Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekker zittende pumps/nette schoenen

<<

Anoniem223

Bericht 30 Aug 2017 14:36

Lekker zittende pumps/nette schoenen

Omdat ik een bruiloft heb in oktober wil ik alvast op zoek naar schoenen, die ik voor die tijd goed kan inlopen. Ik heb namelijk echt heel moeilijke voeten en krijg van bijna alle schoenen pijn. Ik ben tegen die tijd ongeveer 16 wk zwanger, dus echt charmant ga ik me niet voelen vrees ik. Ik wil dus graag een elegante schoen onder mijn allesverhullende jurk (die ik nog moet gaan zoeken, maar dat doe ik wel een weekje voor de dag, dan weet ik precies hoe dik ik ben).
Heel hoge hakken is geen optie, dat doet echt te veel pijn (aan mijn tenen vooral, ik heb brede voorvoeten en smalle hakken). Wie weet iets elegants met toch een hakje, maar niet oma-achtig? En wat dus lekker zit (liefst met een meeverende zool ofzo).
<<

anoniem224

Bericht 30 Aug 2017 14:38

Lekker zittende pumps/ nette schoenen

Oh ik lees mee. Ik ben ook op zoek!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 30 Aug 2017 18:06

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Als je brede voorvoeten hebt, moet je opzoek naar pumps met een H of G leest. Deze zijn breder. Je kan dan eens kijken bij de merken Jana en Gabor.
ik heb zelf laatst pumps van Jana gekocht (Stukje betaalbaarder dan Gabor) en heb dus ook hele brede voorvoeten en pas daardoor veel schoenen niet, en zelfs deze met de "standaard" breedte zaten goed:
http://www.sarenza.nl/jana-shoes-anis-s ... 0000109657
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2017 19:03

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Ik dacht ook aan schoenen van Verhulst, maar nu ik even snel kijk naar de najaarscollectie is het oudbollig. Ze lopen alleen heerlijk en hebben echt een heerlijk voetbed.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Aug 2017 19:37

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Bij Clarks hebben ze vaak comfortabele modellen. Ook hebben ze daar vaak een extra brede variant.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 07:41

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Sawadee schreef:Als je brede voorvoeten hebt, moet je opzoek naar pumps met een H of G leest. Deze zijn breder. Je kan dan eens kijken bij de merken Jana en Gabor.
ik heb zelf laatst pumps van Jana gekocht (Stukje betaalbaarder dan Gabor) en heb dus ook hele brede voorvoeten en pas daardoor veel schoenen niet, en zelfs deze met de "standaard" breedte zaten goed:
http://www.sarenza.nl/jana-shoes-anis-s ... 0000109657


Ik heb dus alleen brede tenen, ik krijg altijd pijn aan de tweede teen (naast de kleine teen). Mijn hakken zijn dan weer smal. Ik vind dus nooit een schoen waar mijn voeten goed in passen: voor te strak, achter schiet ik eruit (ook met zooltjes, die dingen die je achterin plakt enz).
Ik heb 1 paar van Gabor die wel oke zitten, maar niet top en zeker niet voor een hele dag en avond.

NOg een harde eis is dat ze van leer zijn, van buiten en van binnen. Omdat ik heel erg warme voeten heb kan ik geen synthetisch materiaal verdragen.

Deze van de link vind ik persoonlijk niet zo mooi door het materiaal (die plastic hak vind ik niet zo mooi) en de hakhoogte ook niet echt.
Mijn budget is ca 150 euro.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2017 07:48

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Ik kan ook totaal niet op hakken lopen maar heb nu voor de bruiloft van m'n zus schoenen van Peter Kaiser gekocht. Die zitten echt lekker!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 08:27

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Oh daar heb ik ook mooie van gezien online, met niet al te hoge hakken. Eens uitzoeken waar ze dat merk verkopen om wat te passen. Dankje!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 31 Aug 2017 08:43

Lekker zittende pumps/ nette schoenen

H en G leest schoenen zijn dus ook enkel breder bij de voorvoet en niet bij de hiel, daarom adviseerde ik dat ook :-) . Daarnaast heb je van die stukjes leer of siliconen die je achterin kan plakken om dat probleem op te lossen.
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 08:57

Re: Lekker zittende pumps/ nette schoenen

Sawadee schreef:H en G leest schoenen zijn dus ook enkel breder bij de voorvoet en niet bij de hiel, daarom adviseerde ik dat ook :-) . Daarnaast heb je van die stukjes leer of siliconen die je achterin kan plakken om dat probleem op te lossen.


Die plakstukjes werken dus niet bij mij helaas. Maar wel een idee om eens te gaan passen.
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 09:01

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Ik zie nu deze van Peter Kaiser. Heel eenvoudig maar ik vind ze wel mooi door de suede hak. Misschien wat tuttig door de lage hak, maar hoger lijkt me niet comfortabel voor hele dagen lopen.

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2017 09:08

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Dat is vrijwel hetzelfde model als ik heb gekocht, alleen heb ik een iets hogere hak en andere kleur. Maar ik vind ze dus echt lekker zitten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem223

Bericht 31 Aug 2017 09:30

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Marin schreef:Dat is vrijwel hetzelfde model als ik heb gekocht, alleen heb ik een iets hogere hak en andere kleur. Maar ik vind ze dus echt lekker zitten!


Mooi! Er is idd ook nog een versie met iets hogere hak, die vind ik ook mooi. Maar die lopen dus ook nog comfortabel? Misschien gewoon een paar verschillende bestellen.
Het jurkje ga ik ivm zwangerschap pas een week van tevoren kopen, omdat ik nog geen idee heb hoe "dik" ik dan ben. Dus qua kleur weet ik het niet zo goed. Ik zat ook nog aan nude te denken. Maar dan heb ik er in de winter weer zo weinig aan. Nachtblauw staat me altijd wel beter dan zwart, dus vandaar dat ik aan de donkerblauwe dacht. Ik wil ook het donkerblauwe kanten jurkje van Mamalicious straks voor December, daar passen ze dan ook bij.
<<

Anoniem223

Bericht 02 Sep 2017 16:12

Re: Lekker zittende pumps/nette schoenen

Het zijn deze geworden van Gabor. Kan ik ze proberen in te lopen voor die tijd. Heb ze aangehad van de winkel naar de auto (10 min) en toen moest ik ze wel echt uit doen. Blaren aan mijn hielen en de tweede teen zat weer klem. Hoop dat het goed komt.... Gabor was het merk wat je het beste kon nemen als je brede voeten had zei de verkoopster. Er was nog een merk met een lekker zacht voetbed, maar die waren dus weer te smal aan de voorkant helaas.

Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron