Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

<<

Anoniem204

Bericht 27 Aug 2017 13:56

Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Wie heeft er een leuk idee ??

Ik ben totaal niet creatief en heb ook geen zin in knutsel werkjes.

Ik wilde eigenlijk iets simpels met rozijntjes doen wat wel erg leuk is.

Jullie ideeen ? Doe je voor de juffrouw ook nog iets apart eigenlijk ?

Groetjes merlin
<<

Anoniem231

Bericht 27 Aug 2017 14:04

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Zoon kreeg een kartonnen beker en met rietjes en een ballon was het een luchtballon (gewoon vast nieten). Een tekening erin en 5 kleurtjes met een pakje rozijnen. Erg leuk, snel gemaakt en handig.

Ow en een (klein) cakeje met papiertje, slagroom en disco dip. Mochten ze zelf versieren. Moeder spoot slagroom en zelf dippen.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 27 Aug 2017 14:54

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Bij de action/wibra hebben ze cellofaanzakjes (om kaarten in te doen)
Doosjes rozijntjes erin, een plastic diertje/klein leesboekje/toeter/ballon/potlood (noem maar op) erbij. Dichtplakken met gekleurd tape en klaar.

Bij ons op de psz moet het een traktatie zijn wat mee naar huis genomen kan worden.
<<

Anoniem231

Bericht 27 Aug 2017 18:41

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Bij de zeeman van die mini plastic zakjes met figuren erop. Misschien ook leuk?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Aug 2017 19:08

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Kruidvat heeft weleens voordelig van die uitdeelboekjes, Hema heeft ze ook. Ik had afgelopen jaar die boekjes van Kikker met een doosje rozijntjes van Zonnatura want daar staat een afbeelding van Kikker op en dan in cellofaan met 3 kleuren lint.

Toen hij 1 werd had ik van die wiebeloogjes ( waar je je vinger door heen kan doen, zitten ook filmpjes van in Sesamstraat) en daar een soepstengel een stukje in gestoken zodat het er soort van uit zag als een rupsje en dat in cellofaan ook weer. Hema verkoopt die oogjes per 5 of zo.

Beide snel klaar, redelijk verantwoord, hoeft niet last- minute gemaakt te worden en was ook niet duur.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 27 Aug 2017 19:44

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Dit jaar voor dochter met afscheid voor ieder kindje zo'n ijslolly zakje met naam erop gedaan. En dan ijsjes.
En zoon had een olifantje met daarin een miniontbijtkoekje.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Aug 2017 20:02

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Bij de Action koop je voor weinig een zak met vijftien kleine potjes klei, is ook leuk om erbij te geven, als je een uitdeelboekje niet leuk/te duur/wat dan ook vindt. Bij Wibra hebben ze heel leuke uitdeeldoosjes, bij Jamin van die doorzichtige cellofaan zakjes, vind ik ook altijd leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem258

Bericht 27 Aug 2017 20:39

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Soepstengel met een vingerpoppetje erop. Simpel en leuk vind ik.
<<

Geel

Bericht 27 Aug 2017 22:11

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Danoontjes.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 27 Aug 2017 22:59

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Het eerste jaar had ik een soepstengel wat pure chocolade op de top met spikkels en een vingerpopje.
Net voor de zomervakantie (afscheid) had ik bananen, weg er op getekend en kleine auto's er in geprikt.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 28 Aug 2017 00:09

Re: Traktatie peuterspeelzaal heel simpel ?

Cheesedippers!

Was groot succes vorige week :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat, Kira, Maria