Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 11:31

Weekendplannen

Wat zijn jouw weekend plannen? Ik ben vandaag vrij dus mijn weekend is al begonnen :)

Vandaag lunchen en shoppen met vriendinnen, vanavond uitgebreid koken met mijn vriend en lang natafelen.
Morgen overdag shoppen met mijn vriend, s avonds twee verjaardagen
Zondag nog een verjaardag.

Het is weekend!!!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Okt 2013 11:33

Re: Weekendplannen

Ik ga vanavond trainen en daarna met een vriendin de stad in.
Morgenochtend even werken, 's middags trainen en 's avonds verjaardag van een van mijn beste vriendinnen.
Zondag concert Anouk.

Fijn weekend!
<<

Anoniem119

Bericht 18 Okt 2013 11:35

Re: Weekendplannen

Naar m'n moeder!! Ik ben straks om half vier vrij en hoef op maandag pas om 14.30 te befnnen dus ik ga heerlijk een weekendje naar m'n moeder met m'n vriend en laat me heerlijk even verwennen! M'n vriend gaat golfen met m'n stiefvader en ik ga shoppen met m'n moeder. Goede deal!
<<

Anoniem27

Bericht 18 Okt 2013 11:36

Re: Weekendplannen

Shoppen in G. Marin?
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 18 Okt 2013 11:40

Re: Weekendplannen

Vandaag ga ik het huis weer eens netjes maken en vanavond komt mijn vriend thuis na een week cursus in Brussel.

Morgenochtend heb ik eerst vergadering op het werk, in de avond ga ik met mijn vriend en ouders uit eten voor mijn vader's verjaardag.

Zondag nog geen plannen, misschien naar de bioscoop met mijn vriend!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem238

Bericht 18 Okt 2013 11:41

Re: Weekendplannen

Ga na het werk eerst naar de kapper, vind dat echt een uitje :cheering:. Heerlijk mijn haar laten wassen en een leuke coupe aan laten meten.
Morgenochtend een uurtje RPM en daarna koffie drinken met een vriendin/sportmaatje.
Daarna de weekboodschappen doen en naar de markt.
's Avonds met mijn man op bezoek bij mijn opa&oma, mijn opa is zondag jarig.
Zondagmiddag gaat mijn man met mijn vader naar de wedstrijd PEC Zwolle - ADO Den Haag en ga ik naar mijn moeder.
's Avonds blijven we bij mijn ouders eten.
Weer een heerlijk weekend voor de boeg :dance:
Fijn weekend!
<<

Anoniem 48

Bericht 18 Okt 2013 11:45

Re: Weekendplannen

Mijn 'weekend' is helaas al weer bijna voorbij.
Gister ben ik met een vriendin mee geweest naar haar rugmeneer, wou graag een keer zien wat hij doet. Daarna hebben we geluncht en heb ik haar ff het jurkje dat ik ga kopen laten keuren.
'S avonds ben ik nog even langs de ikea gereden waar ik pompoen met l tegen kwam, wat een schatje is dat :).
Nu zit ik bij mijn vriend thuis die nu aan het werk is, ga straks ff boodschappen doen en als het goed is gaan we vanavond met een vriend van hem uit eten.
Morgenochtend ben ik hier nog en dan moet ik zaterdagavond weer werken.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Okt 2013 12:08

Re: Weekendplannen

Vanavond komt mijn vriend. Morgen gaan we samen een dagje naar de dierentuin (laat het goed weer zijn!) en zondag gaan we samen naar de verjaardag van mijn nichtje. :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem30

Bericht 18 Okt 2013 12:12

Re: Weekendplannen

Vrijdag - ik ben vrij vandaag, ga zo boodschappen doen en even in huis aan de slag. Vanavond komt een aannemer om over de badkamer (en het hele huis) te praten & daarna gaan we lekker film kijken.
Zaterdag - Werken vanaf 8.30u
Zondag - Verjaardag van mijn zusje, en daarna uit eten met het gezin!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2013 12:35

Re: Weekendplannen

Vandaag ben ik vrij. Straks even boodschappen doen en het gras maaien.
Vanavond bank hangen.
Morgen met mijn vriend winkelen s avonds uit eten met mijn schoonouders.
Zondag met mijn zus en neefje even weg.
2014 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Okt 2013 13:39

Re: Weekendplannen

Nu nog een uurtje werken en dan wat lekkere weekendboodschapjes halen en op bezoek bij mijn vader.
Vanavond lekker koken en voor de buis hangen en vroeg naar bed.

Morgen het huishouden doen en een vriendin komt naar ons huis kijken. Daarna ga ik met haar ergens lunchen.

Zondag naar de verjaardag van een andere vriendin.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem17

Bericht 18 Okt 2013 13:41

Re: Weekendplannen

Ik ben gewoon aan het werk tot half 5. Vanavond eerst even snel boodschappen doen en daarna op verlate verjaardagsvisite bij een vriendin.

Morgen ga ik wat leuks doen met m'n moeder en zus, maar ik weet nog niet wat. 's Avonds gewoon lekker thuis op de bank met m'n vriend.

Zondag heb ik nog geen plannen.
<<

Anoniem 47

Bericht 18 Okt 2013 14:25

Re: Weekendplannen

Vrijdag: studieochtend, thee drinken bij m'n moeder en 's avonds naar een vriendin.
Zaterdag: naar de Ikea, boodschappen doen en verder nog geen plannen.
Zondag: lekker een dag thuis met m'n vriend.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Okt 2013 17:20

Re: Weekendplannen

Zo min mogelijk! Ik moet nog wel wat voor mijn opleiding doen, maar ik ga nog even uitrusten.
<<

Nyx

Bericht 18 Okt 2013 17:35

Re: Weekendplannen

Vanavond komt er een vriendin langs.
Morgen ga ik even de markt over.
Zondag staat solliciteren weer op de planning.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Okt 2013 18:21

Re: Weekendplannen

Vanmorgen is onze nieuwe keuken geplaatst, dus vanmiddag hebben we alles weer schoongemaakt en opnieuw ingericht, en boodschappen gedaan. Vanavond misschien nog ff een rondje door de stad lopen en verder lekker bankhangen. Verder eigenlijk nog geen plannen dit weekend, misschien morgen ff shoppen ofzo.
<<

Snirp

Bericht 19 Okt 2013 00:30

Re: Weekendplannen

Wij zijn vanmorgen naar Brugge gereden en hebben daar al een leuke eerste middag en avond gehad.
Blijven nog tot maandag, zijn met een groep van 9 vrienden!
Morgenavond 'Happen en Stappen' en zondag een high wine/high beer!
Verder lekker door de stad slenteren, heerlijk :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers