Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdagavondcafé

<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:36

Re: Vrijdagavondcafé

Nope. Dagje met zoon bij schoonouders gezeten, lekker rustig (voor mij dan, haha). Wel naar een toffe boekwinkel geweest! Heb de dichtbundel van Tim Hofman gekocht, valt niet tegen.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:37

Re: Vrijdagavondcafé

Goede vakantie gehad dus? Waar waren jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:39

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:
Cotton schreef:
Sookie schreef:
Hahaha, lekkerrrr! Doe maar een groene. Kom je de tijd een beetje door qua wachten op de eerste echo?

Ik heb minstens 10 soorten groene, maar ook gewoon groen, dus dat komt goed!

So far, so good. Ik ben alleen heel bang dat ik ergens halverwege volgende week minder kwaaltjes ga hebben. Achteraf gezien had ik vorige keer toch echt wel een afname. Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar onbewust vergelijk je het toch. Dus wat dat betreft mogen de dagen van mij HEEL hard gaan.


Ja dat snap ik helemaal! In theorie weet je het allemaal maar die onzekerheid is zo rot en na een slechte ervaring dubbel zo moeilijk om vertrouwen te houden. Hoop voor je dat de tijd gaat vliegen en je een mooie echo hebt straks!

Ja exact. We hebben het er verder ook niet echt over nog. We zijn wel heel blij, maar het is allemaal een beetje medium zeg maar.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:43

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:
Sookie schreef:
Cotton schreef:Ik heb minstens 10 soorten groene, maar ook gewoon groen, dus dat komt goed!

So far, so good. Ik ben alleen heel bang dat ik ergens halverwege volgende week minder kwaaltjes ga hebben. Achteraf gezien had ik vorige keer toch echt wel een afname. Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar onbewust vergelijk je het toch. Dus wat dat betreft mogen de dagen van mij HEEL hard gaan.


Ja dat snap ik helemaal! In theorie weet je het allemaal maar die onzekerheid is zo rot en na een slechte ervaring dubbel zo moeilijk om vertrouwen te houden. Hoop voor je dat de tijd gaat vliegen en je een mooie echo hebt straks!

Ja exact. We hebben het er verder ook niet echt over nog. We zijn wel heel blij, maar het is allemaal een beetje medium zeg maar.


Bij elke zwangere persoon moet ik aan jou en Burn denken en hoop ik dat alles goed blijft gaan.
08/2018
05/2021
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:44

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:Goede vakantie gehad dus? Waar waren jullie?


Wij zijn naar Noorwegen en Denemarken op vakantie geweest.

Vandaag overigens geholpen bij de opa en oma van mijn vriend: ze gaan verhuizen van een eengezinswoning naar een appartement. Wat een stress zeg, om gek van te worden! Meer onderling klagen / praten dan praktisch aanpakken. Uiteindelijk heb ik alle gordijnen op gehangen.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:49

Re: Vrijdagavondcafé

MissEnergy schreef:
Sookie schreef:Goede vakantie gehad dus? Waar waren jullie?


Wij zijn naar Noorwegen en Denemarken op vakantie geweest.

Vandaag overigens geholpen bij de opa en oma van mijn vriend: ze gaan verhuizen van een eengezinswoning naar een appartement. Wat een stress zeg, om gek van te worden! Meer onderling klagen / praten dan praktisch aanpakken. Uiteindelijk heb ik alle gordijnen op gehangen.


Leuk! Mijn man ging vroeger altijd naar Scandinavie op vakantie en wil mij ook elk jaar weer daarheen slepen maar dat is er nog niet van gekomen (lees: ik had andere bestemmingen hoger op mijn lijstje staan :razz:), wil als zoon wat ouder is wel een keer die kant op.

Oh, wat een gedoe dan zo'n verhuizing. Klagen van hunzelf of van andere familieleden?
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:50

Re: Vrijdagavondcafé

[/quote]
Ja exact. We hebben het er verder ook niet echt over nog. We zijn wel heel blij, maar het is allemaal een beetje medium zeg maar.[/quote]

Dat had ik toen al, niet helemaal blij durven zijn uit een soort zelfbescherming. Hielp niks uiteindelijk trouwens maar begrijp het goed!

Oh m'n quote gaat niet helemaal goed, snap nooit hoe dat werkt als je niet de hele rits wilt quoten, haha.
Laatst gewijzigd door Anoniem243 op 04 Aug 2017 20:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:51

Re: Vrijdagavondcafé

@Sookie; voornamelijk over zichzelf. Ze zijn beide 80+ en weten het natuurlijk altijd beter. Enkel kunnen ze het allemaal zelf niet zo goed meer. Daarbij moet er best wel wat in korte tijd geregeld worden en dat vraagt nogal wat van ze. Dinsdag komt de vloer, volgende week gaan wij de kledingkast bouwen :D
08/2018
05/2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 04 Aug 2017 20:54

Re: Vrijdagavondcafé

Ik schuif ook aan in het cafe. Wijntje graag haha. Ik luister naar Imagine Dragons.
2016
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:54

Re: Vrijdagavondcafé

Ik kijk een of andere docu over homotherapie.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:55

Re: Vrijdagavondcafé

Haha, dat klinkt wel typisch een beetje 'oudemensenachtig' ja. Succes dan nog met de komende klussen ;)
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:56

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:
Cotton schreef:Ja exact. We hebben het er verder ook niet echt over nog. We zijn wel heel blij, maar het is allemaal een beetje medium zeg maar.


Dat had ik toen al, niet helemaal blij durven zijn uit een soort zelfbescherming. Hielp niks uiteindelijk trouwens maar begrijp het goed!

Oh m'n quote gaat niet helemaal goed, snap nooit hoe dat werkt als je niet de hele rits wilt quoten, haha.

Het eerste stukje (met mijn naam erin) behouden en eindigen met een [/ quote] dan moet het goed komen..

@ME Ohhh die oudjes haha, vreselijk!
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 04 Aug 2017 20:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:56

Re: Vrijdagavondcafé

MissEnergy schreef:Ik kijk een of andere docu over homotherapie.


Daar heb ik een voorstukje van gezien geloof ik. Leek me een redelijk bizar verhaal.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 20:56

Re: Vrijdagavondcafé

Ik ben Breaking Bad aan het kijken, maar mijn man werd gebeld. Even pauze dus!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:58

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:
Sookie schreef:
Cotton schreef:Ja exact. We hebben het er verder ook niet echt over nog. We zijn wel heel blij, maar het is allemaal een beetje medium zeg maar.


Dat had ik toen al, niet helemaal blij durven zijn uit een soort zelfbescherming. Hielp niks uiteindelijk trouwens maar begrijp het goed!

Oh m'n quote gaat niet helemaal goed, snap nooit hoe dat werkt als je niet de hele rits wilt quoten, haha.

Het eerste stukje (met mijn naam erin) behouden en eindigen met een [/ quote] dan moet het goed komen..

@ME Ohhh die oudjes haha, vreselijk!


Ah oké, nouja je hebt 't gezien, haha.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 20:58

Re: Vrijdagavondcafé

Suus schreef:Ik ben Breaking Bad aan het kijken, maar mijn man werd gebeld. Even pauze dus!

Oh dat is zo tof, vind het jammer dat ik dat afgekeken heb. :yes:
<<

Anoniem316

Bericht 04 Aug 2017 20:58

Re: Vrijdagavondcafé

Hoi! Wij kijken hier Penoza weer van begin af aan :)
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 20:59

Re: Vrijdagavondcafé

Ik ben nu bezig met Las Chicas del Cable op Netflix, vind 't wel leuk tot nu toe, iemand gezien?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 20:59

Re: Vrijdagavondcafé

We hebben vanmiddag ook diverse planten uit hun (opa en oma van vriend) tuin meegenomen en bij ons in de tuin gezet.
Zojuist foto's van genomen en gemaild. Het zijn hippe 80+-ers met een Ipad. Krijg ik dit net terug:

"Leuke tuin zo hoor en veel succesverhaal mee. Nog bedankt voor jullie goede hulp. Groetjes van Oma en Opa. Oant Sjen."

Gevalletje autocorrect vermoed ik :smile:
08/2018
05/2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Aug 2017 21:00

Re: Vrijdagavondcafé

Cotton schreef:
Suus schreef:Ik ben Breaking Bad aan het kijken, maar mijn man werd gebeld. Even pauze dus!

Oh dat is zo tof, vind het jammer dat ik dat afgekeken heb. :yes:

Echt een superserie inderdaad! Gelukkig zijn wij altijd laat met series :smile: al gaan we nu wel hard, seizoen 5 alweer.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 21:00

Re: Vrijdagavondcafé

Sookie schreef:Ik ben nu bezig met Las Chicas del Cable op Netflix, vind 't wel leuk tot nu toe, iemand gezien?

Staat wel op m`n wishlist!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Aug 2017 21:00

Re: Vrijdagavondcafé

Hallo!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem243

Bericht 04 Aug 2017 21:01

Re: Vrijdagavondcafé

Hi!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 21:01

Re: Vrijdagavondcafé

Haha ME wel een leuke autocorrect!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 21:01

Re: Vrijdagavondcafé

Haaaaai!

Ik ben nu over naar TLC: 90 days to wed en cherry-cassis!
08/2018
05/2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers