Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw ultieme vrije dag

<<

Anoniem131

Bericht 18 Okt 2013 21:50

Jouw ultieme vrije dag

Hoe ziet die er dan uit? En doe je dat wel eens?

Ik moet bewust wat meer rust nemen maar ik voel me zo schuldig als ik op een werkdag om 9 uur opsta of in het weekend na het ontbijt weer terug in bed ga.

Het liefst sta ik om 8 uur op om te gaan ontbijten en dan om 10 uur weer op bed om door te slapen tot 12 uur. Dan even boodschappen halen en vervolgens voor de tv hangen.
<<

Anoniem83

Bericht 18 Okt 2013 21:59

Re: Jouw ultieme vrije dag

Lang uitslapen, buiten de deur ontbijten, heerlijk door de stad slenteren of iets leuks/actiefs doen. 's Avonds filmpje huren, chips/popcorn/sushi erbij en niet te laat naar bed en dan... nou ja laat maar haha :redface:
<<

Anoniem 42

Bericht 18 Okt 2013 22:13

Re: Jouw ultieme vrije dag

Uitslapen tot tien uur. Rustig ontbijten en het nieuws lezen. Beetje in een boek kijken en tegen de middag de stad in om te winkelen. Dan daar wat eten met een vriendin. Thuis een beetje internetten en lezen.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Okt 2013 23:20

Re: Jouw ultieme vrije dag

Samen met mijn vriend uitslapen tot een uur of tien. Dan uitgebreid ontbijten. De rest van de dag lekker op de bank liggen samen met een dekentje over ons heen tegen de kou met de katten op onze schoot. Pot thee klaar staan, koekjes erbij en dan een serie marathon houden. 's Avonds eten bestellen omdat we te lui zijn om te koken en daarna op tijd naar bed en het daar gezellig maken.

Love it! Helaas kan dit bijna nooit. Maakt het wel weer extra speciaal.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Okt 2013 07:55

Re: Jouw ultieme vrije dag

Geen kind om mij heen, dat ten eerste. :angel:
Eerst uitslapen ipv tussen 5 uur en 6 uur wakker gemaakt te worden.
Daarna ontbijten met heerlijke broodjes.
En dan ga ik weer even terug in bed om nog even wat te lezen of te slapen.
Als ik wakker ben eens rustig opstarten.
En dan wat leuks doen... de stad in of een middagje knutselen oid.
Heerlijk uitgebreid koken en 's avonds samen met mijn man op de bank hangen.

(oh jee zo zagen onze zondagen eruit voor het tijdperk kind.... beetje heimwee)
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Okt 2013 08:25

Re: Jouw ultieme vrije dag

Om een uur of 10:00 opstaan en dan uitgebreid ontbijten. Samen met mijn man naar een leuke stad om te winkelen. 's Avonds sushi eten en daarna naar de film.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 19 Okt 2013 08:33

Re: Jouw ultieme vrije dag

Op tijd opstaan, trainen van 9-12, daarna lekker douchen en lunchen met m'n moeder. Even lekker de stad doorstruinen, niks moeten, maar lekker een beetje winkels kijken. Daarna even een borrel doen en uiteten met mijn vriendinnen. En als ik dan de volgende dag vrij ben, op stap gaan. Ben ik niet vrij, dan gewoon lekker even op de bank hangen met een wijntje.

Ja, dat klinkt wel als een heerlijke vrije dag!
<<

Anoniem178

Bericht 19 Okt 2013 09:33

Re: Jouw ultieme vrije dag

De ultieme vrije dag is wanneer ik me niet aan hoef te kleden, dus de deur ook niet uithoef.

Ik zei net nog tegen vriend dat ik waarschijnlijk deze week nog een dagje pak. Vrij intensieve weekenden achter de rug en er komen er nog een aantal, dus een dagje he-le-maal niks lijkt me heerlijk.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Okt 2013 09:39

Re: Jouw ultieme vrije dag

He Franscaise, tijdje niet gezien. (toch?) Leuk dat je er weer bent, hoe gaat het met je?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 09:39

Re: Jouw ultieme vrije dag

Uitslapen tot een uurtje of 10, lekker ontbijten. De stad in, terrasje pakken, uitgebreid koken en 's avonds op stap natuurlijk.
<<

Anoniem131

Bericht 19 Okt 2013 18:07

Re: Jouw ultieme vrije dag

SoGood schreef:He Franscaise, tijdje niet gezien. (toch?) Leuk dat je er weer bent, hoe gaat het met je?

Tijdje weg geweest maar het gaat weer goed. Het lange verhaal bespaar ik je ;-).
<<

Anoniem87

Bericht 19 Okt 2013 18:24

Re: Jouw ultieme vrije dag

Toet schreef:Uitslapen tot een uurtje of 10, lekker ontbijten. De stad in, terrasje pakken, uitgebreid koken en 's avonds op stap natuurlijk.


Dit is ook mijn ideale dag :) De stad in wil dan zeggen flink shoppen haha! Oh en koken zou ik vervangen door uit eten.
<<

Anoniem40

Bericht 19 Okt 2013 18:35

Re: Jouw ultieme vrije dag

Uitslapen, lekker ontbijten, skiën, uit eten en dan met een dekentje op de bank een film kijken. Hopelijk kunnen we dat snel weer doen!
<<

Anoniem321

Bericht 19 Okt 2013 18:38

Re: Jouw ultieme vrije dag

Op mijn ultieme vrije dag slaap ik liever niet te te lang uit, dus uurtje of 8/half 9 opstaan, dan lekker relaxt ontbijtje.
Misschien even de stad in met mijn moeder of een vriendin en dan even lekker lunchen. 's Middags lekker op de bank een mooi boek lezen of een leuke serie kijken, aan het eind van de middag even sporten en dan lekker eten met mijn lief.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Okt 2013 18:57

Re: Jouw ultieme vrije dag

Op mijn ultieme vrije dag sta ik niet te laat op, half 8 ongeveer, ga ik lekker shoppen in een grote stad en daar ook lunchen. Daarna lekker naar huis, op de bank ploffen met een goed boek of een leuke film. 's Avonds gezellig uit eten met vriend of vriendinnen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Okt 2013 19:01

Re: Jouw ultieme vrije dag

Francaise schreef:
SoGood schreef:He Francaise, tijdje niet gezien. (toch?) Leuk dat je er weer bent, hoe gaat het met je?

Tijdje weg geweest maar het gaat weer goed. Het lange verhaal bespaar ik je ;-).


Fijn dat het weer goed met je gaat en welkom terug. :)
<<

Anoniem10

Bericht 19 Okt 2013 19:32

Re: Jouw ultieme vrije dag

Ik sta dan vroeg op en ga heerlijk rustig aan doen op stal, lekker uitgebreid poetsen, uurtje rijden, daarna nog wandelen en grazen en daarna met een sigaretje op een bankje in het zonnetje met mensen beppen. Dan naar huis, douchen en even naar de winkels, thuis lunchen met een lekker broodje en dan de namiddag nog op de bank met een boek. 's Avonds warm eten (doe ik bijna nooit i.v.m. werk) en met de laptop op schoot en de tv aan bankhangen!

Krijg er helemaal zin in!
<<

Anoniem 47

Bericht 19 Okt 2013 19:44

Re: Jouw ultieme vrije dag

Uitslapen tot een uurtje of 8 (dat is voor mij al uitslapen). Daarna ontbijten, naar de sportschool, douchen en uitgebreid make-uppen. 's Middags lekker lunchen en de stad in of iets anders leuks gaan doen. Dan lekker dineren en op de bank tv/film kijken.

Ik vind het leuk om buiten de deur te eten, maar ook om thuis te eten, dus dat maakt me niet uit.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers