Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Staafmixer. Plastic of RVS?

<<

anoniem203

Bericht 19 Aug 2017 13:54

Staafmixer. Plastic of RVS?

Mijn staafmixer is van de week kapot gegaan en ik zoek nu een nieuwe. Mijn eerste was een een met een plastic staaf en mijn huidige had een RVS staaf. Nu leek mij een RVS fijner maar ik vond vanaf het begin dat er een beetje een rare lucht vanaf kwam. Soort van brandlucht/metaallucht. Mijn staafmixer is kapot gegaan doodat er iets afgebroken en nu twijfel ik of die lucht dus daar mee te maken had. Ik heb de staafmixer vier keer gebruikt en toen brak hij dus af. Nu wil ik een nieuwe bestellen en twijfel ik over een plastic staaf of toch weer een RVS staaf. Ik neig toch weer naar een RVS maar twijfel ik omdat ik bang ben dat het luchtje toch aan het RVS ligt. Dat ie die geur afgeeft omdat het RVS deel van de staafmixer toch tegen de RVS pan aankomt.

Hebben jullie dat ook of lag het toch aan mijn kapotte staafmixer?
En wat vinden jullie fijner. Plastic of RVS?
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 19 Aug 2017 14:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Aug 2017 13:56

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Wij hadden plastic en die ging pas geleden stuk door een brandlucht echt vies viel ook allemaal plastic af in het eten toen. We hebben nu 1 van RvS gekregen en die ruimt niet. En werkt fijn. Er zit ook een mini garde bij handig ding
Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Aug 2017 14:13

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Ik heb een plastic staafmixer en heb nooit ergens last van gehad. Vind hem erg fijn.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Aug 2017 15:01

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Ik heb er eentje van Braun plastic. Nog nooit problemen ermee gehad.
Hij is van plastic en het enige nadeel daarvan is als ik iets met kerrie of kurkuma mis dan wordt het plastic gelig door de kruiden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem278

Bericht 19 Aug 2017 15:27

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Ik heb deze en wil nooit meer n andere : https://www.bol.com/nl/p/braun-multiqui ... gKNofD_BwE
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 19 Aug 2017 16:12

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

als er een raar luchtje vanaf kwam en de staafmixer na 4x gebruiken al kapot is dan was er al iets mis mee. denk niet dat dat te maken heeft met plastic of rvs.
mijn eerste staafmixer was van plastic nu heb ik een rvs staafmixer. voordeel de rvs staafmixer is dat deze ook in hete vloeistoffen zoals soep gebruikt kan worden.
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 19 Aug 2017 16:31

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Ik had eerst een van 6 euro van de Makro, die was van plastic. Nadeel vond ik dat die verkleurde. Nu heb ik een van RVS van de Lidl. Voor 15 euro echt een super ding!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Aug 2017 18:03

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Die rare lucht heeft te maken met het werkingsmechanisme van de mixer zelf en niet met het materiaal er om heen.

Wij hebben de goedkoopste van de Mediamarkt, dit is kunststof. Voordeel is, als hij kapot gaat heeft het ons niet veel gekost. Voldoet voor ons prima, maar het plastic verkleurt inderdaad wel mee met je eten. Overigens hebben we ook een multihakker/smootiemaker van de Lidl die we kunnen gebruiken voor hetzelfde.

Deze: https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-2- ... p100218479
Staafmixers kun je ook vinden in deze webshop.
08/2018
05/2021
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Aug 2017 22:10

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

RVS, heb er zelf 1 van Braun en dat ding doet het al 13 jaar perfect. Zelf vind ik RVS ook hygiënischer.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

anoniem203

Bericht 21 Aug 2017 10:02

Re: Staafmixer. Plastic of RVS?

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er toch maar een bestellen met een RVS staaf.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers