Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wipstoel

<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 13 Sep 2017 15:06

Re: Wipstoel

Wij hebben er 1 van titaniumbaby. Schijnt van alles met te kunnen qua draai- en zitrichting etc.
Het enige waar die voor gebruikt word is dat de kleine jongen zo af en toe even bij grote zus word gezet als ik snel wil douchen bijv in het weekend. Maar heb hem tot nu toe niet gebruikt omdat hij beneden of in de box ligt of in zijn babykuip van stokke ligt.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 13 Sep 2017 15:26

Re: Wipstoel

Wij hebben de babybörn balance en die hebben we wel veel gebruikt. Hij neemt maar heel weinig ruimte in, dus makkelijk mee te nemen. Wij hadden hem op tafel staan bij het eten als de kinderen wakker waren. Ik gebruikte hem ook veel bij het douchen. Dan stond ik er eerst alleen onder en keek de baby vanuit de wipstoel toe en daarna pakte ik de baby op de arm en douchten we samen. Daarna legde ik de baby dan weer warm ingewikkeld terug en dan kon ik me afdrogen. Ik zou deze wipstoel eigenlijk niet willen missen.
<<

Anoniem209

Bericht 13 Sep 2017 15:59

Re: Wipstoel

Ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Baby zakte iedere keer weg. Heb altijd de hapjes vanuit de maxicosi gedaan.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Sep 2017 18:53

Re: Wipstoel

Wij hadden er een van chicco, mijn nichtje dat die ook en die beviel prima. Heb van haar een koeka hoes voor eroverheen dus helemaal prima:)
⁠♡♡♡
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Sep 2017 19:27

Re: Wipstoel

Wij hebben een Babybjörn Balance. Ik ben zo blij met dat ding. De oudste twee hebben er veel ingezeten en de jongste zit er nu veel in. Ik zou die wipstoel niet willen missen.
2011 2012 2017
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 14 Sep 2017 06:22

Re: Wipstoel

Wij hebben een simpele, geen idee welk merk. Niet veel gebruikt, soms om haar even op zolder of in de keuken bij ons te zetten alswel daar bezig waren. En voor haar eerste hapjes. We hebben em alweer opgeborgen, nu wil ze toch alleen maar rondkruipen.
december 2016
juli 2019
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Sep 2017 07:31

Re: Wipstoel

Wij hadden er 1 van stokke maar dat ding was rete irritant. Heb via marktplaats toen een baby Björn balance gehaald en dat was ideaal. Maar vanaf 6 maanden in de kinderstoel dus gebruiksperiode is kort.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 14 Sep 2017 15:48

Re: Wipstoel

Wij hadden een goedkope wipstoel zonder poespas.
Gebruikte deze bijvoorbeeld tijdens het koken.
Dan stond de wipstoel in de keuken en konden ze mij zien.

Ook namen we hem wel mee als we op visite gingen.
Ze hebben er nooit in geslapen.
Met het fruithapje gebruikte ik hem ook wel.
Dan zette ik de wipstoel op de bank om een fijne hoogte te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 15 Sep 2017 09:25

Re: Wipstoel

Wij hebben er een van Stokke. A heeft er wisselend ingelegen. In het begin regelmatig. Van maand 5 tot 10 niet veel en nu weer meer. Ze drinkt haar fles in de wipstoel. Dan drinkt ze haar hele fles leeg. Als ze bij je zit wil ze al snel weer weg.
Ze kijkt er ook wel eens tv in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem251

Bericht 15 Sep 2017 21:30

Re: Wipstoel

Wij hebben die van Stokke Steps, die kan ook bovenop de grote Stokke Steps stoel. Op zich wel een fijne wipper. Boven hebben we zo'n hysterische van Fisher Price, geleend. Maar eigenlijk zit ze daar veel beter in, het is meer een 'kuipje' en ze zit minder vast (kan ook een nadeel zijn). Dochter vindt ze beide wel prima.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Sep 2017 21:48

Re: Wipstoel

E vond die van Fisher-Price echt geweldig, het jammere was dat hij daar wel vrij snel uitgegroeid was, het was niet zo'n heel stevige, maar toch wel een goede aankoop. Hij heeft er veel in gezeten. Wij hadden trouwens bijna alles van de Fisher Price Rainforest lijn, hij vond het allemaal leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Sep 2017 09:17

Re: Wipstoel

Wij hadden boven een goedkope wipstoel staan. Vond ik heel fijn als ik even wilde douchen, daar heb ik hem bij beide kinderen voor gebruikt.
We hadden ook een schommelstoeltje gekregen met muziekjes. Daar heeft vooral dochter heel veel in gezeten, als wij aten bijvoorbeeld (we aten toen nog op de bank, haha). Bij de jongste aten we inmiddels aan tafel, dus die heeft juist veel in de newborn-inzet van de TrippTrapp gezeten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers