Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woonbeurs Amsterdam (wonen & design beurs)

<<

Anoniem335

Bericht 16 Sep 2017 20:12

Woonbeurs Amsterdam (wonen & design beurs)

Hoi allemaal,

Wie is er wel eens op de woonbeurs geweest in de Rai? Ik wil er wel graag heen dit jaar, maar ik weet niet of het het geld waard is. Ticket kost 16,50 euro dus best prijzig.

Is het leuk? :banaan:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Sep 2017 20:54

Re: Woonbeurs Amsterdam (wonen & design beurs)

Heel er bijzonder vind ik het niet. Als je elke maand de VT wonen leest en hun tv programma kijkt, zie je niks vernieuwends, dan is het vooral alsof je in de VT wonen winkel loopt.
Toch ben ik afgelopen jaren wel een keer of 4 gegaan. Gewoon leuk om rond te struinen en zo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 16 Sep 2017 23:02

Re: Woonbeurs Amsterdam (wonen & design beurs)

Vond het vorig jaar een beetje tegenvallen. Er waren drie hallen, waarvan ik er slechts één de moeite waard vond: de VT Wonen hal. Het klopt wel dat het niet vernieuwend is als je het tijdschrift leest.

De overige twee hallen bestonden voornamelijk uit woningaankleding (vitrage, vloeren, sanitair, keuken etc.).
<<

Anoniem335

Bericht 17 Sep 2017 10:02

Re: Woonbeurs Amsterdam (wonen & design beurs)

Het scheelt dat ik nauwelijks naar het programma kijk en de tijdschriften ook niet. Ik ben wel op zoek naar een vloer, dus we gaan gewoon heen en lekker dagje rond struinen.

Hoop alleen dat m'n vriendin het ook leuk vindt, die is altijd nogal negatief ingesteld, maar dat roep ik ook gewoon.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]