Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdagavondcafé

<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 19:57

Vrijdagavondcafé

Nou het is hier best prima weer, dus ik heb de tuinset buiten en de heater aan. Wie komt er bij me zitten en wat kan ik inschenken?

*Jup, ik verveel me*

*En het forum is ook dood*
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 04 Aug 2017 20:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 19:59

Re: Vrijdagavond café

Moet de topic titel trouwens aan elkaar?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 20:00

Re: Vrijdagavond café

Ja!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 20:01

Re: Vrijdagavond café

Dit was een antwoord op je laatste vraag :wink:

Verder kom ik graag bij je zitten, want hier is het net keihard begonnen te regenen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:02

Re: Vrijdagavondcafé

Dat dacht ik al. Ik ben een beetje woordblind de laatste tijd. Draai ook veel letters om zonder dat ik het zelf door heb.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 20:03

Re: Vrijdagavondcafé

Zwangerschapskwaaltje?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:05

Re: Vrijdagavondcafé

Ben bang van wel haha.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Aug 2017 20:09

Re: Vrijdagavondcafé

Hoi! Schuif ook maar aan. Man is weg en de jongens kijken naar Foxsports.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Aug 2017 20:12

Re: Vrijdagavondcafé

Ik kom er wel even gezellig bijzitten hoor. Kan ik gelijk alle drank opdrinken die jij toch niet meer mag. :wink:

Hier slapen beide zoons, man is weg en eigenlijk zou ik eens op tijd naar bed moeten vanavond. Misschien dat ik zo nog een aflevering Felicity ga kijken en een beetje onze vakantie voorbereiden. Oh en het laatste hoofdstuk van het boek dat ik voor kerst heb gekregen lezen. :)
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:19

Re: Vrijdagavondcafé

Ben je nog open? Zo ja dan wil ik wel een kop thee. En als je iets van chocolate chip cookies hebt hou ik me aanbevolen. Oh wacht, is die Tony's al op? :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:20

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:Ben je nog open? Zo ja dan wil ik wel een kop thee. En als je iets van chocolate chip cookies hebt hou ik me aanbevolen. Oh wacht, is die Tony's al op? :angel:

Nee hoor die Tony's is nog lang niet op en chocolate chip cookies (en nog 700 andere soorten) heb ik ook. Wat voor thee wil je?
<<

Anoniem244

Bericht 04 Aug 2017 20:21

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton wat leuk, zo te lezen mag ik je feliciteren?
Gefeliciteerd!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:21

Re: Vrijdagavondcafé

Lonely Goatherd schreef:Ik kom er wel even gezellig bijzitten hoor. Kan ik gelijk alle drank opdrinken die jij toch niet meer mag. :wink:

Hier slapen beide zoons, man is weg en eigenlijk zou ik eens op tijd naar bed moeten vanavond. Misschien dat ik zo nog een aflevering Felicity ga kijken en een beetje onze vakantie voorbereiden. Oh en het laatste hoofdstuk van het boek dat ik voor kerst heb gekregen lezen. :)

Haha, m'n vriend drinkt ook geen alcohol dus je mag de hele voorraad hebben (of delen met anderen hier) :banaan:

Waar ga je heen met vakantie?
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:22

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:
Sookie schreef:Ben je nog open? Zo ja dan wil ik wel een kop thee. En als je iets van chocolate chip cookies hebt hou ik me aanbevolen. Oh wacht, is die Tony's al op? :angel:

Nee hoor die Tony's is nog lang niet op en chocolate chip cookies (en nog 700 andere soorten) heb ik ook. Wat voor thee wil je?


Hahaha, lekkerrrr! Doe maar een groene. Kom je de tijd een beetje door qua wachten op de eerste echo?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Aug 2017 20:24

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:Haha, m'n vriend drinkt ook geen alcohol dus je mag de hele voorraad hebben (of delen met anderen hier) :banaan:

Waar ga je heen met vakantie?
Ik wil best delen hoor. :angel: Ik ga naar mijn geboorteland, familiebezoek. :)

Wanneer is je eerste echo?
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 04 Aug 2017 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:24

Re: Vrijdagavondcafé

Lonely Goatherd schreef:Ik kom er wel even gezellig bijzitten hoor. Kan ik gelijk alle drank opdrinken die jij toch niet meer mag. :wink:

Hier slapen beide zoons, man is weg en eigenlijk zou ik eens op tijd naar bed moeten vanavond. Misschien dat ik zo nog een aflevering Felicity ga kijken en een beetje onze vakantie voorbereiden. Oh en het laatste hoofdstuk van het boek dat ik voor kerst heb gekregen lezen. :)


Welk boek? Ik ben ook weer eens flink wat boeken aan het verslinden ipv altijd voor een beeldscherm te hangen (behalve nu dan).
Vandaag een hele stapel oude Jan Jans en de Kinderen van m'n schoonmoeder meegenomen, vind ik zo leuk.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:24

Re: Vrijdagavondcafé

Radler schreef:Cotton wat leuk, zo te lezen mag ik je feliciteren?
Gefeliciteerd!

Ja dankjewel!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 20:24

Re: Vrijdagavondcafé

De kinderen slapen, nu wil ik wel een kop thee met een stuk chocola!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:27

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:
Cotton schreef:
Sookie schreef:Ben je nog open? Zo ja dan wil ik wel een kop thee. En als je iets van chocolate chip cookies hebt hou ik me aanbevolen. Oh wacht, is die Tony's al op? :angel:

Nee hoor die Tony's is nog lang niet op en chocolate chip cookies (en nog 700 andere soorten) heb ik ook. Wat voor thee wil je?


Hahaha, lekkerrrr! Doe maar een groene. Kom je de tijd een beetje door qua wachten op de eerste echo?

Ik heb minstens 10 soorten groene, maar ook gewoon groen, dus dat komt goed!

So far, so good. Ik ben alleen heel bang dat ik ergens halverwege volgende week minder kwaaltjes ga hebben. Achteraf gezien had ik vorige keer toch echt wel een afname. Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar onbewust vergelijk je het toch. Dus wat dat betreft mogen de dagen van mij HEEL hard gaan.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Aug 2017 20:28

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:Welk boek? Ik ben ook weer eens flink wat boeken aan het verslinden ipv altijd voor een beeldscherm te hangen (behalve nu dan).


A tree grows in Brooklyn van Betty Smith. Mooi boek, over begin vorige eeuw.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:29

Re: Vrijdagavondcafé

Lonely Goatherd schreef:
Cotton schreef:Haha, m'n vriend drinkt ook geen alcohol dus je mag de hele voorraad hebben (of delen met anderen hier) :banaan:

Waar ga je heen met vakantie?
Ik wil best delen hoor. :angel: Ik ga naar mijn geboorteland, familiebezoek. :)

Wanneer is je eerste echo?

Ah wat fijn zeg op familiebezoek! Geniet ervan!

Nog 13 dagen, dan is het zover.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:29

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:
Sookie schreef:
Cotton schreef:Nee hoor die Tony's is nog lang niet op en chocolate chip cookies (en nog 700 andere soorten) heb ik ook. Wat voor thee wil je?


Hahaha, lekkerrrr! Doe maar een groene. Kom je de tijd een beetje door qua wachten op de eerste echo?

Ik heb minstens 10 soorten groene, maar ook gewoon groen, dus dat komt goed!

So far, so good. Ik ben alleen heel bang dat ik ergens halverwege volgende week minder kwaaltjes ga hebben. Achteraf gezien had ik vorige keer toch echt wel een afname. Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar onbewust vergelijk je het toch. Dus wat dat betreft mogen de dagen van mij HEEL hard gaan.


Ja dat snap ik helemaal! In theorie weet je het allemaal maar die onzekerheid is zo rot en na een slechte ervaring dubbel zo moeilijk om vertrouwen te houden. Hoop voor je dat de tijd gaat vliegen en je een mooie echo hebt straks!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:31

Re: Vrijdagavondcafé

Ik schuif ook aan :)
08/2018
05/2021
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:31

Re: Vrijdagavondcafé

Lonely Goatherd schreef:
Sookie schreef:Welk boek? Ik ben ook weer eens flink wat boeken aan het verslinden ipv altijd voor een beeldscherm te hangen (behalve nu dan).


A tree grows in Brooklyn van Betty Smith. Mooi boek, over begin vorige eeuw.


Ah ja, bij boeken die zich afspelen in het (verre) verleden haak ik vaak af, maar ga 'm eens opzoeken.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:33

Re: Vrijdagavondcafé

Ik heb deze vakantie 3 boeken gelezen, dat is bijna meer dan alle boeken voor de vakantie bij elkaar.
Zo meteen ook maar eens wat te drinken opzoeken.

Jullie vandaag nog spannende dingen meegemaakt?
08/2018
05/2021
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers