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Sep 2017 09:03

Re: Lennox is bevallen!

Elliot schreef:Als ik zo'n opmerking zou krijgen in m'n kraamweek zou ik denken: Schijt, ik heb belangrijkere zaken aan m'n hoofd dan een internetforum. Ik zou dan niet helemaal m'n account laten verwijderen, één dag na m'n bevalling. Ik had één dag na m'n bevalling wel belangrijkere dingen te doen dan me druk maken over of ik al dan niet door de mand ben gevallen als faker of in twijfel word getrokken.


Maar dat jij zo zou denken zegt natuurlijk helemaal niks. Ik zou namelijk heeel heel erg gekwetst zijn en me er heel rot door voelen. Juist door alle hormomen na een bevalling. Iedereen is anders.
Het is vreemd dat er verschillende momenten zijn geweest dat het verhaal helemaal verzonnen bleek maar om iemand daarom maar aan een digitale schamdpaal te nagelen, ach.. lijkt me niet nodig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Sep 2017 09:12

Re: Lennox is bevallen!

Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2017 09:13

Re: Lennox is bevallen!

Ik sta er wat anders in omdat ze destijds ook onder een nieuw (fake?) fb account met mij en de andere winter 2016 moeders meekletste. Ze is toen ze hier ontmaskerd was ook met de noorderzon uit het facebookgroepje vertrokken. Ik heb toen met een boel anderen met haar meegeleefd en informatie gedeeld. En daar heeft ze nooit iets van uitleg over gegeven.

Als Cotton er 100% van overtuigd is dat ze het verzint vind ik dit topic geen gekke plek om dat aan te halen, ze krijgt immers een hoop aandacht en daar is het haar dan denk ik om te doen geweest. Maar als er twijfel is of het wel echt is en dat is er bij velen, dan is het inderdaad een gevaarlijke uitspraak in een topic als deze. En aangezien ze onder het Lennox-account volgens mij nooit betrapt is op tegenstrijdigheden heb ik ondanks eerdere ervaring zelf ook die twijfel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Sep 2017 09:15

Re: Lennox is bevallen!

Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?


Als je goed leest, zal je zien dat dat niet de reden is die genoemd wordt.

Maar het is natuurlijk in beginsel niet goed om te faken, dat zegt toch ook niemand, het wordt toch niet goed gepraat?

Teun, dat kan ik me voorstellen dat je het je persoonlijker aantrekt. Wat rot.
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Sep 2017 09:22

Re: Lennox is bevallen!

Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?


Nee het gaat er om dat ze in een bevallingstopic aangesproken wordt. Beetje pakken op het zwakste moment.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Sep 2017 09:22

Re: Lennox is bevallen!

Marin schreef:
Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?


Als je goed leest, zal je zien dat dat niet de reden is die genoemd wordt.

Maar het is natuurlijk in beginsel niet goed om te faken, dat zegt toch ook niemand, het wordt toch niet goed gepraat?

Teun, dat kan ik me voorstellen dat je het je persoonlijker aantrekt. Wat rot.

Jawel hoor :)
Olive zegt dit (sorry, bij quoten krijg ik steeds een foutmelding dus even zo):
Maakt het écht iets uit? Stel Lennox is iemand met een enorme kinderwens maar heeft geen partner of kan geen kinderen krijgen maar haar wens is om toch mee te kunnen praten met moeders om het gemis wat op te vullen. Is dat dan echt heel erg?

Maar ook het benadrukken dat het in dit topic niet netjes is, ik vind dat gewoon nogal schijnheilig eigenlijk. Als je het al zo erg vindt dat iemand integriteit in twijfel wordt getrokken dan is dat toch in elk topic erg?

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 20 Sep 2017 09:25

Re: Lennox is bevallen!

Ik vind het gewoon niets minder schijnheilig om er al die tijd niks (openbaars) over te zeggen en nu opeens wel. Had het nu dan ook gelaten voor wat het is.

Normaal gesproken als iemand wordt verdacht van fake zijn wordt daar meteen melding van gemaakt en wordt er niet gewacht op een belangrijk topic om daar de boel eens flink op te schudden!
<<

Anoniem250

Bericht 20 Sep 2017 09:27

Re: Lennox is bevallen!

Ik ben helemaal niet schijnheilig. Ik vind dat je best iemand mag aanspreken op integriteit. Cotton kiest bewust voor een bevallingstopic. Dat siert haar niet. Vind ik.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Sep 2017 09:27

Re: Lennox is bevallen!

Ja, ik zou daar echt niet over vallen. Wij hebben ook een lente moeders app. Als nu zou blijken dat 1 daarvan nep is zou ik het wel gek vinden maar ik zou er nooit de behoefte van krijgen om iemand publiekelijk zo onder de aandacht te brengen omdat het mij niet dupeert dat diegene nep was.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Sep 2017 09:28

Re: Lennox is bevallen!

Olíve schreef:
Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?


Nee het gaat er om dat ze in een bevallingstopic aangesproken wordt. Beetje pakken op het zwakste moment.


Als je ervan uitgaat dat ze niet echt bevallen is gaat dit natuurlijk niet op. Daar zit het 'm in denk ik voor Cotton, Elliot en nog een aantal anderen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Sep 2017 09:31

Re: Lennox is bevallen!

Wat Teun zegt inderdaad, en daarbij vind ik het ook echt onzin om te stellen dat het niet erg is om iets te faken, want ongeveer 100 jaar geleden was hier een forummer die claimde een dood kindje te hebben en mensen hebben het er nog steeds over hoe kut ze dat vonden en hoe belazerd ze zich voelden.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Sep 2017 09:33

Re: Lennox is bevallen!

Ja dat is zo ja. Nou ja.. ik blijf er toch anders over denken. Ik zou het risico niet willen nemen. Maar dat is nu wel duidelijk denk ik :nerd:
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 09:33

Re: Lennox is bevallen!

Ja jongens, ik had 's ochtends vroeg op maandag echt zin om de boel even flink op te schudden.
Heerlijk. Daar geniet ik nou echt van terwijl ik ziek in bed lig.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Sep 2017 09:33

Re: Lennox is bevallen!

Maar Teun waarom heeft ze er dan nooit eerder wat over gezegd? In het zwangerschapstopic al die maanden. Dan heeft ze de zwangerschap toch ook nooit geloofd? Waarom nu opeens wel.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Sep 2017 09:35

Re: Lennox is bevallen!

Tja Cotton dat kun je wel een beetje verwachten als je zo'n opmerking maakt. Had je dan verwacht dat niemand op je opmerking zou reageren of dat iedereen je zou bijvallen?

Dat je ziek in bed ligt heeft er niks mee te maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Sep 2017 09:38

Re: Lennox is bevallen!

Cotton schreef:Ja jongens, ik had 's ochtends vroeg op maandag echt zin om de boel even flink op te schudden.
Heerlijk. Daar geniet ik nou echt van terwijl ik ziek in bed lig.


En toch deed je het?
Sorry maar als je zo'n opmerking plaatst maak je mij niet wijs dat je niet inschat hoe de rest van het topic gaat verlopen, als ouwe forumrot zijnde.

Maar zie het als een inschattingsfout. Het is je goed recht om dit aan het licht te brengen, alleen het moment en manier waarop lijkt me niet zo heel passend. Dát het aan het licht is gekomen lijkt me wel goed. Blijkbaar was je niet de enige die het door had dus.

(en misschien een slotje door de burgemeesters? Alles is wel gezegd nu toch?)
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Sep 2017 09:40

Re: Lennox is bevallen!

Ik ben Cotton niet maar aangezien Lennox hier zelf heeft gezegd dat zij inderdaad die faker is denk ik persoonlijk dat zij er zo maar eens vanuit is gegaan dat iedereen het verleden wel kende en dat er dus niet zevenhonderd vragen over zouden komen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 09:42

Re: Lennox is bevallen!

Teun schreef:
Olíve schreef:
Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel wat flauw dat hier nu zo over gevallen wordt, terwijl Cotton nu niets anders doet dan wat er in het verleden al 100x gebeurd is bij fakers. Maar omdat Lennox nu zo betrokken en lief reageerde verder is het niet erg dat ze een faker is? Het gaat langs mij heen hoor, bij alle heksenjachten die ik heb meegemaakt golden de fatsoensnormen niet, waarom nu ineens wel?


Nee het gaat er om dat ze in een bevallingstopic aangesproken wordt. Beetje pakken op het zwakste moment.


Als je ervan uitgaat dat ze niet echt bevallen is gaat dit natuurlijk niet op. Daar zit het 'm in denk ik voor Cotton, Elliot en nog een aantal anderen.

Plus dat ik in hetzelfde topic zat. Misschien maar kort, maar het was wel zo. Ik heb haar toen nogmaals aangesproken en dat heeft ze genegeerd. Ik heb haar toen bewust links laten liggen in dat topic en het ook met anderen besproken (gewaarschuwd). Dat ze nu, nadat ik haar aanspreek over Rosalie, meteen vertrekt zegt wel genoeg.
Hoe graag ik het ook anders had gezien, ik kan me niet voorstellen dat iemand na 2 fake acties ineens wel echt meeschrijft.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2017 09:44

Re: Lennox is bevallen!

Olijfje schreef:Tja Cotton dat kun je wel een beetje verwachten als je zo'n opmerking maakt. Had je dan verwacht dat niemand op je opmerking zou reageren of dat iedereen je zou bijvallen?

Dat je ziek in bed ligt heeft er niks mee te maken.

Dat heb ik al eerder gezegd hier. Ik ging er vanuit dat 99% wel wist hoe de vork in de steel zat. Blijkbaar niet dus.
<<

Anoniem328

Bericht 20 Sep 2017 09:48

Re: Lennox is bevallen!

Elliot ik zie geen 700 vragen. Alleen opmerkingen over de timing van Cotton.

Ik hou erover op nu. Heb gezegd wat ik ervan vond en vind en nu is het wel klaar wat mij betreft.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 20 Sep 2017 09:52

Re: Lennox is bevallen!

Ik wist niet dat Lennox dezelfde persoon is als Vivienne en Rosalie. Die eerdere verhalen had ik wel meegekregen, maar deze niet. En eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat Cotton het aanstipt. Dit is bij uitstek zo'n topic waarin de forumster centraal staat, vol de aandacht krijgt en iedereen even met die persoon meeleeft. Als die persoon dan niet eerlijk is, dan voelt het voor mij niet goed om diegene te feliciteren en met diegene mee te leven.

En als het nu wel waar is? Nou, misschien wel, maar dat je dan niet meer geloofd wordt, heb je dan echt aan jezelf te wijten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Sep 2017 09:54

Re: Lennox is bevallen!

Maan schreef:Ik wist niet dat Lennox dezelfde persoon is als Vivienne en Rosalie. Die eerdere verhalen had ik wel meegekregen, maar deze niet. En eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat Cotton het aanstipt. Dit is bij uitstek zo'n topic waarin de forumster centraal staat, vol de aandacht krijgt en iedereen even met die persoon meeleeft. Als die persoon dan niet eerlijk is, dan voelt het voor mij niet goed om diegene te feliciteren en met diegene mee te leven.

En als het nu wel waar is? Nou, misschien wel, maar dat je dan niet meer geloofd wordt, heb je dan echt aan jezelf te wijten.

Precies dit ja.

♥♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Sep 2017 09:57

Re: Lennox is bevallen!

Ik wist dus niet dat Lennox, Vivianne/Rosalie, was. Ik heb best wel wat Pm contact met haar gehad. Wat daar dan van waar is geweest weet ik niet, ik zou het jammer vinden als dat fake was. Verder eens met Cotton.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers