Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aanslag

<<

Anoniem231

Bericht 15 Sep 2017 12:49

Aanslag

http://m.telegraaf.nl/article/29259574/ ... tro-londen

Alweer 1!
Verschrikkelijk toch weer. Ben er gewoon stil van!
Wat doet het met jullie?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Sep 2017 12:53

Re: Aanslag

Eerlijk, vrij weinig. Het is voor mij een te ver van mijn bed gebeuren.
Natuurlijk triest voor de betrokken mensen, hun familie en de steden waar het gebeurd. Laat ik daar duidelijk over zijn, maar ik ben denk ik te nuchter om hier iedere keer lang bij stil te staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Sep 2017 12:59

Re: Aanslag

Ik vind Londen anders best dicht mij m'n bed komen...
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Sep 2017 13:00

Re: Aanslag

Silly-One schreef:Eerlijk, vrij weinig. Het is voor mij een te ver van mijn bed gebeuren.
Natuurlijk triest voor de betrokken mensen, hun familie en de steden waar het gebeurd. Laat ik daar duidelijk over zijn, maar ik ben denk ik te nuchter om hier iedere keer lang bij stil te staan.


Want als je nuchter bent, kun je niet begaan zijn met mensen, of erover nadenken wat dit betekent voor jezelf, je omgeving, je land, de maatschappij, de slachtoffers? Ik vind dit altijd zo gek, ergens te nuchter voor zijn.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2017 13:03

Re: Aanslag

MissBitchy schreef:Ik vind Londen anders best dicht mij m'n bed komen...



Álle aanslagen en leed in deze wereld komen dicht bij mijn bed. Want ik voel voor hun, voor hun familie en ik leef mee met een ieder die iemand moet missen vanwege alle gerommel in de wereld.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Sep 2017 13:07

Re: Aanslag

Ik denk dat het, ook al ben je heel nuchter(?), daar niets meer mee te maken heeft als je kijkt in wat voor staat de wereld zich nu bevindt.

Ik maak me wel zorgen en ik vind het vreselijk voor alle mensen die er middenin zitten (niet alleen bij aanslagen). Niet alleen omdat er aanslagen dichtbij huis gebeuren, maar juist om wat er verder weg gebeurt. Overal speelt er wel iets, is er oorlog of bijna oorlog. Vreselijk.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Sep 2017 13:14

Re: Aanslag

Mij doet het vrij weinig. Klinkt heel cru, maar ík kan er helaas toch niets aan veranderen. Dus is het verspilde energie als ik me er wel druk om zou maken. Ik ga daardoor ook geen dingen laten, zoals naar een drukbezocht evenement gaan ofzo.
Dat staat natuurlijk los van het feit dat ik het verschrikkelijk vind voor al die mensen die er op welke manier dan ook mee te maken hebben.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Sep 2017 13:20

Re: Aanslag

Maar dat je het verschrikkelijk vindt voor die mensen, betekent toch dat het je iets doet? Ik maak me ook niet perse direct en dagelijks zorgen om mijn eigen veiligheid, je kunt je toch ook zorgen maken over anderen? Of over de wereld in het algemeen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2017 13:32

Re: Aanslag

Ik zou soms wel eens willen dat ik van die dikke oogkleppen op kon zetten. Zodat het me niets zou kunnen doen. Maar helaas.
#teammaple🍁
<<

Anoniem231

Bericht 15 Sep 2017 14:47

Re: Aanslag

Ik maak mij wel zorgen. Het is gewoon wachten tot het hier gebeurt. Ook met die situatie in noord-korea.
Ik maak mij zorgen over wat voor een toekomst mijn kinderen hebben.
Familie van mij is al ernstig gewond geraakt bij de aanslag in Brussel. Mijn zus zit vandaag in Londen (gelukkig niet in de buurt van Londen) en het raakt mij wel. Voor mij is het dus geen ver van mijn bed show maar het heeft onze familie al geraakt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Sep 2017 15:08

Re: Aanslag

Bah wat afschuwelijk weer. Ik krijg er een knoop van in m'n maag.

♥♥
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 15 Sep 2017 15:29

Re: Aanslag

Ik vind het verschrikkelijk. Maar ik vind het ook verschrikkelijk wat er in Turkije gaande is, wat er in Sint Maarten gaande is, wat er in Myanmar gaande is, wat er in Syrië gaande is en in alle andere landen.

Bovendien ben ik denk ik al wat afgestompt, ik ben er niet meer verbaasd over, hou er rekening mee dat het kan gebeuren. Ook hier. Niet dat ik mijn leven nu daarop aanpas, maar ik heb wel een soort acceptatie van dat iedereen op de verkeerde plek op de verkeerde tijd kan zijn.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Sep 2017 16:22

Re: Aanslag

Urban Naked schreef:Ik zou soms wel eens willen dat ik van die dikke oogkleppen op kon zetten. Zodat het me niets zou kunnen doen. Maar helaas.


Je kunt je eigen gevoel natuurlijk niet altijd sturen. Ik kan iets in mijn hoofd best heel erg vinden, maar dat ik er toch niet echt emotioneel door word, en dan voelt het voor mij dus alsof het me niet genoeg raakt. Daar kan ik dan ook best over piekeren, waarom ik op dat moment zo rustig blijf en niet helemaal van slag ben. Wil niet per se zeggen dat iemand oogkleppen op heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 15 Sep 2017 20:49

Re: Aanslag

Wanneer ik het hoor, schrik ik wel. Maar ik ga zelf volgende maand naar Londen en ben door vandaag niet bang geworden om te gaan. Ik vind het wel irritant omdat ik het zat ben dat zulke eikels het leven willen verpesten voor goede mensen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 15 Sep 2017 21:19

Re: Aanslag

Echt vreselijk weer... Komt er ooit nog een einde aan?
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers