Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


creme voor droog krullend/golvend haar

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 16 Aug 2017 08:37

creme voor droog krullend/golvend haar

Ik gebruik al jaren Afbeelding
Omdat het altijd in de aanbieding is dus dan ik denk ik koopje meenemen.
Alleen nu wil ik eigenlijk wel eens wat beters.
Dus zoals je al vermoed wat gebruiken jullie voor ''creme' om je droge krullen/golvende lokken er beter te laten uitzien ipv een bos stro.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Aug 2017 08:49

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

#teammaple🍁
<<

Anoniem273

Bericht 16 Aug 2017 09:00

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Ik zweer al jaren bij deze van Tigi:

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2017 09:39

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Urban Naked schreef:Ik gebruik r&b van Lush.

Afbeelding

https://nl.lush.com/products/styling/rb

Ik was eerst niet zo enthousiast maar nu toch ineens weer wel. Ik gebruik dus ook deze. En hij ruikt zooooo lekker.
<<

Anoniem257

Bericht 16 Aug 2017 11:08

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Aziraphale schreef:Ik zweer al jaren bij deze van Tigi:

Afbeelding

Jaaaa curls rock! Ben ik ook fan van. In de salon verkochten wij vrijwel geen Tigi maar Curls rock wel ondat er beel vraag naar was en wij het een super fijn product vinden
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2017 11:09

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Betty schreef:
Aziraphale schreef:Ik zweer al jaren bij deze van Tigi:

Afbeelding

Jaaaa curls rock! Ben ik ook fan van. In de salon verkochten wij vrijwel geen Tigi maar Curls rock wel ondat er beel vraag naar was en wij het een super fijn product vinden

Waarom is dit zo'n fijn product?
<<

Anoniem257

Bericht 16 Aug 2017 11:15

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Het verstevigd de krul zonder vet te worden. En geeft mooi textuur aan je haar zonder teveel pluis.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2017 11:16

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Betty schreef:Het verstevigd de krul zonder vet te worden. En geeft mooi textuur aan je haar zonder teveel pluis.

Klinkt goed! Ga 'm onthouden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Aug 2017 12:52

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Ik heb sowieso wat krullenhulp nodig dus ik gebruik dit topic even. Ik föhn en stijl mijn haar normaal altijd en dan ziet het er prima uit, maar ik heb daar eigenlijk geen zin meer in. Ik laat het nu dus aan de lucht opdrogen, dan krijg ik hele mooie krullen maar ze zijn zoooooo pluizig. Hoe werkt dat met zo'n crème? Doe je dat in nat of droog haar? En werkt het echt goed?
En hoe doen jullie het de tweede dag? Maak je het dan opnieuw nat? Anders heb ik platte krullen en that ain't pretty.

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Aug 2017 13:00

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Oh Elliot al die troubles, ik heb dat ook :(
Ik doe m'n r&b er in als het nog nat is, en wat mousse. En dan draai ik m'n haar in plukken om m'n vingers, in totaal zo'n 20 strengen. Dat laat ik zo opdrogen en zodra het droog is maak ik het losser en doe er nog wat r&b in.
En de volgende dag zit het oerlelijk en wil ik echt niet weer hetzelfde doen dus dan draag ik het vast in een frommelknot. En de dag daarna maak ik het nat en probeer ik het weer in strengen te doen maar dat is lastig met ongewassen haar.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Aug 2017 19:56

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Thanks voor de uitleg Urban! Ik ga het morgen direct proberen, ben benieuwd.

♥♥
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 16 Aug 2017 20:17

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Ik zweer echt bij Etos Haircream Curl. Onwijs fijn spul en niet duur!

Afbeelding

Tegen het pluizen gebruik ik;

Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Aug 2017 22:04

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Ik gebruik dit spul:

Afbeelding
⁠♡♡♡
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 16 Aug 2017 22:32

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Ik gebruik deze samen met de bamboo shampoo https://www.hairoright.nl/curl-enhancin ... 100ml.html
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2017 16:23

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Urban Naked schreef:Oh Elliot al die troubles, ik heb dat ook :(
Ik doe m'n r&b er in als het nog nat is, en wat mousse. En dan draai ik m'n haar in plukken om m'n vingers, in totaal zo'n 20 strengen. Dat laat ik zo opdrogen en zodra het droog is maak ik het losser en doe er nog wat r&b in.
En de volgende dag zit het oerlelijk en wil ik echt niet weer hetzelfde doen dus dan draag ik het vast in een frommelknot. En de dag daarna maak ik het nat en probeer ik het weer in strengen te doen maar dat is lastig met ongewassen haar.


Ik las net dit artikel en wellicht hebben jullie er ook wat aan? Ik ga het in ieder geval proberen!

http://www.beautifulblackhair.nl/de-pineapple-methode/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Aug 2017 16:51

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Kan me voorstellen dat dat voor kleine, stevige krullen wel werkt! Ben bang dat mijn slappe haar er gewoon vooral steil van wordt. Maar zal het voor de grap eens proberen. Zaterdag is m'n haarwasdag!
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2017 18:54

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Oja, want je rekt/trekt je krullen dan toch wat uit he. Meh.
Heb net 2 satijnen kussens besteld! Zal mij benieuwen zeg.
<<

Anoniem257

Bericht 22 Aug 2017 19:04

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Je moet vooral geen product in je haar willen doen dat "zwaar" is. Dan gaat je haar hangen en slap worden en met krullen dus het gevolg dat je haar steil wordt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Aug 2017 19:09

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Betty, het gaat mij om die staart. Dat maakt steil. Met product heb ik geen probleem, ik gebruik goed spul.
#teammaple🍁
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 22 Aug 2017 21:06

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Wat bij mij ook wel helpt is je haar in een vlecht doen en dan gaan slapen als je s'avonds voor dat je naar bed gaat gedoucht hebt. Alleen vind ik het zelf niet fijn slapen.
Ik heb Afbeelding geprobeerd had namelijk een proefverpakking toegestuurd gekregen maar ik vind nou niet echt een verbetering ten opzichte van andrelon. Mijn probleem is volgens mij voor namelijk dat mijn haar zo droog is :(.
<<

Anoniem257

Bericht 22 Aug 2017 21:09

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Urban Naked schreef:Betty, het gaat mij om die staart. Dat maakt steil. Met product heb ik geen probleem, ik gebruik goed spul.

Ik schreef mijn berichtje niet zo zeer gericht naar jou. Meer in het algemeen
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Aug 2017 09:19

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Carrie ik heb dat wel eens geprobeerd, om m'n haar in een hele hoge poefstaart te doen tijdens het slapen, maar dan heb ik dus inderdaad half steil haar, dan een knik waar het elastiek zat (zelfs als ik zo'n spiraalding gebruikt wat niet zo'n knik zou mogen achterlaten) en daarna een krullenexplosie :nopompom:

Vandaag heb ik dus weer issues. Ik heb echt wel mooi haar geloof ik, maar het is gewoon enorm veel werk. En ik had vanmorgen niet enorm veel tijd. Ik heb m'n haar gewassen en ben met nat haar de deur uit gegaan omdat ik haast had. En toen zat het zo:
weg
Serieus, zo kan ik toch niet over straat? Super fluffy en dan die rechtopstaande kuif bij m'n scheiding. :thumbdown:

weg

Maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? Waarom krult die ene pluk nou niet gewoon normaal mee? Ik ben hier niet geschikt voor hoor.
Laatst gewijzigd door Elliot op 29 Aug 2017 16:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 23 Aug 2017 09:27

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Die scheiding snap ik dat je die vervelend vindt waar het omhoog gaat maar verder vind ik dat je prachtig haar hebt! Voor jou is het waarschijnlijk pluizig ja, maar als mijn haar zo 'pluist' heb ik een extreem goede haardag :)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Aug 2017 14:21

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

Vervelend dat het voor iedereen zo anders is wat werkt. Ik vind de krullencreme van Redken het fijnst
Zo'n crème die uit 2 verschillende texturen bestaat en door elkaar gedraaid in een doorzichtige pomp zit (ik kan het even niet beter omschrijven). Die van lush spreekt mij qua omschrijving nu het meest aan maar wat duur!! :omg:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Aug 2017 16:24

Re: creme voor droog krullend/golvend haar

UN ik ben jou zo dankbaar! Ik doe nu steeds m'n natte haar in van die strengen draaien, en het werkt! Vooral de voorste twee plukken die langs m'n gezicht hangen zien er nu veel beter uit :D Ik durf zowaar met vochtig haar naar m'n werk te vertrekken zonder bang te zijn met coupe ontploft de dag door te moeten komen.

♥♥
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers