Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Aug 2017 07:05

Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

De lucht belooft hier zon zon zon vandaag, al mijn herriemakende buren zijn op vakantie, mijn beide meisjes slapen uit en dus geniet ik nu met een kop koffie van de heerlijke stilte in mijn woonkamer voor zolang die nog duurt. Dat gebeurt me zelden, dus geniet ik even extra van dit eerste fijne momentje van vandaag :)

Ik wil een zonnige, blije, positieve dag vandaag dus doe lekker met me mee en vertel: wat is/was jouw fijne momentje van vandaag?

Fijne dag vandaag! :sunny:
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem281

Bericht 14 Aug 2017 07:21

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Fijne momentjes zijn dat, de rust!

Mijn momentje deze ochtend; als ik Tobias uit bed haal, loop ik zingend de trap op 'Ti-Ta-Tobias!' en wanneer ik z'n deur open doe, staat-ie rechtop in bed met een grote grijns en gaat-ie staan 'dansen'. Dan doet-ie z'n armen omhoog, til ik 'm uit bed en gaan zijn armpjes tussen ons in en z'n koppie in m'n nek terwijl hij zich tegen me aan drukt :love:

Vanmorgen legde hij daarna opeens z'n handjes op m'n wangen en kreeg een kus. Mijn dag kan dan niet meer stuk!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Aug 2017 07:44

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Fijn, zo'n zonnig en blij topic Lilou!

Zo fijn is dat Bazinga!

Mijn fijne moment van de dag is dat ik zo eerst twee overleggen heb oo mijn werk (vind het heel fijn om betrokken te worden in beleidszaken) en daarna de rest van de dag naar de sauna ga met mijn liefste vriendin :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Aug 2017 08:05

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Lilou, klinkt ook heerlijk!

Bazinga, lief! Dat staat mij nog allemaal te wachten.

Lady, klinkt ook als een fijne dag.

Ik lag vanochtend naar J te kijken terwijl ze sliep. En dan ineens die beentjes in de lucht en wat gepruttel. Heb haar er snel uitgehaald zodat mijn vriend uit kan slapen.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Aug 2017 08:23

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Lilou oh wat heerlijk klinkt dat. In alle rust even wakker worden met een kop koffie. Heel veel plezier deze zonnige dag met je dames!!

Bazinga :love: Wat een lief ventje zeg! Beter kan je dag niet beginnen.

Lady dat klinkt als een heerlijke dag. Lekker genieten samen met je vriendin!

Nan wat prachtig he zo'n baby die wakker begint te worden. Een fijne dag!

Ik werd wakker om 6 uur en ik voelde meteen een paar schopjes in m'n zij van onze beeb. Kreeg meteen een grote glimlach op m'n gezicht. Verder moet ik werken vandaag dus ik hoop vanavond nog even van het mooie weer te kunnen genieten.

Fijne dag allemaal!
<<

anoniem224

Bericht 14 Aug 2017 12:02

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

De zon schijnt en ik ben vrij. Daar kan ik al heel vrolijk van worden.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Aug 2017 14:02

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Nog een mooi momentje vandaag. We zijn steeds veel te enthousiast met speeltjes voor J, maar ze snapt ze nog niet, dus verdwijnen ze weer in de kast. Vanochtend een muziekmobiel opgehangen en ze heeft een halfuur eronder liggen lachen en gillen. Ondertussen waren we aan het poetsen en werd zo gelukkig van al die blije gilletjes.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Aug 2017 14:04

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Samen dutten op de stoel met m'n zoon. We lagen zo lekker samen te dutten.
Tot m'n man door de camera heen riep dat ik wakker moest worden want hij had me betrapt. :palm:
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Aug 2017 14:07

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat lijkt me dat lief zeg Bazinga! Zo'n ultieme blijheid van je kindje om jou te zien.
O. steekt z'n armpjes nog niet uit, maar die grote lach zodra hij me ziet binnenkomen in de ochtend is echt zo ontzettend lief. Soms ligt ie al lief te kletsen in z'n bedje en dan hoor ik dat door de babyfoon en dan loop ik naar binnen en is het één en al lach op zijn gezichtje met z'n pretoogjes.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 14 Aug 2017 16:10

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat een fijne momentjes.

Mijn fijne momentjes van vandaag zijn, dat dochter uit logeren is en ik een fijn dagje heb met zoon samen. Hij geniet dan echt van de aandacht.
En hij kan sinds een paar dagen lopen. Als hij dan wat losse stapjes doet, terwijl ik niet kijk,roept hij heel blij 'jaaa!'
En ik wordt ook blij van het zonnetje vandaag.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Aug 2017 16:24

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Mijn papa die heel lief voor mij zorgde vanmorgen nadat ik van de trap gleed. Ik merkte dat ik van de schrikreactie en pijn duizelig werd. Komt hij vervolgens naar beneden en legt mijn benen hoog. Nu net thuis van een dagje sauna, komt hij aan met ibropufen, voltare gel en een koelzak. Waarschijnlijk mediale band goed opgerekt. Maar zo lief van mijn papa. Hij is net met pensioen als arts, dus denk dat hij het toch wel een beetje mist.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 14 Aug 2017 16:53

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

De momenten op de fiets naar werk... Vanmorgen bijna niemand op de weg en de zon die opkwam. Vanmiddag de Hollandse blauwe lucht met wolken en t zonnetje dat er tussendoor schijnt... Heerlijk!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 14 Aug 2017 17:19

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Vanmiddag bij het strandje. N. speelt lekker met haar vriendinnetje in het water, ik geniet van de warme zonnestralen op mijn huid. Zo fijn. Zulke momentjes kan ik goed gebruiken.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 14 Aug 2017 17:32

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Marin schreef:Samen dutten op de stoel met m'n zoon. We lagen zo lekker samen te dutten.
Tot m'n man door de camera heen riep dat ik wakker moest worden want hij had me betrapt. :palm:

Hij had je betrapt? Wel balen dat hij je wakker maakte.

Ik heb vandaag niet 1 bepaald fijn moment. Had gewoon een hele fijne dag met een vrolijk kind. De laatste dagen was hij erg vervelend en vanmorgen zag ik ineens 2 kiesjes. De druk was er vandaag blijkbaar af!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Aug 2017 17:44

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ja dat ik een dutje deed.

Fijn dat hij vandaag zich weer beter voelde en dat zich ook zo uitte. Kiesjes krijgen lijkt me pijnlijk.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 14 Aug 2017 18:45

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Dat ik een complexe indicatie aanvraag op mijn werk af heb en ingediend. Toen ik hem teruglas was ik stiekem bets trots. Heerlijk gevoel.
<<

anoniem224

Bericht 18 Aug 2017 15:49

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ik trok vanmiddag kleding aan die 2 maanden geleden strak zaten en waarvan ik had verwacht dat ik ze niet vaak meer aan kon, maar nu zit het gewoon allemaal perfect!
<<

Anoniem249

Bericht 18 Aug 2017 19:44

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Ik had een hele goede meeting met m'n opdrachtgever, waarin ze me allerlei complimentjes gaf.

Ik ben gaan sporten (op vrijdagavond!!) terwijl ik me niet zo lekker voelde en heb er veel energie van gekregen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 18 Aug 2017 19:56

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Dat ik net de kindjes van mijn beste vriendin heb ontmoet en twee uur lang met een slapende baby op mijn borst heb gezeten :heart:
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 18 Aug 2017 20:43

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Meneer Nilsson schreef:Ik trok vanmiddag kleding aan die 2 maanden geleden strak zaten en waarvan ik had verwacht dat ik ze niet vaak meer aan kon, maar nu zit het gewoon allemaal perfect!

Fijn is dat!!
Ik heb vorige week mijn kledingkast weer eens uitgemest (lees alles gepast en kleding die ik niet meer graag weggedaan) en het was geweldig! Ik pas weer een heleboel kleding die ik al vier jaar niet meer pas. Ben inmiddels dan ook 16 kg afgevallen dus had t ook wel verwacht, maar het geeft zó'n boost!
<<

Anoniem228

Bericht 18 Aug 2017 21:15

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat een fijne momentjes!

Mijn fijnste momentje was toen mijn zoon uit het niets zei dat ik heel lief ben :love:
Meestal is papa alleen lief.
<<

Anoniem257

Bericht 18 Aug 2017 21:17

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Kusje van mijn zoon, de laatste tijd kreeg ik ze niet meer maar vandaag weer vol op!
<<

anoniem224

Bericht 18 Aug 2017 23:30

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Sublimo schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik trok vanmiddag kleding aan die 2 maanden geleden strak zaten en waarvan ik had verwacht dat ik ze niet vaak meer aan kon, maar nu zit het gewoon allemaal perfect!

Fijn is dat!!
Ik heb vorige week mijn kledingkast weer eens uitgemest (lees alles gepast en kleding die ik niet meer graag weggedaan) en het was geweldig! Ik pas weer een heleboel kleding die ik al vier jaar niet meer pas. Ben inmiddels dan ook 16 kg afgevallen dus had t ook wel verwacht, maar het geeft zó'n boost!


Ja dat vind ik dus ook. Motivatie om door te zetten! 16kg is trouwens wel super knap!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Aug 2017 02:11

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat knap Sublimo!

Ik ben bij vrienden in het regenwoud en vanochtend mocht ik in de kano het meer op en zwom er een beer voorbij! En daarna super lekker geluncht op het water en toen weer op de speedboot en toen zagen we een beer met 2 baby beertjes! Echt te lief! En morgen mag ik op de jetski! Ik moest gewoon huilen toen ik de baby beertjes zag.. dat ik hier gewoon een jaar heb mogen wonen! Zo bijzonder!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Aug 2017 05:58

Re: Jouw fijne momentje(s) van vandaag?!

Wat ontzettend mooi, Feline.
Over twee weken ga ik ook die kant op.

Mijn fijne momentje is eigenlijk van gisterenavond, maar vooruit.
Samen met mijn vriend op de bank onder het genot van een drankje over onze toekomst gepraat :love:
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers