Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring prefab uitbouw

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 16 Sep 2017 15:40

Ervaring prefab uitbouw

Aan mijn nieuwe huis wil ik graag een uitbouw plaatsen. Maar de tijd en het budget zijn allebei niet eindeloos helaas. Daarom ben ik nu naar prefab aan het kijken. Dat lijkt eigenlijk prima aan mijn eisen te voldoen en lijkt ook wat makkelijker snel uitvoerbaar. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen. Heeft iemand een prefab uitbouw laten doen? Ben je tevreden? Hoeveel opties had je nog om de uitbouw aan jouw wensen aan te passen (bij bijv kozijnen)?
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 17 Sep 2017 11:06

Re: Ervaring prefab uitbouw

Alle wensen zijn mogelijk. Maar dat zit ook prijs kaartje aan.. ik zou gewoon meerdere offertes op vragen en daar je wensen in zetten.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Sep 2017 12:45

Re: Ervaring prefab uitbouw

Ja, dat ga ik sowieso doen. Heb al een offerte bij een gewone aannemer aangevraagd (geen prefab dus) en heb twee bedrijven waarvan ik een prefab-offerte wil aanvragen. Maar de tijd begint aardig te dringen, dus ik hoop dat ik er met een van die bedrijven wel uit kan komen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers