Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie van deze schoenen?

<<

anoniem203

Bericht 15 Aug 2017 21:48

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Nee niet mooi. Vooral die 'strik' veters vind ik niks.
<<

anoniem224

Bericht 15 Aug 2017 22:07

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Hmm nee niet mooi. De strik niet en de kleur ook niet.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 15 Aug 2017 22:07

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

caribbeanlover schreef:Vind die puma's te grof daar hoort geen strik bij.

ben ik met je eens. Ik heb overigens ook anderen, daar kan ik nu zo snel geen foto van vinden, maar die zijn niet zo lomp. Wel duur ook, rond de €100,- dacht ik.
Ik zou dus gewoon voor die jij zelf gevonden hebt gaan. Ik vind een knal kleur zoals roze wel leuk, mits je de rest van je kleding rustig houdt. Maar die beige zijn ook leuk.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 09:12

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Luisa schreef:
caribbeanlover schreef:Vind die puma's te grof daar hoort geen strik bij.

ben ik met je eens. Ik heb overigens ook anderen, daar kan ik nu zo snel geen foto van vinden, maar die zijn niet zo lomp. Wel duur ook, rond de €100,- dacht ik.
Ik zou dus gewoon voor die jij zelf gevonden hebt gaan. Ik vind een knal kleur zoals roze wel leuk, mits je de rest van je kleding rustig houdt. Maar die beige zijn ook leuk.


Die beige is eigenlijk meer tussen beige en zalmroze in vind ik. Moeilijk te zeggen hoe de kleur echt heet. Deze is wel beter te combineren lijkt me, maar die roze zie je niet veel en vind ik een leuke kleur.
Een aantal jaren geleden hadden wij een bruiloft met het thema roze. Ik zag mooie lichtroze pump bij Tango en dacht die koop ik later wel. Ging ik er weer heen was de winkel dicht en later bleek dat ze failliet waren dus dag schoenen. Dus als ik deze wil moet ik er niet te lang mee wachten.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 09:19

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

https://www.stradivarius.com/nl/dames/s ... olorId=001





https://www.stradivarius.com/nl/dames/s ... olorId=003

Deze vind ik ook leuk, maar die witte gympen zijn zo wit en zie je alles op. Passen wel overal zowat bij, maar vallen op omdat ze zo fel zijn. Ik ben niet zo van de gympen, maar vind deze allemaal wel leuk. Nadeel dat ik erop loop als een dronken pinguin.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2017 09:23

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

caribbeanlover schreef:Die link daarvan staat hier iets boven dus de 2e link die ik geplaatst heb.

Oh die poederkleurige vind ik mooier dan!
<<

Anoniem222

Bericht 16 Aug 2017 09:52

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Op zich wel geinig! Ik hou zelf niet zo van roze maar ik vind het idee leuk.
Die poederroze vind ik het tofst.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 10:24

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Voor die bruiloft heb ik uiteindelijk een knalroze oftewel zuurstokroze blazer gekocht die wel bij de schoenen passen. Ik ging net schoenen pakken uit de schoenenkast en zag al die schoenen waarvan ik de meeste amper tot niet draag.
Ik heb deze rose niet nodig, maar ik vind ze leuk. Moet wel een beetje op mijn geld passen, want heb net een snorkelmasker besteld. Ook wilde ik voordat we op vakantie gaan een pedicure laten doen iig dat mijn nagels eens normaal worden gelakt en dat is € 25,00. Beide vind ik niet echt nodig dus zou ik eerder voor de schoenen kiezen.
Wat een luxeprobleem zeg!

Poederrose is een goede omschrijving. Raar dat er niet bij staat hoe zij de kleuren noemen.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 10:34

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Silly-One schreef:Leuk voor in een Barbie huis. Ik zal ze nooit aantrekken in elk geval.

Maar als jij ze mooi vindt, wat houdt je tegen?


Ik was van plan om er een tutu en blouse met pofmouwen bij aan te doen. Ik ga zo toch weer even naar de stad. Twijfel over de kleur, knalroze vind ik erg leuk, maar die poederrose passen bij meer kleding (denk ik).
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 16 Aug 2017 13:50

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Ik vind de knalroze met strik qua model mooier dan de Puma's met strik. Als die roze in het zwart te krijgen zijn zou ik ze ook nog wel kopen. Of zoiets: http://deich.mn/oN
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 16 Aug 2017 14:06

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Ik heb de Puma basket in lak en daar zitten zowel gewone brede veters bij als de satijnen, die laatste heb ik er in zitten, ik hou er wel van.
In deze kleur roze vind ik het wat minder, maar het gaat er om wat jij leuk vindt!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 16 Aug 2017 15:59

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Nee, niet mijn smaak. Veter is groter dan de schoen haha
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2017 16:36

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Afgezien van die witte zool die eigenlijk teveel opvalt zijn ze leuk om te zien en daar blijft het ook bij.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Aug 2017 08:43

Re: Wat vinden jullie van deze schoenen?

Ik zou ze niet aantrekken want het vloekt verschrikkelijk bij alles wat ik draag. Maar als iemand anders ze aan zou hebben zou ik het niet perse lelijk vinden.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers