Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna weekend!

<<

Anoniem316

Bericht 16 Sep 2017 09:32

Re: Bijna weekend!

Veel plezier op deze bijzondere dag Marin! Geniet er van.

Hier geen wilde plannen. Gaan straks even winkelen en daar heb ik wel zin in :).
Morgen zijn mijn man en ik 8,5 jaar samen. Er staat niks op de planning maar misschien dat we even uit eten gaan ofzo.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2017 09:39

Re: Bijna weekend!

Veel plezier marin. Is bijzonder als je zusje trouwt

Vandaag eerst huis schoonmaken was doen. Vanmiddag met mijn moeder naar de film. We zouden eerst naar een fair gaan maar word geen mooi weer. Dus dan maar naar de film. Is nu ook bioscoop week 2e kaartje gratis

Morgen geen idee man wil vast racen zien denk dat ik dan een stuk ga wandelen
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2017 09:52

Re: Bijna weekend!

Veel plezier, Marin!

Ik ben gisteravond uit eten geweest met m'n vriend, omdat we precies twee jaar samen waren. Was erg lekker en gezellig!
Vanmiddag ga ik lunchen in Haarlem met Sushi. Vanavond bankhangen met m'n vriend.
Morgen heb ik niks gepland, dus ik ga lekker luieren. Heerlijk! En maandag hoort sinds afgelopen week ook nog bij m'n weekend. :cheering: Heb dan overdag geen plannen en 's avonds ga ik naar hiphoples.
❤ 7 juni 2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 16 Sep 2017 15:11

Re: Bijna weekend!

Veel plezier allemaal! Veel leuke plannen :)
Leuk Bliss, waar hebben jullie geluncht?

Vrijdag / Dit was een lekker relaxt dagje. 's Morgens moest ik even naar de huisarts en 's middags na de lange slaap van Nina hebben we een rondje speeltuinen gedaan.
Zaterdag / Vanmorgen lekker uitgeslapen met z'n allen. Nina om half 6 gevoed en daarna sliep iedereen weer, tot 9 uur :thumbup: Net met T. en mijn zusje even vliegtuigen gekeken langs de Polderbaan. Vanavond gaan man en ik uit eten. Voor het eerst een avondje samen weg sinds N. er is :heart:
Zondag / Als het weer het toe laat gaan we T. zijn appelboom leegplukken. 's Middags is man naar een feest in Amsterdam, dus zijn de kids en ik alleen thuis. We gaan lekker relaxen denk ik!
<<

Anoniem335

Bericht 16 Sep 2017 18:55

Re: Bijna weekend!

Vrijdag had ik scohtends les, smiddags vrij en heb ik het huis schoon gemaakt. Savonds zijn we uit eten geweest bij een leuk restaurant.

Vandaag hebben we vanmiddag gekeken voor een vloer voor onze nieuwbouwwoning. Denk dat het PVC wordt. Vanavond niks.

Morgen doet mijn vriend mee met de Dam tot Damloop en ik ga dat lekker kijken op tv, hopelijk komt hij nog in beeld en loopt hij een mooie tijd.

Ondertussen ook nog wat huiswerk proberen te maken, denk dat ik daar zo mee ga beginnen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2017 19:12

Re: Bijna weekend!

@ Snirp: bij The Square geloof ik, aan de Grote Markt!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Sep 2017 22:11

Re: Bijna weekend!

We zijn gisteren teruggekomen van vakantie, dus zijn nu druk aan het bijkomen, haha.
Vandaag boodschappen gedaan, naar de kapper geweest (iets met een bon die uiterlijk vandaag gebruikt moest worden..) en iets van 84 kilo was gedaan, haha.
Morgen verder met die was en een beetje in huis rond lummelen denk ik. Geen specifieke plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 16 Sep 2017 23:27

Re: Bijna weekend!

Hallo! Ik heb vanmiddag dus geluncht met Bliss, was gezellig!
En toen heb ik besloten weer eens op het forum te gaan lezen. Ik herken nog maar een paar namen, haha!
Verder heb ik eigenlijk geen plannen dit weekend, wel lekker eigenlijk :-)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Sep 2017 08:29

Re: Bijna weekend!

Leuk Sushi! Welkom terug!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Sep 2017 17:47

Re: Bijna weekend!

Wij kregen afgelopen vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis. Dus mijn hele weekend heb ik vooral muren gezien, en verf. Heel veel verf.

Oh en Carra kwam vandaag onverwacht langs om even te kijken, dat was leuk.

We zijn overigens wel heel blij hoor, maar nu ook erg moe haha. Vandaag zaten we klaar voor Formule 1, de uitkomst is wederom om te janken. Morgen weer een nieuwe klusdag!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers