Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tevreden met je man?

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 19 Okt 2013 10:21

Re: Tevreden met je man?

Ik ben héél tevreden met Björn. Hij is behoorlijk gespierd, niet te harig, gewoon sexy!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 19 Okt 2013 12:15

Re: Tevreden met je man?

Marsy31 schreef:Mijn vriend is 1.85 en 95 kilo. Hij heeft een buikje waar hij een spuughekel aan heeft en het probeert eraf te krijgen, voor mij hoeft het niet, vind het wel lekker zacht haha. Maar is wel waar dat je het kunt zien in een tshirt nu, dat is voor een 25jarige natuurlijk niet heel leuk. Hij heeft zichzelf het doel gesteld afgevallen te zijn voor onze Thailand reis in april volgend jaar. Mijn vriend heeft wel hele gespierde armen, zo sexy, hij is dan ook heel sterk. Verder is het vet allemaal goed verdeeld :yes:


Qua lengte en gewicht klopt het niet, maar hij heeft ook een buikje waar hij vanaf wil. Volgens mij wil hij dat voor de bruiloft weg hebben, dus hij heeft nog tot ergens in 2015. Voor mij hoeft het ook niet persé, maar voor zijn gezondheid is het beter dat hij dat buikje niet heeft.
Verder heeft hij ook gespierde armen en daar ben ik meteen al op gevallen :angel: Daarnaast vind ik dat hij een knappe vent is, dus ik heb niks te klagen! :heart: Hij kleedt zich goed, verzorgt zich goed....
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem44

Bericht 19 Okt 2013 12:40

Re: Tevreden met je man?

Ja, heel tevreden. Hij ziet er goed uit, maar ik moet zeggen dat wij beiden niet heel hoge eisen aan elkaars uiterlijk stellen. Het gaat om het totaalpakket, niet om een kilo meer of minder, of de mate van gespierdheid, harigheid, of lengte. We voelen ons fijn bij elkaar, dat is wat telt.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Okt 2013 13:13

Re: Tevreden met je man?

ED maar de vraag was over het uiterlijk. En ja natuurlijk gaat hem meer dan dat. Ik heb het ook al in ander topic over gehad haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Okt 2013 13:17

Re: Tevreden met je man?

Ik ben heel tevreden, hij niet. Hij is op dieet, want de zwangerschapskilo's zijn er bij hem nog niet af :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 19 Okt 2013 13:26

Re: Tevreden met je man?

Ja, hoewel ik t voor z'n gezondheid het heel fijn zou vinden als ie nog meer afvalt maar daar is ie ook mee bezig.
<<

Anoniem 3

Bericht 19 Okt 2013 13:46

Re: Tevreden met je man?

Ben zeker tevreden :D
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Okt 2013 20:15

Re: Tevreden met je man?

Ik ben hartstikke tevreden! Hij wil zelf graag wat afvallen, maar hij is nou eenmaal groot en breed gebouwd..ik vind 'm super zoals ie is :).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Okt 2013 23:18

Re: Tevreden met je man?

Ik ben tevreden! Vooral zijn lengte en bouw vind ik heel fijn. Maar als ik heel eerlijk ben zou ik het wel leuk vinden als 'ie weer ging sporten en er een paar kilo af ging. Dat wil hij zelf ook, maar de omstandigheden (megadruk op werk en knieblessure) helpen op het moment niet mee. Komt vanzelf wel weer dus.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 20 Okt 2013 08:53

Re: Tevreden met je man?

Ja ik ben zeker tevreden. Mij vriend is lang en slank gebouwd en dat vind ik mooi. Hij heeft wel aanleg voor het krijgen van een buikje, maar is zich daar zelf erg van bewust.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Okt 2013 09:00

Re: Tevreden met je man?

Ik ben ook tevreden. Hij is alleen iets te mager, er mag wel een aantal kilo (aan zowel vet als spieren) bij. Hij mag wat breder worden dus. Hij heeft een piepklein 'buikje', maar dat komt met name door het bier en zijn werk als kok :wink:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Okt 2013 19:35

Re: Tevreden met je man?

Jazeker, ik val op (oudere) lange mannen met donker haar. Mijn vriend is niet zo oud hoor, maar 5 jaar ouder dan ik maar hij wordt met de jaren echt steeds knapper. Hij wordt nu ook een beetje grijs en dat staat hem wel. Hij heeft ook een stoppelbaartje en die begint ook steeds een beetje grijzer te worden. Mijn vriend sport 4 keer per week, maar is niet atletisch gebouwd. Hij is een beetje stevig, dat vindtie zelf niet zo geweldig maar ik vind het wel sexy. Hij loopt nu as we speak binnen na een rondje hard lopen en dat ziet er wel lekker uit, whaha. Nou, genoeg complimenten gegeven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2013 19:45

Re: Tevreden met je man?

SoGood, ik ben toch zo benieuwd naar een foto van die man van jou hè! PM? :angel:
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Okt 2013 20:07

Re: Tevreden met je man?

Bliss, dat wil ik best doen maar ik denk dat ie het uit maakt als hij er achter komt dat ik stiekem foto's van hem rondstuur!
<<

Anoniem16

Bericht 20 Okt 2013 20:13

Re: Tevreden met je man?

Mijn man is te zwaar, ikzelf ook wat maar zoiets boeit me eigenlijk niet. We houden van lekker eten en hij is gewoon goed voor mij zoals hij is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2013 20:21

Re: Tevreden met je man?

SoGood schreef:Bliss, dat wil ik best doen maar ik denk dat ie het uit maakt als hij er achter komt dat ik stiekem foto's van hem rondstuur!


Ik beloof dat ik het hem niet zal vertellen!
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Okt 2013 20:24

Re: Tevreden met je man?

Ik geloof dat je PM hebt. :wink:
<<

Anoniem23

Bericht 20 Okt 2013 20:30

Re: Tevreden met je man?

Noouu! Nu ben ik benieuwd naar meneer SoGood!

Ik ben heel tevreden over mijn vriendje. Hij is de leukste van de wereld. En ook de knapste! Vind ik dan, haha.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 20 Okt 2013 22:09

Re: Tevreden met je man?

Meer dan tevreden! Slank en gespierd, prachtige ogen, stoppelbaardje, warrig haar en dat kontje!
AfbeeldingAfbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 20 Okt 2013 22:19

Re: Tevreden met je man?

Ik ben erg tevreden met mijn vriend, slank, iets gespierd, verzorgd en stoer. Vind het echt fijn dat hij tijd besteed aan zijn lichaam.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Okt 2013 09:34

Re: Tevreden met je man?

Ik ben erg tevreden met mijn vriend. Hij heeft een tengere lichaamsbouw, geen greintje vet. Hij is niet gespierd, dus ik kan me voorstellen dat mensen hem mager vinden maar voor mij is hij perfect. Hij heeft donker haar en groene ogen. In mijn ogen ziet hij er prachtig uit.
<<

Anoniem27

Bericht 22 Okt 2013 10:25

Re: Tevreden met je man?

Breed gebouwd maar niet te breed. Ik voel me iig veilig bij hem. Hij is niet super groot maar ik ben zelf een kabouter haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2013 10:31

Re: Tevreden met je man?

SuperGrover schreef:Ik ben héél tevreden met Björn. Hij is behoorlijk gespierd, niet te harig, gewoon sexy!


:thumbup:
<<

Anoniem75

Bericht 22 Okt 2013 10:47

Re: Tevreden met je man?

Ik ben heel tevreden met mijn man. Het is geen model en hij is wat ouder maar hij is echt zo ontzettend lief voor mij en we hebben het altijd heel gezellig samen. Nee ik zou hem echt niet kunnen en willen missen en hij is echt de man voor mij :heart:
<<

No. 3

Bericht 22 Okt 2013 13:33

Re: Tevreden met je man?

In het begin van onze relatie vond ik mijn vriend te mager en smal. Inmiddels ben ik daar helemaal aan gewend en vind ik hem prachtig. Hij heeft een six-pack, mooi borsthaar en in verhouding brede schouders. Z'n gezicht vind ik overigens práchtig, daar ben ik altijd al stapelverliefd op geweest. Hij zou van mij wel wat meer mogen sporten, zodat 'ie wat sterker wordt en z'n spieren wat meer ontwikkelt. Maar als 'ie dat niet doet, vind ik het ook best.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers