Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Sep 2017 14:55

Re: Interne opleiding - new Born

Beetje jammer maar eigenlijk wel fijn dat de keuze voor jullie gemaakt is dan nu. Hopelijk vindt hij snel iets Anders!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Sep 2017 15:11

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Jammer voor hem maar ook wel heel fijn. Eigenlijk ben ik vooral heel blij voor jullie dat jullie niet voor deze keuze komen te staan op deze manier. Ik zat er echt mee in m'n maag voor je. Hoop natuurlijk wel dat hij gauw een baan krijgt!
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 09 Sep 2017 15:17

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Hopelijk volgt er gauw een baan die beter past bij jullie nieuwe rollen als papa en mama. 'Fijn' dat dit dilemma voor nu is opgelost. Voel je zelf ook opluchting?
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 09 Sep 2017 15:22

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Ergens wel, om de situatie, maar ik gun mijn vriend na een hoop pech, overspannen en stomme ex baas wel geluk met een leuke en uitdagende baan en die lijkt wel erg ver weg en ik gun het hem zo.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 09 Sep 2017 15:57

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Wel balen voor hem dat het niet door is gegaan maar het scheelt weer een keuze maken.

Hopelijk vind hij snel iets anders.
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 09 Sep 2017 16:00

Re: Interne opleiding - new Born

Skyler schreef:
Studiebol schreef:Iemand schrijft dat je vriend het nooit meer over kan doen, dat klopt helemaal. Maar misschien zijn situaties ook gewoon soms zoals ze zijn. Mijn vriend is ook vaak in het buitenland, toen onze dochters 6 dagen oud waren moest hij een week naar het buitenland, was dat fijn? Nee natuurlijk niet maar het is zo als het is en zo is het hier altijd gegaan.


Ik zei dat, onder andere. Ik denk toch dat jouw situatie in de kern niet 100% vergelijkbaar is met die van Pippa en man. Jouw partner had deze job al voordat je zwanger raakte, toch? Dan stop je niet zomaar met je werk vanwege de komst van kinderen. De term 'het is zoals het is' vind ik hier te simpel. Het is niet dat er slechts één vacature beschikbaar is die zou kunnen aansluiten. Daar heeft hij wel degelijk een keus in.


Het is ook niet dat ik wil vergelijken hoor want de situatie is zeker heel anders. Maar Pippa geeft aan dat wat hij nu krijgt door middel van de uitkering eigenlijk niet eens de vaste lasten dekt.. en dan denk ik ja dan is het niet anders en moet je dus die baan wel gaan doen ook al is het niet de ideale situatie. Pippa benoemt namelijk ook een aantal keer dat er verder niks loopt en er moeilijk iets te vinden is. Vandaar mijn "het is zoals het is"
:heart: :heart: 2011
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Sep 2017 17:29

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Jammer! Maar dan heeft het misschien zo moeten zijn. Fijn dat jullie nu de keus niet meer hoeven te maken.
Hopelijk vindt hij een andere leuke baan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem278

Bericht 10 Sep 2017 09:25

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Misschien maar goed dat de keuze gemaakt is. Maar ik hoop dat je vriend snel een fijne baan in zijn branche vindt!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Sep 2017 11:04

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Jammer van de baan en fijn dat het dilemma is opgelost. Nu op naar de volgende sollicitatie, hopelijk is dat er eentje zonder haken en ogen en met succes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem222

Bericht 10 Sep 2017 14:14

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Hee wat vervelend dat je vriend weer werkloos is Pippa. Ik dacht dat hij juist een tijdje geleden iets nieuws had gevonden. Mega balen!

Als hij nu gewoon werk zou hebben zou ik het een ander verhaal vinden, maar in dit geval zou ik het meeega kut vinden maar ook graag willen dat hij die kans grijpt. Wellicht valt er qua nachten nog wat te regelen als hij aangenomen is en anders overleef je het ook wel weer, hoe rot ook.

Oh sorry! Ik had alleen pagina 1 gelezen.
<<

Anoniem222

Bericht 10 Sep 2017 14:20

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Wat voor werk zoekt hij Pippa? Misschien kan ik iets voor hem betekenen? Of een van mijn collega's?
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 10 Sep 2017 20:00

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Mijn man was vrachtwagenchauffeur. Toen onze zoon geboren was heeft hij 3 weken vakantie gehad en daarna weer gaan werken. Hij was dan van maandag tot vrijdag weg.
Wij waren dit natuurlijk al gewend en ik wist dat ik er 'alleen' voor kwam te staan dit maakte het wel anders denk ik.
Neemt niet weg dat het soms best pittig was. Ik had wel hulp van moeder en schoonmoeder maar heb er niet veel gebruik van gemaakt voor de nachten.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 11 Sep 2017 13:08

Re: Gaat niet door - Interne opleiding - new Born

Ik lees nu dat je vriend niet door is. Wat een dubbel gevoel, maar dan heeft het vast zo moeten zijn.
Ik zou anders ook hebben gezegd: Absoluut niet. Voor mij zou de grootste reden zijn dat mijn man dan veel teveel zou missen. Laat staan dat ik alles alleen moest doen.

Hopelijk heeft je vriend snel uitzicht op wat anders!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers