Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Matras

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Aug 2017 21:56

Matras

Waar komt jullie matras vandaan? Wij moeten een nieuwe en ik wil even bij Ikea kijken maar mijn vriend pertinent niet.
Ik ben benieuwd :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Aug 2017 22:05

Re: Matras

Mijn matras komt bij een beddenzaak in vlijmen vandaan. Ik had een Ikea matras maar die was binnen 1,5 jaar compleet doorgezakt. Ik ben daar heen gegaan en gewoon gaan proberen. Paar matrassen geprobeerd en advies gekregen. Sinds ik het matras heb ging het ook heel snel heel veel beter met m'n bekken waar ik echt nog wel last van had.
2015 💙
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 30 Aug 2017 06:44

Re: Matras

Wij hebben ook een matras van Ikea en ik ben idd bang dat ze heel snel niet meer goed liggen. Ik raad het in ieder geval kniet aan. Die vering die erin zit zorgt niet voor een gelijke ondersteuning. Ik heb steeds het gevoel dat ik naar achteren val als ik op mijn zij lig en dat komt denk ik doordat ik een tijdke (paar weken maar) veel op de linkerkant van mijn matrqs heb gelegen. Super slecht dus!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Aug 2017 07:12

Re: Matras

Wat vreemd om te horen over de Ikea matrassen. Ze kwamen toch als beste koop uit de test van de Consumentenbond? En je hebt er toch 10 jaar garantie op? Zijn jullie er nog mee terug geweest?

Verder lees ik mee, want wij moeten ook een nieuw matras.
L2014 & H2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Aug 2017 07:42

Re: Matras

Auping. We hebben een boxspring.
Na 6 jaar nog geen verschil met het begin.
Als ik het bed afhaal zie je ook alleen een ribbeltje waar we liggen.
2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Aug 2017 08:48

Re: Matras

Wij hebben een Ikea matras en ik ben juist super tevreden. Toen we 2 jaar geleden een nieuw bed kochten, kochten we ook een nieuw matras. We wilden best een wat duurder matras aanschaffen en zijn bij een aantal zaken geweest, maar ik was steeds niet overtuigd. Toen kwamen we toevallig bij de Ikea voor wat anders, ik ging even testen en ik vond 1 matras meteen superfijn. Die is het geworden en nog steeds superblij mee. Later werd dat matras ook verkozen tot beste koop oid bij de consumentenbond. En voor die prijs is het ook niet erg als je er geen 15 jaar mee doet.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 30 Aug 2017 08:53

Re: Matras

Die van ons komen van Boonman. Zijn we toen erg goed geholpen en na anderhalf jaar nog zeer tevreden mee. Hoogzwanger heb ik een aantal keer geroepen dat dit de beste keuze ooit was. Kon nergens meer lekker zitten of liggen, maar stond elke ochtend wel op met minder pijntjes.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Aug 2017 14:01

Re: Matras

mzcharlotte schreef:Wat vreemd om te horen over de Ikea matrassen. Ze kwamen toch als beste koop uit de test van de Consumentenbond? En je hebt er toch 10 jaar garantie op? Zijn jullie er nog mee terug geweest?

Verder lees ik mee, want wij moeten ook een nieuw matras.


Ja ik mocht een nieuwe uitzoeken of kreeg een tegoedbon. Ik vond de rest niet fijn liggen dus voor de bon gegaan. Mijn matras zag er ook echt onwijs slecht uit na 1,5 jaar. Zinder gekke dingen ermee gedaan te hebben.
2015 💙
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 30 Aug 2017 18:12

Re: Matras

Ik heb hele fijne matrassen van de Kwantum. Had ook al zo'n matras op mijn eenpersoonsbed bij mijn ouders. Toen ik een tweepersoonsbed kreeg wilde ik perse dezelfde. Nu, zes jaar later, liggen ze nog steeds prima!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Aug 2017 18:53

Re: Matras

Emma, wij hebben een Emma matras :wink: Heb deze gewonnen, dus heb geen idee van andere matrassen en geen research gedaan. Maar oh, wat ben ik er blij mee! Hij slaapt heerlijk!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 30 Aug 2017 21:15

Re: Matras

Beter bed.
We hebben dan wel een dure variant gekocht tijdens een actie 1+1 gratis. Een Platinum matras. Hij was geloof ik 700 euro maar we kregen dus wel de 2e gratis erbij!

Vriend is 1.96 en meer dan 100 kilo dus wel moesten echt een goed stevig matras hebben van 210 lang. (die hebben ze bij Ikea niet, snap ik nog steeds niet!!)

We hebben hem nu 2 jaar en hij is nog steeds lekker stevig en bevalt heel goed. Je ziet eigenlijk helemaal geen ligplekken/kuilen oid.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 02 Sep 2017 12:16

Re: Matras

Bedankt voor jullie reacties, we gaan eens een rondje woonboulevard doen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Sep 2017 16:26

Re: Matras

Ik zou met een doorgezakte matras gewoon terug gaan naar Ikea.

We hebben een boxspring van Leen Bakker en een topper van Ikea.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem224

Bericht 02 Sep 2017 16:31

Re: Matras

Minx schreef:Mijn matras komt bij een beddenzaak in vlijmen vandaan. Ik had een Ikea matras maar die was binnen 1,5 jaar compleet doorgezakt. Ik ben daar heen gegaan en gewoon gaan proberen. Paar matrassen geprobeerd en advies gekregen. Sinds ik het matras heb ging het ook heel snel heel veel beter met m'n bekken waar ik echt nog wel last van had.


Vlijmen? Woon je hier in de buurt dan?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 02 Sep 2017 18:38

Re: Matras

Beachgirl schreef:Beter bed.
We hebben dan wel een dure variant gekocht tijdens een actie 1+1 gratis. Een Platinum matras. Hij was geloof ik 700 euro maar we kregen dus wel de 2e gratis erbij!

Vriend is 1.96 en meer dan 100 kilo dus wel moesten echt een goed stevig matras hebben van 210 lang. (die hebben ze bij Ikea niet, snap ik nog steeds niet!!)

We hebben hem nu 2 jaar en hij is nog steeds lekker stevig en bevalt heel goed. Je ziet eigenlijk helemaal geen ligplekken/kuilen oid.


Wij ook een platinum van beterbed. Ligt echt heerlijk. Je ziet hier inderdaad ook niets van liggen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron