Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke bezigheid vind jij niet leuk?

<<

Anoniem278

Bericht 14 Sep 2017 12:51

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

O, in bad gaan vind ik ook niet leuk. Maar vooral omdat ik dan altijd ervoor wil douchen, anders lig ik in 'mijn eigen vuil' en erna ook om alles goed af te spoelen, en dan vind ik het zo'n verspilling van water.

Mezelf opmaken doe ik niet, ik heb geen idee hoe dat moet. :palm:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Sep 2017 12:54

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

O nee, dat shapen, daar heb ik ook geen verstand van. Ik heb juist al een smal gezicht, dus misschien moet ik die blush dan weer precies anders opdoen, misschien heb ik in de ogen van anderen wel een zwaar ingevallen harses nu.

Ik weet trouwens niet eens of ik wel de goede kleur oogschaduw heb. De ene keer denk ik dat ik vooral donkergrijs en zwart moet hebben, beetje smokey eyes achtig, de keer erop ga ik juist weer voor nude/naturel omdat ik dan denk dat dat het helemaal is.

Voordeel van dit alles is wel dat mensen zich niet te pletter schrikken als ze me een keer zonder make up zien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 14 Sep 2017 13:06

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Geel schreef:Sowieso moet je oogpotlood niet smeren natuurlijk. Kijk, daar ga je al.


Ik smeerde altijd wel gewoon hoor. Gewoon met die vloeibare en dan je halve ooglid volsmeren om het grootste deel vervolgens weer te verwijderen met een wattenstaafje. De enige manier waarop ik een rechte lijn kon maken haha.

Mijn lijstje:
- iedereen op een verjaardag feliciteren.
- sowieso naar verjaardagen/bijeenkomsten gaan waar ik maar weinig mensen ken.
- sauna
- tandenpoetsen, maar sinds ik als kind voor de vorm met water poetste en vervolgens 8 gaatjes had, doe ik het toch maar braaf..
- mijn haar föhnen/in model brengen. Ik weet gewoon niet hoe dat moet en heb geen zin om me erin te verdiepen.
- teamsporten/balsporten/alle sporten eigenlijk
- knutselen.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2017 13:13

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Islandgirl schreef:
Geel schreef:Sowieso moet je oogpotlood niet smeren natuurlijk. Kijk, daar ga je al.


Ik smeerde altijd wel gewoon hoor. Gewoon met die vloeibare en dan je halve ooglid volsmeren om het grootste deel vervolgens weer te verwijderen met een wattenstaafje. De enige manier waarop ik een rechte lijn kon maken haha.


Bedoel jij geen eyeliner? Want oogpotlood doe je doorgaans onder je oog en niet op je ooglid. Eyeliner kliederde ik ook altijd heel dik op m'n ooglid en dan haalde ik de rest met een wattenstaafje weg, maar nu heb ik permanente eyeliner. Heerlijk, geen omkijken meer naar! Binnen vijf minuten ben ik nu wel klaar met opmaken (gelukkig).
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Sep 2017 13:23

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Ehm ik doe oogpotlood ook boven m'n oog, dus op m'n ooglid. Doe ik iets fout? Nou gebruik ik tegenwoordig wel meer een soort eyeliner maar ik heb jarenlang dat met oogpotlood gedaan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 14 Sep 2017 13:27

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Ok daar gaat hij:

-Iedereen feliciteren op een verjaardag. Inmiddels doe ik dat dus ook niet meer, alleen de jarige.
-Uitgaan in een gelegeheid waar je elkaar niet kunt horen, vind ik niks aan. Ik ga liever de kroeg in.
-Douchen, soms vind ik het heerlijk. Maar echt leuk vind ik het niet.
-Vrijgezellenfeesten en babyshowers. Feestjes voor het "echte" feest dus eigenlijk. Vind dat onzinnig.
-Kleine klusjes waar je tegen aan kunt hikken. Ik moet voor vanmiddag iets printen en heb daar dus echt geen zin in.
-Kinderfeestjes, mijn zoon heeft ook geloof ik maar 2 keer een feestje gegeven, andere jaren ben ik met hem een dag weg geweest, mocht hij kiezen: dolfinarium of een feestje? :P
-Badkamer poetsen, wat een #@$#klus.
-Elke dag iets te doen hebben.
-Vooruit plannen, dus over 3 weken met een vriendin afspreken. Misschien heb ik dan geen zin?
-Vliegen, die beestjes.
-Mensen die denken te weten wat ik wil, en vooral als ze zeggen "jouw ware komt nog wel".

Ik vind nog veel meer niet leuk, maar kom er nu even niet op. Dat vind ik ook niet leuk trouwens.
<<

Anoniem222

Bericht 14 Sep 2017 13:28

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Marin schreef:Ehm ik doe oogpotlood ook boven m'n oog, dus op m'n ooglid. Doe ik iets fout? Nou gebruik ik tegenwoordig wel meer een soort eyeliner maar ik heb jarenlang dat met oogpotlood gedaan.

Kan wel hoor, dan krijg je een wat meer blurry lijntje. Met eyeliner echt een strakke streep (als je het goed doet tenminste).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Sep 2017 13:29

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Harrison schreef:
Marin schreef:Ehm ik doe oogpotlood ook boven m'n oog, dus op m'n ooglid. Doe ik iets fout? Nou gebruik ik tegenwoordig wel meer een soort eyeliner maar ik heb jarenlang dat met oogpotlood gedaan.

Kan wel hoor, dan krijg je een wat meer blurry lijntje. Met eyeliner echt een strakke streep (als je het goed doet tenminste).


Pfieuw!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Sep 2017 13:35

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Ik doe ook oogpotlood zowel onder als boven. Met liquid spul kan ik gewoon niet omgaan.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Sep 2017 14:01

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Met stip op 1: huishouden, behalve de was. Al ben ik ook altijd wel blij als het klaar is.
De k*tklusjes op het werk doen, soms voel ik me echt het hulpje. Al hoort die taak er ook bij, het gaat om de manier waarop.
To do lijstjes maken, al kan ik niet zonder. M'n hoofd is een vergiet momenteel.
Op tijd naar bed gaan.
Boodschappen doen, ik vergeet heel vaak wat.
Mensen op hun "fouten" wijzen (bijv. een vriendin vragen om het geld van een etentje over te maken).
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Sep 2017 14:04

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Kira schreef:-Kinderfeestjes, mijn zoon heeft ook geloof ik maar 2 keer een feestje gegeven, andere jaren ben ik met hem een dag weg geweest, mocht hij kiezen: dolfinarium of een feestje? :P

Ik vind nog veel meer niet leuk, maar kom er nu even niet op. Dat vind ik ook niet leuk trouwens.
Dat vind ik echt jammer om te lezen. Vind hij dat niet lastig kiezen? Ik weet niet hoe oud je zoontje is.

De laatste herken ik dan wel weer haha. Ik bedacht iets, wilde reageren en nu heb ik geen idee meer.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Sep 2017 14:19

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Ik quote nog even de t.o. :angel:

En dan bedoel ik niet de dingen die (bijna) niemand leuk vindt, zoals het huishouden, maar dingen die mensen vaak leuk vinden, maar die jij echt niet leuk vindt.
<<

Anoniem245

Bericht 14 Sep 2017 14:40

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Girli schreef:
Kira schreef:-Kinderfeestjes, mijn zoon heeft ook geloof ik maar 2 keer een feestje gegeven, andere jaren ben ik met hem een dag weg geweest, mocht hij kiezen: dolfinarium of een feestje? :P

Ik vind nog veel meer niet leuk, maar kom er nu even niet op. Dat vind ik ook niet leuk trouwens.
Dat vind ik echt jammer om te lezen. Vind hij dat niet lastig kiezen? Ik weet niet hoe oud je zoontje is.

De laatste herken ik dan wel weer haha. Ik bedacht iets, wilde reageren en nu heb ik geen idee meer.


Nee vind hij helemaal niet lastig kiezen haha! Hij is sowieso midden in de zomervakantie jarig, dus niet midden in het schooljaar. Hij is nu 11 trouwens. Hij nodigt zijn echte vriendjes wel uit voor zijn verjaardag maar een speciaal kinderfeestje houden we dus niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2017 14:43

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Carrie schreef:Ik quote nog even de t.o. :angel:

En dan bedoel ik niet de dingen die (bijna) niemand leuk vindt, zoals het huishouden, maar dingen die mensen vaak leuk vinden, maar die jij echt niet leuk vindt.


:good:
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 14 Sep 2017 16:00

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Duizendmaal dank, Carrie.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Sep 2017 16:09

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Ik draag ook bijna nooit make up en als ik dan weer iets nieuws gekocht heb neem ik me voor om het vaker aan te brengen want het staat zo leuk.

En dat gaat dan 1 ochtend goed. Doei geld :P
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2017 16:28

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

In mijn eentje koffiedrinken vind ik niet leuk. Ik ben wel een echte koffieleut, en lust graag koffie. Maar als ik alleen ben ga ik dus geen koffie drinken.
<<

Anoniem249

Bericht 14 Sep 2017 18:07

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Oh ja vooruit plannen! Dat haat ik echt. Dat je hele agenda vol staat met afspraken een hele maand vooruit. WAAROM? Dan is er toch geen ruimte meer voor spontaniteit. Wat nou als ik die dag helemaal geen zin heb om af te spreken? Word er ook heel kirbbig en onrustig van.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 14 Sep 2017 18:12

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Claire maar soms moet je wel toch met familie en vrienden ver weg en werken verdeeld over alle dagen inclusief weekend... is niet perse leuk nee.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:16

Bericht 15 Sep 2017 13:00

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Shoppen. Ik heb er een hekel aan om kleding en schoenen in de winkels te passen dus dat doe ik ook nooit. Lang leve het bestellen op internet :smile:

Edit: oh ja en zwemmen zie ik ook voorbij komen. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst ben gaan zwemmen :laughcry:
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 15 Sep 2017 13:39

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Claire**** schreef:Oh ja vooruit plannen! Dat haat ik echt. Dat je hele agenda vol staat met afspraken een hele maand vooruit. WAAROM? Dan is er toch geen ruimte meer voor spontaniteit. Wat nou als ik die dag helemaal geen zin heb om af te spreken? Word er ook heel kirbbig en onrustig van.


ja dit ook! Ik begin er langzamerhand aan te wennen, maar als ik dan de volgende maand in m'n agenda open doe en zie dat elk weekend gevuld is... Daar krijg ik spontaan weer stress van ook al zijn het in principe leuke dingen,


En blij te lezen dat er meer mensen oogpotlood op hun ooglid doen. Ik dacht even dat ik een nog grotere noob met make-up was dan dat ik sowieso al ben haha
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Sep 2017 17:24

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Lady schreef:- Midgetgolf
- Tuinieren
- Creatief bezig zijn (met de kids :silent: )
- Zwemmen



Ik vul dit ook nog aan met:
- in bad gaan
- eetweeklijstjes maken en inslaan
- uitgebreid make zou doen. Ik heb niet eens foundation, primer oid in huis, zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten gebruiken.

En stoelendans bij etentjes vind ik ook stom!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem249

Bericht 18 Sep 2017 15:47

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Pippa schreef:Claire maar soms moet je wel toch met familie en vrienden ver weg en werken verdeeld over alle dagen inclusief weekend... is niet perse leuk nee.
Ja soms, maar niet elke week toch? Vind t echt vreselijk als m'n agenda al 2 a 3 weken van tevoren helemaal volloopt.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Sep 2017 15:49

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Claire**** schreef:
Pippa schreef:Claire maar soms moet je wel toch met familie en vrienden ver weg en werken verdeeld over alle dagen inclusief weekend... is niet perse leuk nee.
Ja soms, maar niet elke week toch? Vind t echt vreselijk als m'n agenda al 2 a 3 weken van tevoren helemaal volloopt.


Haha ik werk 75% van de weekenden geloof ik, dus heb weinig keuze dan, ik vind het ook vreselijk hoor, maar zoals nu weet ik niet hoe ik me voel wat erin resulteert dat ik vrienden al 2 maanden en familie 1,5 maand niet heb gezien.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem249

Bericht 18 Sep 2017 15:55

Re: Welke bezigheid vind jij niet leuk?

Maar als je vrienden en familie niks zouden plannen, dan zouden jullie toch spontaan elkaar kunnen zien?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers