Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 12:15

Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Welke beauty blogs volgen jullie en waarom?

Ik volg zelf misslipgloss.nl, mooie foto's en duidelijke artikelen.
Beautygloss.nl kijk ik ook op maar ben niet zo'n fan van haar looks, vind haar wekelijkse dagboek erg leuk, ze maakt veel mee.
Beautylab.nl vanwege haar toffe outfits en DIYs.
Teskuh.nl, jong meisje met frisse artikelen

Kan me er heerlijk mee vermaken. Artikelen lezen, ruzies en irritaties onderling tussen de bloggers, heerlijk haha!
<<

Anoniem29

Bericht 18 Okt 2013 13:38

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik volg veel Engelse meiden en dan met name op Youtube.

Tanya Burr, een van mijn favorieten. www.tanyaburr.co.uk
Fleur de Force (youtube kanaal)
Zoella (youtube kanaal)

En Pixiwoo ook via youtube.

Volgens mij hebben zij ook allemaal blogs, maar ik ben voornamelijk van filmpjes kijken. Hauls met nieuwe make up, montly favorites en filmpjes met make up looks die ze namaken van rode lopers etc.
<<

Anoniem 47

Bericht 18 Okt 2013 14:20

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik kijk vaak op: misslipgloss, beautygloss en teskuh. Dat vind ik de leukste.
<<

Nyx

Bericht 18 Okt 2013 16:56

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik volg geen enkele beautyblog. Als ik iets wil weten, dan google ik en kom ik meestal uit bij Beautygloss.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2013 17:06

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik ben fan van Serena, dus ik kijk eigenlijk alleen op Beautylab :) Ik wil me wel wat meer verdiepen in buitenlandse blogs.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Okt 2013 17:57

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik vind beautylab juist niet zo'n leuke blog. Ik vind haar kledingstijl echt niet mooi en daar post ze veel over. Ook veel DIY artikelen en die vind ik ook niet zo leuk om te lezen.

Ik vind misslipgloss de leukste blog hebben. Ze maakt mooie ooglooks en haar huidskleur en huidtype komt redelijk overeen met die van mij. Dus dat vind ik vaak handig.

Beautygloss lees ik ook maar ik vind Mascha vaak wat kinderlijk overkomen en zij maakt veel gebruik van lichtroze in haar looks en van pasteltinten. Deze staan mij niet. Ik vind haar tutorials over kapsels en haarverzorging wel heel erg leuk.
<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 19:13

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik vind de kledingstijl van Serena juist heel mooi :). Vind Mascha ook best kinderlijk idd en beetje ordinair soms.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Okt 2013 19:22

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Ik kijk op wat hierboven genoemd is. Daarnaast kijk ik ook wel een aantal keer per week op veracamilla en beautyill.
En zelf vind ik livelifegorgeous heel erg leuk.

Vind de blogs van misslipgloss en beautylab overigens wel iets minder leuk.. Ik weet niet, vaak vind ik het gewoon niet zo bijzonder, ben ik niet echt van de kleuren (foundation in de verkeerde kleur heb ik vaker dan eens gezien..) en heb het idee dat ze zichzelf stiekem wel erg leuk vinden.. Maar ondertussen bekijk ik de blogs wel, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 18 Okt 2013 20:39

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

-Beautygloss
-Misslipgloss
-Veracamilla
-Lifelivegorgeous
-Beautylab
Afbeelding
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 18 Okt 2013 21:31

Re: Welke beautyblogs volg je? Inspiratietopic

Beautygloss
Misslipgloss
Beautylab
Veracamilla
Elle Fowler (op YouTube)
Elise Joanne

En dan nog wat waar ik af en toe de filmpjes van kijk:
Pinky polish (op YouTube)
Beautyscene
Teske

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers