Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met??

<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 18:43

Hoe gaat het met??

sarah1985? Hoe gaat het met je? Vermaak je je wat of ben je er nog niet aan toe om dingen te doen?

Zora, heb je al een beetje vertrouwen in je zwangerschap gekregen?

Lady, een jaar van alle eerste keren zonder je mama, hoe gaat het? Ik zie wel eens wat van je vader voorbij komen op FB. Zo liefdevol, echt prachtig. :love:

Jip, hoe gaat het sporten (en tijd voor jezelf) met een baby?

Ik lees ook niet alles, dus er kwamen gewoon wat vragen in me op. Iemand anders nog vragen voor forumsters?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Aug 2017 18:51

Re: Hoe gaat het met??

Hee lief! Ja, we zijn nog steeds best wel overdonderd door zoveel geluk, maar kunnen het steeds beter geloven, en omdat ik hem ook al elke dag gezellig voel kan ik er helemaal niet meer omheen. Yes!!

Ik ben benieuwd naar de vakantie van Mrs Math in de Vogezen!
Laatst gewijzigd door Zora op 04 Aug 2017 18:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2017 18:52

Re: Hoe gaat het met??

Ahh super! Wat een wonder is het toch ook. En een jongetje he? Zo leuk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Aug 2017 18:53

Re: Hoe gaat het met??

Jaaa een jongensgezin! Lijkt me echt ge-wel-dig!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2017 21:19

Re: Hoe gaat het met??

Het gaat verbazingwekkend goed. De wonden herstellen goed. Ik wil al weer veel doen maar dat mag niet. Mag niks tillen en bukken. Dus best lastig. Ben wel erg snel moe nog. Ik vermaak me goed gister veel drukte gehad vandaag ook weer. Nu maar even 2 dagen rustig aan doen.

Hoe gaat het het met jou?
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Aug 2017 21:28

Re: Hoe gaat het met??

Wat lief Cotton.

Het gaat momenteel met ups en downs. Over een paar weken is het alweer een jaar geleden dat ze overleed en we zijn wel echt aanbeland in de 'vorig jaar om deze tijd' periode. Dit maakt me emotioneler dan anders. Daarbij net het bericht gekregen dat de buurman van mijn ouders vanavond overleden is, 11 maanden na mijn moeder, nog maar 53 jaar oud. Ze hebben veel aan elkaar gehad omdat ze dezelfde uitzaaiingen hadden en het raakt ons allemaal enorm.

Het is moeilijk onder woorden te brengen wat ik precies voel. Het zijn hele beklemmend vlinder in mijn buik, zoiets. Er zijn hier vast dames die het (helaas) zullen herkennen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Aug 2017 21:28

Re: Hoe gaat het met??

Sarah, waar ben je aan geopereerd?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 05 Aug 2017 06:50

Re: Hoe gaat het met??

Ik ben hier een tijd niet geweest en vind het super om te lezen dat Cotton zwanger is, gefeliciteerd!

Ik herken je gevoelens Lady, wat heftig dat de buurman van je ouders nu ook overleden is. Dat brengt je weer helemaal terug naar die tijd. Hier beleef ik die laatste dagen ook steeds weer opnieuw als de sterfdatum van mijn vader nadert. Hij is nu 3 jaar geleden overleden, maar er gaat geen dag voorbij dat ik aan hem denk. Ook veel mooie herinneringen natuurlijk, niet alleen maar verdriet. Sterkte!

En jij ook sterkte met je herstel Sarah, ik heb even niet meegekregen waar je aan geopereerd bent?
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Aug 2017 11:04

Re: Hoe gaat het met??

Sterkte Lady!
En jij ook Sarah! Heb even gemist waar je aan geopereerd bent. Hopelijk gaat het herstellen een beetje voorspoedig.

En gefeliciteerd Cotton! Super leuk zeg!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 06 Aug 2017 10:06

Re: Hoe gaat het met??

Lady, en alle andere meiden die het nodig hebben - een dikke knuffel! Mijn neefje (al is dat misschien niet helemaal hetzelfde) is afgelopen april 10 jaar terug overleden, en ik denk nog steeds bijna dagelijks aan hem. Soms, zomaar even. De herinneringen vervagen niet, maar gelukkig kan ik er steeds met minder verdriet aan terugdenken. We zijn wel in de periode beland dat een boel van onze vrienden hun ouders op jonge leeftijd verliezen, en dat is echt ook vreselijk klote om je dierbaren met zoveel ongeloof en verdriet te zien.

Cotton en zora, gefeliciteerd! Vind ik ook echt bij je passen zora, een jongens gezin!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Aug 2017 21:07

Re: Hoe gaat het met??

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden.

Het is een lastige periode, dat merk ik aan alles. Het beklemmende gevoel van vorig jaar overvalt me steeds weer en ik mis haar zo. Ik heb continu de tekst van Maaike Ouboter in mijn hoofd: "En ik zoek je in alles om me heen." Zo treffend, want dat is precies wat ik ervaar, ik zoek haar continu, wil zo graag een teken van leven, haar dichtbij me voelen.
Laatst gewijzigd door Lady op 07 Aug 2017 18:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem250

Bericht 07 Aug 2017 09:11

Re: Hoe gaat het met??

Ik wil zo graag iets liefs tegen je zeggen, Lady. Maar ik weet niet wat. Zo'n enorm gemis. Wat moet het moeilijk voor je zijn.

Gefeliciteerd Zora, wat een geweldig nieuws. Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
<<

Anoniem331

Bericht 07 Aug 2017 09:19

Re: Hoe gaat het met??

Knuffel voor jou Lady.
Ergens vind ik het altijd fijn dat het niet gek is om je zo te voelen.
Ik merk in mijn omgeving heel erg dat mensen verwachten/denken dat je er na een bepaalde tijd wel weer bent. Klaar met rouwen en doorgaan met het leven.
Ik heb daar gewoon oprecht moeite mee. Alles gaat door. Verjaardagen van de kinderen zoals nu zijn echt overschaduwt. Ik weet wie er niet komt. En dat maakt het gemis zo tastbaar. Al die dingen die ik zo graag nog even wil delen. Het kan niet meer, nooit meer en ik vind dat zo moeilijk! Ik hoor in mijn hoofd wat ze tegen me zou zeggen in zulke gevallen en dat bied wel troost, maar jeetje wat is rouwen moeilijk en vermoeiend. Constant denken en vaak verdrietig zijn kan je echt slopen!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Aug 2017 12:32

Re: Hoe gaat het met??

Lijkt me heel moeilijk Lady. Sterkte.

Leuk dat je er naar vraagt Cotton. Ik sport niet meer zoveel als voorheen en zie deze zomer als een 'weer fit worden' zomer. Ik sport te weinig om echt sprongen te maken. Wel doe en deed ik een Aantal wedstrijden. V gaat soms mee in de kar, maar meestal plannen we het zo dat we om en om gaan. Ze is een goede slaper, dus daardoor hou ik best veel tijd voor mezelf over en pak ik mijn creatieve uitspattingen weer op!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Aug 2017 12:33

Re: Hoe gaat het met??

Dank jullie wel. Holy, deze oprechte woorden zijn al genoeg.

Popcorn, ik vind herkenning ook fijn. Het gevoel dat je er niet alleen in bent geeft toch kracht vind ik. En wat jij zegt ervaar ik precies zo: dat nooit meer. Nooit is zo lang, zo oneindig en de momenten waarop dat besef er is zijn de moeilijksten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 07 Aug 2017 12:57

Re: Hoe gaat het met??

Raar hoe dat werkt he. Zelfs de leuke dingen lijken minder leuk omdat ik ze niet met haar kan delen. Dat gevoel van missen vind ik zo akelig!
Maar wat je zegt de herkenning is wel fijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Aug 2017 14:51

Re: Hoe gaat het met??

Jee Lady, ik vind je woorden zo verdrietig. Ik kan me het zelfs al een beetje voorstellen hoe dat moet zijn, haar overal in proberen te zien, te vinden, en dan heb ik het zelf niet eens meegemaakt. Het klinkt zo.. verdrietig wanhopig. Ervaart je zus het ook zo? Heb je steun aan haar?

Over wat je zegt van dat 'nooit meer'. Heb je er misschien ook geen troost aan dat je haar misschien wel ooit weer ziet? Als er misschien bij een godswonder (pun intended) toch iets van een hemel bestaat? Misschien maakt dat het verdrietige gevoel.. eindig ofzo. Pff ik weet het ook niet hoor. Zo verdrietig :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 07 Aug 2017 15:37

Re: Hoe gaat het met??

Ach lieve Lady, kan me voorstellen dat het nu nog heftiger is. Sterkte en dikke kus.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Aug 2017 18:39

Re: Hoe gaat het met??

Jullie zijn lief.

En ja Zora, ik geloof zeker dat we elkaar weer zullen zien. Ik geloof in een hemel en ik geloof ook dat mijn moeder me daar op zal wachten wanneer het mijn tijd is. Dat geeft wel troost en ik ben in die zin ook niet meer bang om dood te gaan. Ik hoop natuurlijk dat dat nog heel lang duurt, maar hoe kun je bang zijn wanneer een van de liefsten daar voor je klaar zal staan?

Verder geloof ik ook dat ze me wel ziet en over me waakt en dat ze juist bij heel belangrijke dingen in mijn leven helemaal op de hoogte is, waar anderen dat niet zijn. Klinkt wat cryptisch maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel.

En dan D hè. Oma is een foto en oma is op filmpjes en that's it. Hij zal later geen herinneringen hebben en dat vind ik zo spijtig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem210

Bericht 07 Aug 2017 18:43

Re: Hoe gaat het met??

He Lady, je woorden raken mij hard. Zo oprecht, puur en vol verdriet. Ik kan mij er geen voorstelling van maken wat het met je doet maar ik voel je pijn. Ik wou dat ik iets voor je kon doen maar niets of niemand kan je lieve mama terug halen. Toch wil ik je een knuffel geven en laten weten dat ik aan je denk. (Misschien doet dat een heel klein beetje goeds).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Aug 2017 19:14

Re: Hoe gaat het met??

Och ja ik snap je helemaal hoor. D'tje enzo :( poeh. Heel veel sterkte deze periode. Vet moeilijk en verdrietig.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Aug 2017 19:43

Re: Hoe gaat het met??

Het is zo herkenbaar wat je schrijft Lady. En, na ruim 6,5 jaar, worden bepaalde dingen 'gewoon', maar op sommige momenten is het net alsof mijn moeder nog maar net is overleden. Dan is het verdriet nog heel erg rauw.
Voel het nu weer heel erg nu mijn zusje ieder moment kan gaan bevallen en mijn moeder er dus niet is, mijn broertje tegenwoordig in Canada woont en mijn vader daar nu op vakantie is. Als ze bevalt (nu ruim 39 weken) ben ik dus de enige van ons gezin die in de buurt is. Dan besef en voel ik weer zo goed hoe graag we hier onze lieve mama/oma bij zouden willen hebben. Dan doet het weer zoveel pijn..

Maar de herkenbaarheid is ergens wel heel fijn om te lezen. Voel me soms heel alleen in dit verdriet. Natuurlijk weet je dat je dat niet bent, maar om me heen ben ik daarin wel de enige.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Aug 2017 20:24

Re: Hoe gaat het met??

Wat je schrijft is akelig herkenbaar, Lady.
Voor mij is het inmiddels al bijna 2,5 jaar geleden, maar soms voelt het net al gisteren, zoals MdU ook al schrijft.
Mijn moeder hoopte altijd dat ik weer een leuke man zou ontmoeten. Het doet zo verschrikkelijk veel pijn dat ze mijn vriend nooit heeft leren kennen. Ze had hem geweldig gevonden! In december wordt mijn broertje voor de tweede keer vader, ook weer zo'n moment dat het extra hard binnenkomt dat mijn lieve moeder er niet meer is.

Mooi om te lezen dat je je vasthoudt aan de gedachte dat jullie elkaar ooit weer zien. Dat doe ik zelf ook en dat biedt me troost.
Sterkte :hug:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Aug 2017 20:41

Re: Hoe gaat het met??

Dikke knuffel voor jullie dames. Lady je beschrijft het zo mooi. Ik voel de pijn gewoon een beetje, maar ook de liefde. Sterkte.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2017 20:57

Re: Hoe gaat het met??

Wat rot voor je Lady, en andere dames die hun moeder (of andere dierbare) moeten missen, dat je zo'n intens verdriet ervaart. Ik krijg er gewoon een knoop van in mijn maag, zo'n verdriet klinkt er door uit je berichten.
Die foto op fb van jou en je zus bij het graf.. zo mooi! En ook zo beeldend voor wat jij nu voelt, denk ik althans. Jullie stralen zo'n intense liefde uit. Dat heeft me echt geraakt. Dat is wat liefde is :heart:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers