Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

<<

Anoniem234

Bericht 05 Sep 2017 22:48

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Hier word voor het naar school gaan niet buiten gespeeld. Vind 6:30 echt bizar vroeg. Dan slapen we hier allemaal nog. Zou er wel wat van zeggen hoor.
<<

Anoniem245

Bericht 06 Sep 2017 07:04

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Voor school nooit, in het weekend vind ik 9u ook vroeg.
Ik hoor hier in de wijk de kinderen vanaf ongeveer 10u. Zoon zelf komt tegenwoordig pas om 10u het bed uit, maar hij is nooit van het buiten spelen geweest in de ochtend.

Mijn buurmeisje heeft wel eens buiten gespeeld om 6.30 met haar twee gllende nichtjes en toen heb ik de buurvrouw een appje gestuurd of ze nog even twee uurtjes naar binnen konden.
<<

Anoniem231

Bericht 06 Sep 2017 07:50

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Daar mag je best wel iets van zeggen!
Ik gooi de deur open zodra wij beneden komen. Zoon kan dan zelf naar buiten en binnen. Dit is rond half 8/8 uur. Dan gaat hij nog niet vaak maar als hij gaat, dan moet hij stil zijn.
Onze buren zijn om 7 uur weg dus hebben er geen last van. Op zondag 9 uur en zaterdag rond 8 uur dat de deur open gaat. Op zaterdag is de buurman rond 8 uur ook al bezig met herrie maken. Dus dan kan dat best.

Hij vraagt in de avond of hij moet stoppen met klussen als zoon naar bed gaat (zoon wil altijd even kijken waar de herrie vandaan komt) maar dat hoeft hij nooit. Ik hou dus ook in die zin rekening met hun. Ik hoor hun hond buiten en dan mag zoon ook naar buiten.
Voordeel is wel dat de buren het raam aan de voorkant hebben.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Sep 2017 08:03

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Doordeweeks na 8 uur en in het weekend na 9 uur. Maar nu vraagt hij er zelf nog niet om dus laat ik de deur lekker dicht. Ik zit zelf ook nog in pyjama.
2016
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 06 Sep 2017 10:44

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Ik 6.30 wel erg vroeg en zou daar ook wat van zeggen.
Zoon komt eigenlijk nooit voor 9 uur buiten.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2017 10:52

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Er wordt trouwens sowieso niet gegild, dan gaat ze naar binnen, ongeacht het tijdstip.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 06 Sep 2017 11:55

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Niet voor 10 uur hier.
En als er geschreeuwd en gegild wordt, moeten ze naar binnen. Nu is dat best sneu, want mijn buurkinderen schreeuwen, gillen en janken aan beide kanten. Maar ik heb daar een hekel aan.
04-2014
10-2015
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 06 Sep 2017 14:14

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

's morgens voor schooltijd spelen ze nooit buiten. In het weekend op z'n vroegst 09.00 uur.
Ik vind dat je er echt wat van kunt zeggen. 06.30 is niet normaal.

Bij gillen en schreeuwen haal ik ze naar binnen.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Sep 2017 13:51

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Hier wordt er voor school ook niet buiten gespeeld.
In het weekend is hij ten vroegste 9u buiten, meestal nog wel later.
2012 & 2016
<<

Aaf

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Jun 2017 23:51

Bericht 07 Sep 2017 14:56

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Carrie schreef:Er wordt trouwens sowieso niet gegild, dan gaat ze naar binnen, ongeacht het tijdstip.


Hier ook zo. Mijn kinderen spelen niet voor 09.30 buiten.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Sep 2017 13:31

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Ik vind vanaf 9 uur ook wel schappelijk denk ik.

Vraagje. Mijn buren hebben twee kinderen. Die kinderen krijsen elke dag wel een paar uur, echt janken, schreeuwen, ruzie maken met elkaar (zijn een jaar of 4 en 6). Ik kan ook horen wat ze zeggen, terwijl ons huis helemaal niet zo heel gehorig is. Nou snap ik dat je een krijsend kind niet zo makkelijk stil krijgt maar inmiddels (na 4 jaar), begin ik het toch wel een beetje zorgelijk te vinden, naast het feit dat ik er last van heb. Maar ik kan moeilijk aanbellen en vragen waarom die kinderen altijd zo hysterisch zijn toch?
<<

Anoniem250

Bericht 08 Sep 2017 16:03

Re: Vanaf hoe laat spelen jouw kinderen buiten?

Kan best. Dan zijn ze zich er in ieder geval bewust van dat jullie het horen/ er last van hebben. Ik denk alleen niet dat het gewenste effect; meer stilte en minder gekrijs, bereikt wordt. Misschien hoor je de buurvrouw straks zeggen "stil zijn, de buurvrouw heeft last van je". En dan kijk je het kind de volgende keer dat je hem/haar ziet zo boos aan dat hij/zij niet meer durft te krijsen. Want dan wordt de enge buurvrouw boos.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers