Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kerstmarkt

<<

Anoniem165

Bericht 18 Okt 2013 20:39

kerstmarkt

Mijn vriend en ik willen in december naar een kerstmarkt in duitsland.
We willen dan 3 dagen gaan zodat we ook nog wat anders leuk kunnen doen.

Welke kerstmarkt vinden jullie het leukst?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Okt 2013 20:46

Re: kerstmarkt

Met een paar dagen eraan vast vind ik Keulen erg leuk. Mooie stad ook.
Eigenlijk is elke kerstmarkt in Duitsland leuk vind ik, haha. Lekker struinen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Okt 2013 21:49

Re: kerstmarkt

Ik ben 2 keer naar de kerstmarkt geweest in Oberhausen. Je hebt er daar ook een heel groot winkelcentrum (CentrO) bij.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Okt 2013 21:54

Re: kerstmarkt

Dusseldorf is volgens mij best leuk. En Keulen sowieso!

Edit: Aachen! Daar ben ik ook ooit geweest bedenk ik me net.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 18 Okt 2013 23:57

Re: kerstmarkt

Peyton schreef:Ik ben 2 keer naar de kerstmarkt geweest in Oberhausen. Je hebt er daar ook een heel groot winkelcentrum (CentrO) bij.


Dit kan ik je ook aanraden. Leuke kerstmarkt en in Oberhausen is vast genoeg leuks te doen. Maar dusseldorf en bremen is ook leuk!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem83

Bericht 19 Okt 2013 00:03

Re: kerstmarkt

Ik ben al op heel veel Duitse kerstmarkten geweest. Düsseldorf is leuk, Keulen ook maar druk. Bremen vond ik ook een toppertje, Oldenburg ook. Mainz ook leuk. Nurnberg en regensburg beetje ver weg, maar erg mooi. Ze hebben allemaal wel wat. In wat kleinere dorpen zijn ze altijd zo knus. Degene met het lekkerste eten en drinken en sfeer zitten toch wel in Beieren vinden wij.
<<

Anoniem40

Bericht 19 Okt 2013 00:06

Re: kerstmarkt

Ik ben vorig jaar in Dusseldorf geweest. Ik vond het wel leuk, maar helemaal ideaal als je er ook leuk kunt winkelen. Na 2 uur gluhwein drinken heb je die kraampjes wel gezien naar mijn idee.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Okt 2013 12:08

Re: kerstmarkt

Ik vind Düsseldorf erg leuk. Wij gaan altijd eerst winkelen en als het dan gaat schemeren over de kerstmarkt. Vind ik altijd zo leuk als al die lichtjes dan branden. Er hangt dan zo'n gezellige sfeer. Dit jaar ga ik helaas niet omdat ik het altijd veel lopen vind op zo'n dag. En dat ga ik nu met mijn zwangerschap niet redden helaas. Keulen is ook leuk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Okt 2013 12:25

Re: kerstmarkt

Ik vond Oberhausen echt heel erg tegenvallen.
Vond het winkelcentrum nog het leukste van alles.

Had op de kerstmarkt echt kraampjes verwacht met kerstballen en slingers en dingen. Maar 90% was eten en drinken, de rest was vanalles en nog wat en hier en daar was wat kerstigs te vinden.
<<

Anoniem83

Bericht 20 Okt 2013 12:31

Re: kerstmarkt

Ja dat is eigenlijk altijd wel. Veel eten en drinken en de andere helft is prullaria, gebreide dingen, kleedjes, beeldjes, kaarsen, houten speelgoed en maar een klein deel echt kerstversiering. Bij schemer/donker is het wel het leukst. Als je een grote kerstmarkt hebt zit er nog wel een gedeelte kermis bij voor de kinderen of een ijsbaan (was paar jaar geleden in Düsseldorf ook).

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers